AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Noen som vet om det er mulig å gå i en fysisk butikk og få varen på faktura/delbetaling. Tenker spesielt på netonnet. Da det ikke gikk å reservere den tingen jeg skulle ha, så gikk det heller ikke ann å ta faktura der. Så lurer på om det er mulig å få det når du går i fysisk butikk. Noen som vet?😊 Anonymkode: 4034b...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Sitat I samarbeid med Resurs Bank tilbyr vi muligheten å dele opp betalingen. Delbetaling er et fleksibelt alternativ for deg som vil spre betalingen utover flere måneder, i stedet for å måtte betale en totalsum med én gang. Det gir deg friheten til å handle det du trenger når du trenger det, uten å overbelaste økonomien din med høye enkeltbeløp. https://www.netonnet.no/content/customerservice/resurs-delbetaling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden TBL12 skrev (33 minutter siden): https://www.netonnet.no/content/customerservice/resurs-delbetaling Er netonnet en fysisk butikk? Det er det HI handler om, en fysisk butikk hvor går inn ei dør og snakker med de som jobber der. Anonymkode: df396...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Er netonnet en fysisk butikk? Det er det HI handler om, en fysisk butikk hvor går inn ei dør og snakker med de som jobber der. Anonymkode: df396...412 Det stemmer, NetOnNet har også fysiske butikker. Ikke lenge siden jeg var innom en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Vet ikke om jeg skjønner helt, men noen butikker har i alle fall Klarna? Hvis ikke er kredittkort en fin ting om man greier å betale tilbake før rentene begynner å virkelig løpe. Mulig kredittkort er uaktuelt altså, men. 🤷🏻♀️ Anonymkode: 1fbd3...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå