Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2006 #1 Del Skrevet 3. mars 2006 Skal bytte ut det gammle servicet, som er "litt av hvert" service. Er på utkikk etter noe som kan brukestil hverdags og tikl litt "finere annledniger" har et veldig fint fin service (til jul feks.) så det skal ikke være "for fint" om noe skjønner hva jeg mener? har sjekket ut den nye katalogen til Black Design, men fant ikke noe der.. Noen som noen tips? Eller linker? Skal ikke være et dyrt service heller..Pris klassen til Black D. er helt okei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. mars 2006 #2 Del Skrevet 3. mars 2006 Vi har ett hvitt enkelt service som heter Pillivuit. Fåes blant annet kjøpt på Jernia. Men superbillig er det vel ikke, men ikke av de dyreste heller Vi er iallefall kjempefornøyd, holder seg bra gjør det også (ingen striper så langt). Også finnes det maaaaange forskjellige deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #3 Del Skrevet 3. mars 2006 Vi gjorde akkurat dette for et halvårstid siden... Og vi valgte et service fra IKEA... Vi vurderte mange først, bla på bohus, skeidar, jernia, living, nille osv (ville ikke bruke tilbords, christiania glassmagasin ol pga pris.. der hadde vi jo alt kjøpt finservicet vårt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 3. mars 2006 #4 Del Skrevet 3. mars 2006 Vi har ett hvitt enkelt service som heter Pillivuit. ← veldig enkelt og veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 3. mars 2006 #5 Del Skrevet 3. mars 2006 Vi har venice fra Til Bords til hverdag. Vi er kjempefornøyd med det. Helt hvitt med striper på kantene. www.tilbords.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 3. mars 2006 #6 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg ønsker meg Figgjo Verde, (og tilbehør fra Figgjo Spir). Kanskje ikke det mest spennende serviset, men jeg synes det vakkert: det er rent i form og farge og har tallerkner uten "rand", veldig klassisk men samtidig moderne. Og siden det er laget for det profesjonelle markedet så tåler det og endel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 3. mars 2006 #7 Del Skrevet 3. mars 2006 Vi har Cuisine fra Porsgrund, det er hvitt, enkelt og pent. Det selges på Christiania Glassmagasin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 4. mars 2006 #8 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg har også lyst på nytt servise.....men klarer ikke å bestemme meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #9 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg har lyst på Qvint fra Rörstrand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #10 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg ønsker meg Figgjo Verde, (og tilbehør fra Figgjo Spir). Kanskje ikke det mest spennende serviset, men jeg synes det vakkert: det er rent i form og farge og har tallerkner uten "rand", veldig klassisk men samtidig moderne. Og siden det er laget for det profesjonelle markedet så tåler det og endel. ← Jeg har forelsket meg helt i krusene i denne serien. For meg har de en perfekt størrelse, og de er også veldig gode å holde i. Har 12 stk. stående i skapet. Skal nok kjøpe fat også etterhvert. Ellers har jeg de dype wok/pasta/salat fatene fra Cusine serien til Porsgrunn, og de firkantete middagstallerkenene fra Con Gusto. Har også diverse skåler osv. fra Con Gusto serien. Jeg er ikke så opptatt av at det nødvendigvis skal være fra samme serie - alt er jo helt enkelt og hvitt, så jeg synes det passer bra sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå