Gå til innhold

greide du å gå turer/jogge/trene når du hadde plantar fascitt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg klarte det for noen uker siden, men det har blitt verre og verre. Siste mnd har jeg ikke gått noen turer. Er så vondt hver gang jeg har sittet stille litt...er som å tråkke på knivblader. har du erfaring med dette?

Anonymkode: 70879...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg greide ikke det når jeg slet med det. Fikk beskjed om å gjøre tåhev øvelser av legen. Feks i trappa 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Trente styrke å spilte fotball. Hadde under begge føttene. Ene foten varte det vel i halvannet år. Men synes det var best å holde seg i bevegelse,  på morran var det helt grusomt😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg tråkker på. Har forbannet vondt men det blir ikke bedre av å ligge på sofaen. 

Anonymkode: a77a3...a40

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ja, jeg tråkker på. Har forbannet vondt men det blir ikke bedre av å ligge på sofaen. 

Anonymkode: a77a3...a40

Men er du helt sikker på det er det du har? Det kan være psoriasisleddgikt? gjør det vondt under bevegelse eller bare etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har det. Og har en jobb hvor jeg går og står hele dagen. Det går i utgangspunktet greit, siden jeg til tider bruker spesial-såler. Men hvis jeg setter meg ned, og skal opp å gå igjen, så er det ganske vondt. 

Anonymkode: 5f877...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg klarte det for noen uker siden, men det har blitt verre og verre. Siste mnd har jeg ikke gått noen turer. Er så vondt hver gang jeg har sittet stille litt...er som å tråkke på knivblader. har du erfaring med dette?

Kan bare svare for mannen min. Nei det kunne han ikke. Enkelte dager klarte han knapt å gå. Avlaster litt med krykker og forsøkte diverse såler. Gjorde også disse tåhev-øvelsene i trappa samt fikk trykkbehandling. Var sånn i 1 år og jeg grøsser enda når jeg tenker tilbake på det enda det ikke var jeg som hadde smertene.

Anonymkode: 2348e...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja kan jogge! Fikk det av graviditet (som var over i sommer). Må likevel passe på da.

Anonymkode: 06661...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...