remix2020 Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Det er flest innlegg her på KG som er negativt ladet mot kjæreste eller samboer/ektefelle. Tenkte derfor at det var på tide med en tråd hvor dere som har en kjæreste, samboer eller ektefelle, kan poste noe positivt om vedkommende. Skryt av han eller henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Han er lojal herifra til evigheten. Han gir absolutt alt for de han elsker. Han tar kampene mine når jeg er nede. Han er sterk når jeg er svak. Han er hengiven og myk, Han lærer av sine feil og klarer å ta imot tilbakemeldinger. Han er ærlig og stabil i følelseslivet sitt. Han er verdens beste og fineste kjæreste. Anonymkode: a7521...960 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Han er klippen i livet til både meg og barna. »verdens snilleste» som gjør alt for sine nærmeste. Lojal til døden. Fantastisk elsker. Som en bonus så vasker han opp, vasker klær, rydder, støvsuger, lager matpakker, drar på foreldremøter og utviklingssamtaler, handler, lager middag, tørker støv og går tur med bikkja med den største selvfølgelighet. Anonymkode: 8d54b...9a2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden remix2020 skrev (53 minutter siden): Det er flest innlegg her på KG som er negativt ladet mot kjæreste eller samboer/ektefelle. Tenkte derfor at det var på tide med en tråd hvor dere som har en kjæreste, samboer eller ektefelle, kan poste noe positivt om vedkommende. Skryt av han eller henne. KG er jo for råd, har du det bra med noen så trenger du ikke råd Anonymkode: 57319...4b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Samboeren min er en fantastisk kjæreste og far til barna våre. Alt han gjør er for vår skyld, og han er veldig involvert med barna, i mye større grad enn noen annen far jeg har sett. Han er arbeidssom og når alltid målene han setter seg. Han er emosjonelt tilgjengelig og lytter, og selv om han ikke alltid forstår så er han der alltid. Uten ham vet jeg ikke hva jeg skulle gjort. Anonymkode: 6e484...12e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Han er håndverker og handy, praktisk og litt "barsk" i utseende, og er alenefar for to jenter som han duller og steller for og følger opp, lager mat, stryker klær, baker og leker med dem. Liker den komboen. ❤️ Han stiller opp for alle rundt seg, er moden, rolig, reflektert og har masse humor. Sexy, snill og trygg. Føler meg heldig som fant en som ham i voksen alder. Anonymkode: 62e2e...818 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Ønsker jeg hadde en å skryte av 💔 Anonymkode: 14db4...68a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Mannen min er min bestevenn. Han er morsom, kjærlig, snill og leken i tillegg til at han er kjekk og sexy 🤤 Vi er partnere på absolutt alle områder i livet, vi deler alt og kommunikasjonen oss i mellom er åpen og sunn. Vi elsker å flørte med hverandre, det er mye latter og tulling og klaps på stumpen i hverdagen. Samtidig kan vi ha tunge, alvorlige samtaler, det er viktig for oss å ikke gå rundt med noe usagt. Han lar meg aldri gjøre husarbeid uten at han også bidrar, og det går selvsagt andre veien også. For oss er dette et minimum og en selvfølge, men har skjønt at det faktisk ikke er slik for alle. Jeg er så heldig (han påstår selvsagt at HAN er den heldige) 🥰 Eneste vi må passe på er at vi ikke forsvinner inni bobla vår og glemmer verden utenfor 😂 Anonymkode: f6a9d...21d 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ønsker jeg hadde en å skryte av 💔 Anonymkode: 14db4...68a Skryt av deg selv ❤️ Spesielt når du gjør noe som føles bra for deg 😉 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): KG er jo for råd, har du det bra med noen så trenger du ikke råd Anonymkode: 57319...4b6 Det er bra at noen velger å spre positivisme ❤️ Det heier jeg på 🥳🥳🥳🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ønsker jeg hadde en å skryte av 💔 Anonymkode: 14db4...68a Idag har jeg vært utrolig snill med meg selv for det trenger jeg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 3 timer siden Forfatter #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): KG er jo for råd, har du det bra med noen så trenger du ikke råd Anonymkode: 57319...4b6 Vi kan alle ha godt av å høre at ikke alle forhold er vanskelige og håpløse. Det gir håp å lese at noen faktisk har det bra og villig skryter av kjæresten sin♥️. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Vi har bare vært sammen i et halvt pr, men han var bestemt fra dag en og jeg er veldig glad for at jeg turte å satse på han, etter noen dårlige erfaringer med andre. Han varter meg opp med små ting som han hat lagt merke til at jeg har sagt jeg liker, han legger merke til omtrent alt jeg sier og husker det til senere. Enten det er en matrett jeg liker, eller noe jeg ønsker meg. Vi er veldig like på verdier og han gjør meg trygg og veldig glad. Han er morsom og intelligent og skjønner hvordan jeg tenker. Føler vi er litt sånn to sjeler en tanke noen ganger. Er godt voksne og skilt begge to, så trodde ikke jeg skulle finne en sånn kjemi med noen… Anonymkode: 7f52e...364 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden Han er en fantastisk far som virkelig kjemper for barnet sitt. Det hadde vært veldig lett å bare gå, drite i barnet og la mor ta hele byrden. Barnet har spesielle behov, og det finnes nok av dårlige fedre som hadde latt mor ta hele byrden. Ikke han. I stedet har han kjempet for mer informasjon, mer samvær, mer av alt som har med sønnen og gjøre - selv om det går utover både helse og hele livet ellers. For han finnes det ikke et alternativ, og det er beundringsverdig, men også derfor jeg visste at han var den rette mannen. Han setter sitt barn først, og det er slik det skal være. Han er søt og snill, veldig omtenksom og omsorgsfull, samtidig som han er praktisk og handy. Han er alltid opptatt av at jeg skal ha det bra, og er veldig omsorgsfull rundt meg og mitt. Opptatt av at jeg skal ha det bra. Han er flink til å vise at han elsker meg, flink til å se meg og se hva jeg trenger. Han er morsom og skøyeraktig, liker å tøyse og tulle litt med meg og vise at han er glad i å være sammen med meg. Han er min klippe, min støtte, en god mann som gir meg trøst når jeg trenger det, og en god skulder å legge hodet på. Han lukter også veldig godt, og er veldig sexy. Elsker hans flotte, røde og velfriserte skjegg som kiler litt når vi kysser. Han har vakre øyne og fyldige lepper. Han er tvers i gjennom flott, og han gjør meg mo i knærne. Han er utrolig sjarmerende, og litt leken. Samtidig er han litt sånn "kontortype", så det er så gøy når han går fra "alvorlig kontormann i skjorte" til "leende og sjarmerende skøyeraktig mann i jeans og t-skjorte". Jeg liker denne tosidigheten ved han, at han både kan være seriøs og også litt tullete. Samtidig er det jo ikke så mange som ser denne siden ved ham, og det gjør det spennende og gøy. Han er en veldig fin mann. Rett og slett. Hel ved. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå