WhiteRabbit Skrevet 22. desember 2024 #1 Del Skrevet 22. desember 2024 Har nettopp hørt meg gjennom Podme, og må nå finne meg en ny plattform. Hører mest på true crime og dokumentarer, gjerne norske/skandinaviske saker. Hvor hører dere på podcaster i denne sjangeren, hva er bra/mindre bra og hvorfor? Tips til noen spesielle historier jeg bør få med meg? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 22. desember 2024 #2 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg er ikke helt inne i dette, men tror nesten "alle" podcaster ligger på Podme....? De ligger i alle fall på mange platformer, og Podme pleier være en av dem. Tror det er lettere om du ramser opp de du har hørt kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lærke Skrevet 22. desember 2024 #3 Del Skrevet 22. desember 2024 Svarttrost og Avhørt liker jeg godt. Har nylig hørt alle 3 sesongene av "Operasjon Charlie" på Svarttrost. Fasinerende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harehopp33 Skrevet 22. desember 2024 #4 Del Skrevet 22. desember 2024 Operasjon Charlie! Sykt bra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portia Catonis Skrevet 25. desember 2024 #5 Del Skrevet 25. desember 2024 Hvis du tåler å høre på engelsk anbefaler jeg Morbidology og Casefile. Er ca halvveis i Casefile nå, det er over 300 episoder☺️ Norske podcaster: Sektpodden, Taakeprat, Truecrimepodden, Krimarkivet. Og så den serien om han skolegutten som viste seg å være en 30 år gammel dame... Husker ikke hva den het, ligger vel på NRK tror jeg. Den var veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. desember 2024 #6 Del Skrevet 27. desember 2024 (endret) Maia70 skrev (På 22.12.2024 den 15.31): Jeg er ikke helt inne i dette, men tror nesten "alle" podcaster ligger på Podme....? De ligger i alle fall på mange platformer, og Podme pleier være en av dem. Tror det er lettere om du ramser opp de du har hørt kanskje. Nei, det er da mange podcaster som ikke ligger der. Podme må du betale for, Podtail, Podimo og Spotify likeså. NRK har noen gratis true crime podcaster, men ikke så mange. Endret 27. desember 2024 av Grüner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 27. desember 2024 #7 Del Skrevet 27. desember 2024 Jeg hører veldig mye på Murder with my husband for tida. På Spotify. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 31. desember 2024 #8 Del Skrevet 31. desember 2024 Harehopp33 skrev (På 23.12.2024 den 0.44): Operasjon Charlie! Sykt bra Takk for tipset! Tok meg råd til en måned, og har binget nesten alt på få dager. Skuffer IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå