Gå til innhold

Kjøpe med delbetaling i fysisk butikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er mulig å gå i en fysisk butikk og få varen på faktura/delbetaling. Tenker spesielt på netonnet. Da det ikke gikk å reservere den tingen jeg skulle ha, så gikk det heller ikke ann å ta faktura der. 

Så lurer på om det er mulig å få det når du går i fysisk butikk. Noen som vet?😊

Anonymkode: 4034b...bee

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sitat

I samarbeid med Resurs Bank tilbyr vi muligheten å dele opp betalingen. Delbetaling er et fleksibelt alternativ for deg som vil spre betalingen utover flere måneder, i stedet for å måtte betale en totalsum med én gang. Det gir deg friheten til å handle det du trenger når du trenger det, uten å overbelaste økonomien din med høye enkeltbeløp.

https://www.netonnet.no/content/customerservice/resurs-delbetaling

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Er netonnet en fysisk butikk? Det er det HI handler om, en fysisk butikk hvor går inn ei dør og snakker med de som jobber der.

Anonymkode: df396...412

Det stemmer, NetOnNet har også fysiske butikker. Ikke lenge siden jeg var innom en av dem.

Skrevet

Vet ikke om jeg skjønner helt, men noen butikker har i alle fall Klarna? Hvis ikke er kredittkort en fin ting om man greier å betale tilbake før rentene begynner å virkelig løpe. Mulig kredittkort er uaktuelt altså, men. 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 1fbd3...b61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...