AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Kjenner en som trolig er det. Skriver det ikke ned nå, men kan om noen spør. Han er mann. Skjønner ikke hvordan det er mulig? Har han ikke lyster? Er ikke SÅ vanskelig å finne noen å ha en natt med? Anonymkode: 2d5c5...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjenner en som trolig er det. Skriver det ikke ned nå, men kan om noen spør. Han er mann. Skjønner ikke hvordan det er mulig? Har han ikke lyster? Er ikke SÅ vanskelig å finne noen å ha en natt med? Anonymkode: 2d5c5...037 Aseksuell? Angst? Depresjon? Kan jo være mange grunner til dette. Det er ikke vanskelig å finne noen å ligge med i 2024,nei. Kommer bare ann på hvor kravstor man er tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjenner en som trolig er det. Skriver det ikke ned nå, men kan om noen spør. Han er mann. Skjønner ikke hvordan det er mulig? Har han ikke lyster? Er ikke SÅ vanskelig å finne noen å ha en natt med? Anonymkode: 2d5c5...037 Og du er hvor gammel? Anonymkode: 95c7a...4b7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Herregud. Når skal folk slutte å dømme andre for ting de har ingenting med? Det finnes virkelig ikke noe mindre sexy en folk som har så lite å gjøre at de bruker tiden på å shame andre. Jeg kjenner også en som kanskje er 40 år og jomfru, men hva gjør det meg? Ingen verdens ting. Det finnes sikkert tusen grunner for at han er jomfru, og det må få være greit. Anonymkode: c6e05...fd3 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Hvorfor bryr du deg? Du får hjelpe han om det er viktig for deg Anonymkode: 23def...5f8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Rosa Gnom skrev (7 minutter siden): Aseksuell? Angst? Depresjon? Kan jo være mange grunner til dette. Det er ikke vanskelig å finne noen å ligge med i 2024,nei. Kommer bare ann på hvor kravstor man er tenker jeg. Det er jo vanskelig om man teller med mellom menneskelige relajsoner må være på plass. Alle er ikke sånn at de kan stå i et rom med noen og bare fordi vedkommende sier ja til å ha sex, så er det bowchickawowow.. in the mood boooy. Anonymkode: e4115...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Vedkommende kan ha snev av sosial angst eller er redd for å bli avvist og har derfor ikke hatt en kjæresterelasjon til noen? Det er ikke alle som bare ønsker å prøve seg på en mengde kvinner/menn utelukkende for å få ligge. Anonymkode: c87a1...255 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Og du er hvor gammel? Anonymkode: 95c7a...4b7 38 Anonymkode: 2d5c5...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Tror det er ganske mange her på KG som er rundt 40 år og jomfru, hadde vært interessant hvis noen av dem svarte i tråden. Anonymkode: 81b54...ab5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo vanskelig om man teller med mellom menneskelige relajsoner må være på plass. Alle er ikke sånn at de kan stå i et rom med noen og bare fordi vedkommende sier ja til å ha sex, så er det bowchickawowow.. in the mood boooy. Anonymkode: e4115...e96 Joda, forstår hvor du vil,men tenkte mer på nettdating og lignende. Mange ensomme sjeler der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Hvorfor har dette noen dom helst betydning for deg? I mitt tilfelle er det en kombinasjon av tilfeldigheter, aseksualitet, prioriteringer og verdier. Hadde det vært viktig for meg, hadde jeg helt sikkert klar å finne noen som ville gjøre en innsats for å befri meg fra denne i noens øyne så grusomme tilstanden, men jeg har ikke det behovet - jeg har det helt fint som jeg har det. Anonymkode: 26d0e...bdf 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Kanskje han ikke er interessert? Jeg er dame, 42, og ville fortsatt vært jomfru hvis det ikke var for julebordet 2008. Sjansen bød seg så jeg sjekket det ut. Aldri vært interessert i sex. Tror jeg er aseksuell. Synes det er mer pussing hvordan du kan anta at noen er jomfru med mindre de har sagt det? Anonymkode: e16ae...618 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kjenner en som trolig er det. Skriver det ikke ned nå, men kan om noen spør. Han er mann. Skjønner ikke hvordan det er mulig? Har han ikke lyster? Er ikke SÅ vanskelig å finne noen å ha en natt med? Anonymkode: 2d5c5...037 Du får hoppe til køys med han du da, siden du er så opphengt i dette 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Hvis man er dårlig på å ta initiativ, vise interesse og byr lite på seg selv så er det ikke noe problem å være jomfru til man er 40, man kan ha flaks og bli sjekket opp selvfølgelig. Anonymkode: 56e61...cff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kjenner en som trolig er det. Skriver det ikke ned nå, men kan om noen spør. Han er mann. Skjønner ikke hvordan det er mulig? Har han ikke lyster? Er ikke SÅ vanskelig å finne noen å ha en natt med? Anonymkode: 2d5c5...037 Eh jo. Det er det. Med mindre du ønsker å senke kravene dine så betydelig at du må ha sex med uattraktive damer så jo. Det er vanskelig. De aller fleste menn har jo ikke sex med attraktive damer engang. Så se for deg hva en ligg uheldig man isåfall må ty til Anonymkode: 90972...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Om vedkommende sliter litt sosialt, så er det ikke sikkert han har klart å treffe noen å ha sex med. Kanskje han ikke helt kan spillet og så går tiden og plutselig er han der at kanskje hans beste mulighet er å betale for sex. Men det er jo ikke alle menn som tyr til slik. Selv er jeg et kvinne på 48. Jeg har hatt relativt mange partnere, så det er ikke slik at jeg ikke kan "få meg now". Men etter mitt siste forhold som endte for snart 10 år siden, har jeg ikke hatt sex med noen. Grunnen til det er at jeg ikke lenger springer på byen med venner, de fleste rundt alder 40 -/- var i etablerte forhold og litt for gamle til å feste hver helg. Jeg fikk en knekk i selvtilliten etter å ha blitt forlatt av han jeg trodde jeg skulle bli gammel med. Bruddet skjedde veldig overraskende og plutselig over natten. Jeg kunne sikkkert fått meg et ligg om jeg ville, via ulike nettsider, jeg har også blitt tilbudt "hjelp" fra gifte menn som mener jeg må være desperat og gjerne vil komme til unnsetning. Men jeg ønsker ikke det. Jeg ønsker å sex med en jeg har en relasjon til og som har en intesjon om å være i et forhold med meg. Derav avstår jeg fra sex, og helt ærlig er det ikke det jeg savner mest heller. Jeg savner tosomheten, samværet, gleden over å dele et måltid, le sammen og tryggheten det gir å være to. Jeg savner sosiale sammenhenger hvor vi kan møte som vi. Et skitten knull med en tilfeldig person virker bare så nedverdigende at det frister ikke. Har forsøkt å opprette kontakt via nett, men blir alltid så skuffet. De virker så hyggelige i det de innleder samtale, men i løpet av veldig kort tid, så skifter det over til sexprat og da mister jeg totalt respekten. En slik samtale ville nesten aldri ha funnet sted i virkeligheten, og hvis tilfelle, så ville det vært etter at vi godt kjent med hverandre. Anonymkode: c5099...026 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå