AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har lite nettverk, veldig lite familie, et par venninner. Alle steder jeg har jobbet har folk så mye familie eller godt nettverk. Jobber innen helse, og da er kanskje familie ekstra viktig for folk. Er viktig for meg og, har bare vært veldig uheldig på den fronten, og vennefronten og. Er så flaut når folk snakker om store juleselskap, eller søsken, eller tantebarn de besøker osv. Jeg har omtrent ingen å snakke om. Er både flaut at jeg ikke gar klart å oppnå det, og et nederlag. Vet det finnes andre uten mye nettverk, har bare aldri møtt de. Vurderer å bytte jobb igjen. Jeg blir så trist av alt familiesnakket.. Har noen andre det slik? Forslag til hva keg kan gjøre? Er 41, og har i mange år prøvd å få ett nettverk, men jeg får det ikke til. Anonymkode: 27e5f...4cc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Bli aktiv innen en hobby/fritidsorganisasjon. Jeg fikk helt nytt nettverk der i voksen alder. Anonymkode: c8d79...e5f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bli aktiv innen en hobby/fritidsorganisasjon. Jeg fikk helt nytt nettverk der i voksen alder. Anonymkode: c8d79...e5f Kan du si hva dette er innen? Jeg har prøvd noe, men må nok fortsette å prøve. Men likevel er jeg så ensom i livet, og det er bare ikke gøy å sitte og si hvor få vi er i jula f.eks når faktisk alle har enten mye familie eller stort nettverk av mennesker. Anonymkode: 27e5f...4cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Folk er vel bare ment å få til forskjellige ting. Jeg har gitt opp både å kunne få venner og kjæreste. Er nok bare ment å være en ren arbeidsmaur og oppdra sønnen min (alene). Det er greit nok det, men jeg frykter den dagen spørsmålet kommer og jeg må forklare hvorfor det i praksis er slik at ingen vil ha noe med pappaen å gjøre. Det kommer jeg ikke til å få til. Anonymkode: 904bc...032 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Det er mange som bare er kjernefamilie, to eller alene i jula. De med 18 til bords gjør bare så mye ut av seg at vi som ikke deltar i store familieselskaper tror vi er i fåtall, mens det egentlig er mange som oss. Anonymkode: 76549...04b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er mange som bare er kjernefamilie, to eller alene i jula. De med 18 til bords gjør bare så mye ut av seg at vi som ikke deltar i store familieselskaper tror vi er i fåtall, mens det egentlig er mange som oss. Anonymkode: 76549...04b De som er 18 stk er kanskje ikke så mange, men de har mange barn, små eller voksne. Og er de voksne har de kjærester. Vil helst ikke snakke om meg selv i det hele tatt, føler meg bare mislykket. Har nettopp vært i et forhold som nå er slutt, så jeg har nesten ingen. Anonymkode: 27e5f...4cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være flaut å ha liten familie? Du kan jo ikke påvirke hvorvidt feks både du og foreldrene dine var enebarn , at noen dør tidlig osv. Noen har også kanskje stor familie, men de omgås ikke/ bor på andre kanten av landet Tenker det er mange hjem med få rundt bordet i div høytider og det er ingenting mindreverdig ved det! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Eneri skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være flaut å ha liten familie? Du kan jo ikke påvirke hvorvidt feks både du og foreldrene dine var enebarn , at noen dør tidlig osv. Noen har også kanskje stor familie, men de omgås ikke/ bor på andre kanten av landet Tenker det er mange hjem med få rundt bordet i div høytider og det er ingenting mindreverdig ved det! De rundt meg har uansett fått seg kjæreste/mann og familie på den måten. Skulle gjerne hatt flere som meg rundt meg, men det er ikke det. Bare familier overalt. Det er vanskelig for meg. Anonymkode: 27e5f...4cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Jeg og kjæresten har ulik størrelse på nettverk. Han er "innfødt", og har ofte 20-25 stk i bursdag. Jeg er tilflytter, og har aldri mer enn 3-5 stk i bursdag. Men på den andre siden så har jeg mye oftere sosial omgang med venner. For det er ikke kvantitet, men kvalitet som er viktig. Nettverket mitt er ikke stort, men det er stabilt, og folk jeg vet ville gått igjennom himmel og helvette for meg! Anonymkode: 29538...06b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Eneri skrev (49 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være flaut å ha liten familie? Du kan jo ikke påvirke hvorvidt feks både du og foreldrene dine var enebarn , at noen dør tidlig osv. Noen har også kanskje stor familie, men de omgås ikke/ bor på andre kanten av landet Tenker det er mange hjem med få rundt bordet i div høytider og det er ingenting mindreverdig ved det! Det er nok en form for status med stor familie Anonymkode: e43b8...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg og kjæresten har ulik størrelse på nettverk. Han er "innfødt", og har ofte 20-25 stk i bursdag. Jeg er tilflytter, og har aldri mer enn 3-5 stk i bursdag. Men på den andre siden så har jeg mye oftere sosial omgang med venner. For det er ikke kvantitet, men kvalitet som er viktig. Nettverket mitt er ikke stort, men det er stabilt, og folk jeg vet ville gått igjennom himmel og helvette for meg! Anonymkode: 29538...06b Jeg har ikke ett slikt stabilt nettverk av kvalitet. Nettopp det som er problemet. Anonymkode: 27e5f...4cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå