Gå til innhold

Er det ting du ville gjort med en elsker men ikke med en kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tenner på litt diverse "kinky" ting som bondage, blindfold, fisting, spanking, speculumlek, pussypump og annet. Dette er ting jeg veldig gjerne kan gjøre med en dame som jeg har kun et seksuelt forhold til. Men jeg er ikke interessert i å gjøre dette med en kjæreste. Vanskelig å forklare hvorfor, men har kanskje noe å gjøre med at disse kinky leken innebærer en form for dominans/fornedring/ubehag som jeg ikke føler det er greit å utsette kjæresten min for (selv om hun er med på og nyter leken akkurat som elskeren min gjør). Er det andre som har det litt på samme måte?

Anonymkode: 88253...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tenner på litt diverse "kinky" ting som bondage, blindfold, fisting, spanking, speculumlek, pussypump og annet. Dette er ting jeg veldig gjerne kan gjøre med en dame som jeg har kun et seksuelt forhold til. Men jeg er ikke interessert i å gjøre dette med en kjæreste. Vanskelig å forklare hvorfor, men har kanskje noe å gjøre med at disse kinky leken innebærer en form for dominans/fornedring/ubehag som jeg ikke føler det er greit å utsette kjæresten min for (selv om hun er med på og nyter leken akkurat som elskeren min gjør). Er det andre som har det litt på samme måte?

Nei. Dette gir ingen mening. Det handler utelukkende om å finne en partner som er seksuellt kompatibel med dine ønsker. Forstår ikke hvorfor du drar inn utroskap av den grunn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil ikke gjøre det der med noen som helst. 

Forstår du vil ødelegge underlivet, mentaliteten og kroppen til ei på si som du ikke skal leve med, enn hun du må er ubder samme tak som, din drittsekk.

Det er ikke greit i det hele tatt, det er akkurat derfor du føler det som du gjør. Søk psykolog for plagene dine.

Anonymkode: 21777...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utro?? Før det første sier jeg ingenting om  å ha elsker og kjæreste samtidig. For det andre var det ikke utroskap som var temaet for spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. 

Vår seksuelle lek klarer vi begge å skille fra hvordan vår relasjon ellers er. Det som skjer når vi har sex er sex. Det dras ikke inn i resten av relasjonen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Rosa Gnom skrev (2 minutter siden):

Nei. Dette gir ingen mening. Det handler utelukkende om å finne en partner som er seksuellt kompatibel med dine ønsker. Forstår ikke hvorfor du drar inn utroskap av den grunn.

Utroskap har da ingenting med saken å gjøre, snakker ikke om å ha elsker og kjæreste samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vil ikke gjøre det der med noen som helst. 

Forstår du vil ødelegge underlivet, mentaliteten og kroppen til ei på si som du ikke skal leve med, enn hun du må er ubder samme tak som, din drittsekk.

Det er ikke greit i det hele tatt, det er akkurat derfor du føler det som du gjør. Søk psykolog for plagene dine.

Anonymkode: 21777...e1a

Herregud, hva i alle dager har dette med å ødelegge underliv, mentalitet og kropp å gjøre? Det er snakk om gjensidig lyst og nytelse. Tror det heller er du som trenger en prat med psykologen om dine vrangforestilllinger og fordommer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Disse lekene må da være lov om kvinnen er med på det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Motsatt.

Kommer ikke på noe jeg ikke gjør med en kjæreste. Med en tilfeldig partner er det ting jeg ikke gjør.

Anonymkode: b8d16...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om jeg var singel kunne jeg vurdert trekant, men det ville jeg aldri gjort med en kjæreste

Anonymkode: 35f1c...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Utroskap har da ingenting med saken å gjøre, snakker ikke om å ha elsker og kjæreste samtidig.

Hvis du bryter ned disse tankene du har, vil du nok se at det handler om respekt.

Du ønsker å gjøre ting som du innerst inne føler er degraderende mot kvinnen som mottar, og slik ønsker du ikke behandle en kjæreste.

På den ene siden er det bra at du i det minste tenker slik, enn om du ikke respekterte noen kvinner overhodet.

Samtidig vil jeg minne på at ekte dominante menn er fulle av respekt for de seksuelle partnerne. Dermed kan de også helt fint ha et dom/sub forhold med en kjæreste også, fordi det er fullstendig respekt og omsorg hele veien.

Har du satt deg inn i hva det å være domaninant faktisk innebærer?

Anonymkode: 57a14...6cd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, jeg er kvinne og føler det på samme måte som deg, altså at jeg ikke vil ha en kjæreste som gjør disse tingene med meg, men han kan gjøre det med noen andre. 

Anonymkode: 732b9...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Utro?? Før det første sier jeg ingenting om  å ha elsker og kjæreste samtidig. For det andre var det ikke utroskap som var temaet for spørsmålet.

Jeg er motsatt. Utfolder meg mye mer seksuelt og friere i en trygg relasjon, som det jeg opplever det er å ha en kjæreste. 

Jeg kan forstå tankegangen din. 

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...