AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei, Jeg er en jurist i slutten av 30årene som skal flytte fra en mindre by på Vestlandet til Stavanger pga jobbmuligheter for min mann. Jeg har jobbet 10år i offentlig forvaltning i et givende felt, men det var ikke vært spesielt godt betalt. Jeg er rådgiver med lønn på 580 000. Per nå er det ikke så mange jurist stillinger i Stavanger som er aktuell for meg - eller jeg er kvalifisert for. Så jeg ser på litt alternativer. Jeg har hatt arbeidsrett på studiet, skrev masteroppgave om det og har hatt oppgaver som tillitsvalgt og verneombud. Så kanskje HR/arbeidsrett kunne vært noe? Noen som har gjort det hoppet selv? Eller jobber med HR og tenker en jurist kunne vært nyttig? Er det noe kurs/studier jeg bør ta? Jeg går meg litt vill i annonseteksten og synes det meste av stillinger krever 5+ år med relevant erfaring. Og det har jeg ikke. Innen noe😬 Anonymkode: 1fb07...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå