Gå til innhold

det var en gang et menneske

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

denne serien er en av de som jeg så på da jeg var liten, men har ikke sett den siden.

hvor kan man få tak i den på dvd, hele serien, til en (forhåpentligvis) grei pris? gjennom en klubb el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

den kom jo på dvd for vel et år siden, og da hadde bl.a Coop Obs! en kampanje på hele samlingen (husker vi kjøpte den da).

Nå vet jeg ikke om noen har spesielle tilbud på dem i øyeblikket, men vil tro du får kjøpt serien på alle dvd foretninger, elkjøp, nettbutikker o.l Og det kan godt være at de er på tilbud - de er jo "gamle" dvd nå...

Smilepia i.i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at de selger serien på Europris. Var innom der i dag. De solgte den for 149,- pr dvd eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg så at de selger serien på Europris. Var innom der i dag. De solgte den for 149,- pr dvd eller noe sånt.

Wow, den skal jeg i såfall jakte på, har sett etter denne serien i Norge i årevis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Gjest Miloine

Gjør de? Den vil jeg også kjøpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på Europris og kan bekrefte at dette stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Da skal jeg også ut og kjøpe! Da ungene var små, så kjøpte vi hele serien på VHS, men de ligger på loftet i ganske dårlig stand...... og VHS spilleren gikk på fyllinga for noen år siden.

Det var engang et menneske er bare så utrolig herlig! Det er selvfølgelig en fare for at "ungene" ikke synes det fortsatt, men mora gjør det ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...