AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hvordan i helv... melder man seg av? Det står bare "Denne e-posten ble sendt ut av Avinor AS, Postboks 150, 2061 Gardermoen", ingen link man kan trykke på for å melde seg av. Nyhetsbrevene sendes ut fra [email protected], så jeg regner med det faktisk er Avinor som sender dem ut. Hver. Jævla. Dag. Er det egentlig lovlig å terrorisere folk med daglige nyhetsbrev uten mulighet for å melde seg av? Eneste løsningen jeg ser er å blokkere adressen deres, men det ønsker jeg helst ikke å gjøre i tilfelle de faktisk en eller annen gang i fremtiden sender ut ordentlig epost fra samme adresse... Har også sett inne på nettsiden deres, og der er det bare mulighet til å melde seg på, ikke av, nyhetsbrev. Det står også at det sendes ut "monthly", men nå i desember ser de altså sitt snitt til å sende ut "Avinornissens rute-kalender" hver eneste dag. Ikke har jeg deltatt på noen julekalender hos dem, heller🙄 Anonymkode: fd1fc...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå