Gå til innhold

Filmen Carry-on på Netflix

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er noe av det verste mølet jeg har sett. At en inhabil sikkerhetskontrollør kan hjelpe en terrorist med å få ulovlige ting ombord er ikke vanskelig. Det er bare å bli kjent med en Sikkerhetskontrollør som hjelper til. 

Eesten av handlingen skal jeg ikke avsløre, men verre dritt er det lenge siden jeg har sett. 

Som sikkerhetskontrollør på flyplass selv, så er hele dette makkverket av hendelser totalt umulig å få til. 

Er det flere som har sett den og hva synes du om den?

Det er sjelden jeg gir tommel opp eller ned, men her skulle jeg ønske det gikk at å gi tommel ned flere ganger.

Anonymkode: 6fd3c...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er noe av det verste mølet jeg har sett. At en inhabil sikkerhetskontrollør kan hjelpe en terrorist med å få ulovlige ting ombord er ikke vanskelig. Det er bare å bli kjent med en Sikkerhetskontrollør som hjelper til. 

Eesten av handlingen skal jeg ikke avsløre, men verre dritt er det lenge siden jeg har sett. 

Som sikkerhetskontrollør på flyplass selv, så er hele dette makkverket av hendelser totalt umulig å få til. 

Er det flere som har sett den og hva synes du om den?

Det er sjelden jeg gir tommel opp eller ned, men her skulle jeg ønske det gikk at å gi tommel ned flere ganger.

Anonymkode: 6fd3c...9c1

Så den nettopp. Ble så skuffet!Så urealistisk! Som at en proff sikkerhetskontrollør ville hørt på en ørepropp uten å melde fra med en gang, altså FØR truslene kom, hele plottet var helt teit :( 2 timer bortkastet..

Anonymkode: a35dc...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...