AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Man må ha fått avslag fra 3 banker før man søker startlån. Men er litt flaut å søke lån i vanlig bank uten egenkapital. Kan jeg skrive i søknaden at jeg kun søker for å vise husbanken at jeg har søkt ? Anonymkode: 1918b...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Hvorfor flau? Trenger ikke å være det fordi sjø. Anonymkode: 89deb...f57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor flau? Trenger ikke å være det fordi sjø. Anonymkode: 89deb...f57 Flaut å søke når jeg vet at det blir avslag Anonymkode: 1918b...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Man må ha fått avslag fra 3 banker før man søker startlån. Men er litt flaut å søke lån i vanlig bank uten egenkapital. Kan jeg skrive i søknaden at jeg kun søker for å vise husbanken at jeg har søkt ? Anonymkode: 1918b...f88 Hvilken kommune skal du søke kommunalt lån hos? Regnene for å kunne søke finner du på kommunen du skal søk lån hos sin nettside. Du skal ikke vise Husbanken noen ting, fordi det er kommunen du søker om start lån. Der finnes over 300 kommuner i Norge. Hver og en kommune har sine bestemmelser, sine inntektsgrenser og ….. Her er tråd etter tråd med spørsmål om startlån, like fullt så dukker det opp nye tråder med de samme spørsmålene igjen og igjen. Anonymkode: 4b044...0fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Flaut å søke når jeg vet at det blir avslag Anonymkode: 1918b...f88 Maskinen som sender ut automatisk avslag sitter ikke å mobber deg. Du skriver jo ikke noe tekst i søknaden, og det er ikke manuell behandling av søknadene.... Anonymkode: 64fb6...5b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Måtte ikke vise til avslag. Jeg manglet også egenkapital og da vet Husbanken at man får avslag i vanlig bank. Anonymkode: 845ea...b48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Maskinen som sender ut automatisk avslag sitter ikke å mobber deg. Du skriver jo ikke noe tekst i søknaden, og det er ikke manuell behandling av søknadene.... Anonymkode: 64fb6...5b3 I vanlig bank er det slik. Når man søker om startlån, så må man sende inn en manuell søknad. Kan ta månedsvis før man får svar fra en saksbehandler. Tok 3 mnd her. Anonymkode: d0923...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Måtte ikke vise til avslag. Jeg manglet også egenkapital og da vet Husbanken at man får avslag i vanlig bank. Anonymkode: 845ea...b48 Dette er hele nøkkelen. Anonymkode: 3a76c...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå