AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hvordan pynter du juletreet? Har du en fast rekkefølge på det du henger på? Lys til slutt, lenker først osv.. ? Anonymkode: ddc3c...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Lysene må jo på først, så ikke ledningen fra dem river ned den andre pynten! Deretter norske flagg. Så glitter. Nå er det all enkelpynten, som kuler, engler, nisser, fugler. Aller sist kommer stjernen i toppen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Som @Hulderen skriver, bare at glitteret og flaggene har byttet rekkefølge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Lys først. Så de viktige fine kulene, de som skal gi treet sitt særpreg som flamingoer, dådyr, regnbuer, cupcakes, og til slutt sløyfer, candy cane, små kuler, de kulene som blir gjemt bakerst (trefyll). Glitter og flagg har jeg ikke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Først lys og stjerne, deretter glitter. Da får man symmetri på det. Så henger jeg på store kuler, og deretter små kuler og annen juletrepynt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Aller først lys og stjerne. Deretter lenker og flaggremser som skal gå fra stjernefestet og nedover på alle sider. Her pyntes ikke på amerikansk vis med lenkene surret i sirkler rundt juletreet som om det var en taukveil. Til slutt kan man henge på kurver og kuler og annen pynt. Så er det motsatt rekkefølge når julen er over. Endret 4 timer siden av aksase 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Først lys, så kuler og dill fall, så flagg og glitter. Anonymkode: d40ff...a0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Her er det alltid lys først og så stjerne. Deretter kuler og andre figurer, flagg og glitter til slutt. Og nå kom jeg på at jeg har glemt å ta på flagg! Anonymkode: ddc3c...04b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden I år pyntet guttene mine treet🥰 Hvis jeg får gjøre det selv, så er det lys og stjerne først, deretter julekulene. Noen år glitter andre ikke. Anonymkode: c5074...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Først lys, så glitter og til slutt resten. Anonymkode: db1f1...498 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Først lys og stjerne. Så flagg og så glitter og så resten. Jeg kuttet først ut flagg og deretter glitter, så her går det ganske greit. Engler og fugler (hvis man har den slags) skal sitte høyt oppe, det lærte jeg av ekssamboeren min. Jeg bruker mest julekuler, småpakker, bær, engler og et par fugler og sprer det jevnt utover, men henger ikke engler og fugler på de nederste greinene. Har julepynt i mest rødt og noe hvitt og sølv og gull. Eklektisk tre. Anonymkode: e3f13...fe8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Lys først, deretter julepynt (her er det ingenting fast, men prøver å spre alt rundt slik at ikke det er flere av samme type pynt på samme sted) og glitter til slutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå