AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei, dame 25 her, jeg har gått på en ordentlig smell og møtt veggen så hardt at jeg vet snart ikke veien ut. Jeg har hatt en livsplan satt i stein, tatt bachelor i juss, jobbet 3 år i CV-relevant stilling for så å begynne på masteren i juss. Jeg kom meg akkurat (og såvidt) gjennom første fag og eksamen, før jeg gikk på en ordentlig psykisk smell. Det er veldig vanskelig å putte ord på det, men psykisk utmattet og orker ikke å ta i en bok oppsummerer en del av det. Jeg gråt 24/7, ringte hjem 24/7 og følte meg helt isolert og alene. Det sosiale gikk bra, både i kollektivet og i studiegruppen (veldig motsigende til forrige setning, men var min realitet) Planen min gikk i grus, og jeg er nå hjemme igjen og har vært så heldig å få tilbake den gamle jobben. Men økonomi, psyken og følelsen av å ta en steg tilbake har hemmet meg helt. Hjelper ikke at det stilles spørsmål ved det på gamle jobben heller, men det er jo allikevel forståelig. Selvtilliten min er i dass, jeg er nå uten utsikt planer og er (etter min egen vurdering) på mitt laveste og vil tro deprimert. Jeg går til psykolog, men føler handlingsmulighetene mine er begrenset. Tanken i å studere dreper meg innvendig, men å ikke fullføre dreper meg og. Jeg har snart ikke mer å gi, og er på veiens ende snart. Det som dreper meg mest innvendig, er at jeg er akademisk god og har alle forutsetninger for å ta utdanning, men psyken har nå sagt «nok». Har ingen spørsmål, men ser meg rådvill ved å prøve å søke på nett etter ett eller annet. Føler og at jeg har lagt all min egenverdi i utdanningsretningen min, og nedprioritert alt annet. Jeg har heldigvis en god vennegjeng i hjemstedet, men føler ingen tilhørighet til et bestemt sted. Har ingen kjæreste, men det er ikke krise rn. Anonymkode: 7c48c...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå