AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #1 Del Skrevet 22. desember 2024 Når man skriver i datingapper når er det innafor å spørre om snap? Jeg er ikke så ofte innom datingapper, rundt 1 gang per dag om kvelden, men det kan også gå flere dager. Vil helst gå over på snap ASAP da dette er plattformen jeg bruker mest for kommunikasjon. Har lest litt her at kvinner ikke vil gå over på snap med engang grunnet mas om bilder osv. Så når spør man? Anonymkode: 7eecc...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #2 Del Skrevet 22. desember 2024 Vi gikk vel over til snap etter 3-4 dager med meldinger på Happn Anonymkode: 448e3...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #3 Del Skrevet 23. desember 2024 Når du har møtt henne i virkeligheten kan du spørre om snap eller insta. Anonymkode: f0c9c...ab2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #4 Del Skrevet 23. desember 2024 Noe av det verste jeg vet er når man får spørsmål om Snap eller Messenger etter så vidt å ha sagt hei, bare pga. «jeg er liksom ikke innom her så ofte». Altså det at du har fått en match hjelper ikke på motivasjonen med å gå inn å sjekke? Skru på notifikasjoner? Greit nok når man ikke har noen man snakker med, men når du har fått napp hos noen, så er det ikke så vanskelig. For om du ikke gidder å legge ned litt i dette, så er du ikke særlig interessert. Jeg synes man ikke bør spør før man har hatt første fysiske møte i det minste. Anonymkode: c4c2d...859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #5 Del Skrevet 23. desember 2024 Generelt seier jeg nei til alle som spør om snap med mindre vi har møtes eller har veldig spesifikt planlagt å møtes. Anonymkode: f75ac...b7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #6 Del Skrevet 23. desember 2024 Er det virkelig en selvfølge at voksne folk er på snap? Er ikke det mest for unger? Anonymkode: 5adc7...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #7 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er det virkelig en selvfølge at voksne folk er på snap? Er ikke det mest for unger? Anonymkode: 5adc7...472 Ville sagt det samme. Ikke be om snap uten å vite om noen har snap, jeg ville aldri gått ut fra at en voksen person har det. Anonymkode: 76382...06e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #8 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Når man skriver i datingapper når er det innafor å spørre om snap? Jeg er ikke så ofte innom datingapper, rundt 1 gang per dag om kvelden, men det kan også gå flere dager. Vil helst gå over på snap ASAP da dette er plattformen jeg bruker mest for kommunikasjon. Har lest litt her at kvinner ikke vil gå over på snap med engang grunnet mas om bilder osv. Så når spør man? Anonymkode: 7eecc...4cf Etter at dere har møtt hverandre. Etterpå. Etter at hun har verifisert at du ikke er en gærning, psyko etc. Sjansen for at du er det er nemlig såpass høy at kvinner flest agerer som om du er - gal. AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er det virkelig en selvfølge at voksne folk er på snap? Er ikke det mest for unger? Anonymkode: 5adc7...472 Hvordan deler du bilder? Har ikke møtt et (normalt fungerende) menneske under 70 som ikke har snapp på år og dag. Anonymkode: 06528...9f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #9 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er det virkelig en selvfølge at voksne folk er på snap? Er ikke det mest for unger? Anonymkode: 5adc7...472 Vi er begge i 20 årene, så antar at hun har snap. TS Anonymkode: 7eecc...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #10 Del Skrevet 23. desember 2024 Det er vanskelig det der. Når jeg sier jeg ikke ønsker å dele snappen før vi har treffes, forsvinner de bare. Delte før vi hadde treffes med to, han ene sluttet kjapt å sende snapp, han andre sender totalt uinteressante "kaffekopp-snapp" hver dag. Og det er i grunn det eneste. 😂 Selv vil jeg helst spare snapp til jeg har truffet de ja, for med snapp får de jo faktisk mulighet til å finne ut hvem du er.. Anonymkode: f3b7e...048 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomatplanten Skrevet 24. desember 2024 #11 Del Skrevet 24. desember 2024 Kommer an på alder!! Er hun 20 - ja sikkert! Er hun nærmere 30 - Be om nummeret hennes eller IG!! Jenter anser menn som ber om snap som late og useriøse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 24. desember 2024 #12 Del Skrevet 24. desember 2024 Hun jeg dater nå (K 50) ga meg sin Snap uoppfordret etter en times samtale på Tinder. Og det gjorde jo at vi kjapt opparbeidet god kontakt. Snap er genialt for å utvikle kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #13 Del Skrevet 24. desember 2024 Etter dere har møttes. Menn som maser om snap fremstår barnslig, umoden og useriøs. Anonymkode: 68dcf...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #14 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 23.12.2024 den 14.03): Hvordan deler du bilder? Har ikke møtt et (normalt fungerende) menneske under 70 som ikke har snapp på år og dag. Anonymkode: 06528...9f6 Jeg bruker mest FB Messenger, Signal og iblant Instagram. Hender det går i Whatsapp med utlendinger og MMS med gamliser. Tror du oppriktig Snapchat er den eneste måten å dele bilder på? Anonymkode: 5adc7...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #15 Del Skrevet 24. desember 2024 Inviter henne på date først, gjennomfør den, og få bekreftet date to for snap tas opp. Anonymkode: fc772...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå