AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #1 Del Skrevet 22. desember 2024 Hei Jeg er 34 år gammel og har slitt med linjer/rynker under øynene i 10 år nå. Før var det ikke så værst men nå har det blitt mye. Solkrem setter seg i disse rynkene. Og selvfølgelig sminke gjør også det. De dagene jeg er på jobb og prater og ler med kollegaene mine da blir disse rynkene mer synlige mens i helgene når jeg er aleine og ikke har noen å prate med da er de mindre synlige. Hva kan jeg gjøre for å forebygge dette??? Har huden min blitt tynn? Prøver å unngå sminke men på jobb må jeg bruke det Anonymkode: ec73e...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 22. desember 2024 #2 Del Skrevet 22. desember 2024 Slike smårynker er helt normalt å få rundt øynene🙂 Du kan bruke en priner under sminken for å hindre at den setter seg i rynkene. For å holde huden smidig, er det ellers viktig med nok fukt, solkrem og være nøye med å fjerne sminke om kvelden. Bruk gjerne oljebasert rens, og ikke gni eller dra i huden. Du kan forsøke en øyekrem/serum med retinoider, som er det eneste virkestoffet med dokumentert effekt på rynker, f.eks. Medik8 Crystal Retinal Ceramide Eye , (start med styrke 3). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #3 Del Skrevet 22. desember 2024 Roci skrev (1 time siden): Slike smårynker er helt normalt å få rundt øynene🙂 Du kan bruke en priner under sminken for å hindre at den setter seg i rynkene. For å holde huden smidig, er det ellers viktig med nok fukt, solkrem og være nøye med å fjerne sminke om kvelden. Bruk gjerne oljebasert rens, og ikke gni eller dra i huden. Du kan forsøke en øyekrem/serum med retinoider, som er det eneste virkestoffet med dokumentert effekt på rynker, f.eks. Medik8 Crystal Retinal Ceramide Eye , (start med styrke 3). . Hvilken primer anbefaler du til slike rynker? Takk skal se på de øykremene du har nevnt Ja jeg er nøye med å fjerne sminke. Bruker også lumispa fra nuskin Anonymkode: ec73e...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 23. desember 2024 #4 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): . Hvilken primer anbefaler du til slike rynker? Takk skal se på de øykremene du har nevnt Ja jeg er nøye med å fjerne sminke. Bruker også lumispa fra nuskin Anonymkode: ec73e...ec8 Jeg har egentlig ingen å anbefale som jeg har prøvd selv, men et forslag er Make The Make Hyaluronic Under Eye Primer. Den gir også ekstra fukt🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 23. desember 2024 #5 Del Skrevet 23. desember 2024 Bruk minst mulig concealer under øynene. For mye concealer/foundation og det vil legge seg i rynkene og fremheve de. Bruk papir eller q-tips for å "tappe" bort overskuddsprodukt i rynkelinjene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #6 Del Skrevet 25. desember 2024 Dytter Anonymkode: ec73e...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbrain Skrevet 25. desember 2024 #7 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 22.37): Hei Jeg er 34 år gammel og har slitt med linjer/rynker under øynene i 10 år nå. Før var det ikke så værst men nå har det blitt mye. Solkrem setter seg i disse rynkene. Og selvfølgelig sminke gjør også det. De dagene jeg er på jobb og prater og ler med kollegaene mine da blir disse rynkene mer synlige mens i helgene når jeg er aleine og ikke har noen å prate med da er de mindre synlige. Hva kan jeg gjøre for å forebygge dette??? Har huden min blitt tynn? Prøver å unngå sminke men på jobb må jeg bruke det Anonymkode: ec73e...ec8 Fine øyne og fin sminke, og det kler nok den alderen du er i. Ikke noe du kan gjøre med det, uten at det ser kunstig og "horete" og "wannabe" ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå