AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei, jeg har vært sammen med kjæresten i 3 år. Jeg er gravid og er i siste trimester. Problemet er at jeg har begynt å tvile på forholdet, føler at romantikken er nesten helt borte og at jeg ikke blir sett eller hørt av han… Jeg har det vondt og er sliten i hele kroppen, jeg forteller han dette gråtende og fortvilet ofte. Det blir bedre i en uke eller to hvor han hjelper til hjemme, men så faller det tilbake til gamle trakter, og det er jeg som alltid ender opp med all husarbeid alene samt lage middag til han kommer hjem hver dag. Dagene går stort sett til at jeg er hjemme om dagen og har hjemmekontor. Jeg rydder, vasker klær og ordner hver dag det jeg orker. Da han kommer hjem, får han servert middag. Det ender stort sett med at han enten sovner på sofaen eller går å gamer med venner på kvelden.. sex har vi ikke lengre da han ikke vil pga. magen. Men det er heller ikke noe annet form for kos utenom et kyss inni mellom. Jeg syntes det er vanskelig å kommunisere med ham da jeg forteller/ snakker om ting også får jeg null respons på det jeg sier, noe som irriterer meg. Er som å snakke til en murstein… f. Eks så kan jeg ligge å grine i timesvis og forteller hva jeg tenker på ( nevnt over) så kan det bli helt stille i 30-40 min, null respons før jeg sier noe igjen….føler meg så ensom og alene, og at han ikke er opprinnelig glad i meg selv om han sier så.. Jeg er så urolig beskymret og lei meg for hvordan fremtiden kommer til å se ut. Blir jeg sittende med alt av husarbeid og barnestell da babyen kommer? Er dette følelser som bare kommer fordi jeg er så hormonell eller er det et vedvarende problem… inni mellom så får jeg tanker om at jeg angret på at jeg ble gravid med han… Noen andre som har hatt slike tanker eller noen råd?… hilsen fortvilet førstegangs mor Anonymkode: b6140...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden De sier at man ikke burde ta store avgjørelser i gravid- og tidlig barseltid fordi man er full av hormoner. Kan dere prate med noen så lenge? Han må jo involvere seg mer. Anonymkode: 506fc...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå