AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #1 Del Skrevet 22. desember 2024 Ikke selvmord, eller noe sånt. Men når du sitter her, uten skikkelig utdannelse , singel, vennelisten og sliten, er det jo bare et tomt liv. Før du vet ordet det, har du blitt 67 og pensjonist. Ingen mening med deg. Betyr liksom ikke noe Anonymkode: b848f...760 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #2 Del Skrevet 22. desember 2024 Livet er hva man gjør det til selv, er du ikke fornøyd så får du gjøre noe for å endre det. Anonymkode: b8924...3e1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #3 Del Skrevet 22. desember 2024 Finn deg andre mål. Skap deg realistiske mål for deg, uten å sammenlikne deg med andre. Anonymkode: 3571d...d3f 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #4 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg er eldre enn deg. Og i gang med utdannelse nå, etter å ha valgt. noen omveier i livet. Riktig nok bevisst valgte omveier der jeg heller ville forfølge en annen lidenskap i livet. Men uansett, poenget er at det er aldri for sent å gjøre nye veivalg. Du har potensielt nesten 30 år igjen i arbeidslivet hvis du er 40 nå. Dvs du er ikke halvveis enda en gang. Så smak litt på det før du bestemmer deg for å ikke gjøre endringer. Ang singel eller ikke. Starten av 20 årene, og midten av 40 årene tror jeg er den enkleste alderen å finne nye partnere. Tidlig i 20 så har de fleste ikke etablert seg enda, og utvalget er stort. Senere i livet er ikke tilgang på partnere fullt så stort, men sånn rundt midten av 40 er det mange som er ferdige med lange forhold, og så smått begynner å bli klar for å se etter noe nytt. Men, viktigst av alt; Finn ut hva slags liv som gir mening for deg. Hva du vil. Så tar du sakte men sikkert grep og bygger det livet, bit for bit. Det kan de fleste av oss gjøre. Men ingen kommer til å gjøre det for deg. Anonymkode: 98ded...229 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #5 Del Skrevet 22. desember 2024 I all hovedsak er det du selv som styrer hva som skjer i livet ditt. Anonymkode: 6d45c...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #6 Del Skrevet 22. desember 2024 Hvorfor ikke ta den utdannelsen du drømmer om? Man tar valg hele livet, noen gode noen dårlige, det er det som former deg som menneske. Det å sette seg ned å klage hjelper ingenting, annet enn at du bryter deg selv mer ned. Du har mange gode år forran deg så hvorfor ikke benytte deg av mulighetene i stede for å se begrensningene? Anonymkode: 1553c...ff6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 22. desember 2024 #7 Del Skrevet 22. desember 2024 Denne er perfekt for deg TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #8 Del Skrevet 22. desember 2024 Vel jeg er 45 år kvinne. Skilles til våren.Har to halvvoksne barn. Har levd i et dårlig forhold i over 10 år. Endelig blir jeg fri. Jeg skal reise de stedene jeg har lyst til. ( uten sur gubbe som " ødelegger" stemninga) Jeg skal ta permisjon fra jobben og søke ny utdannelse neste semester. Har maange år igjen med gode opplevelser. ( det blir ikke noe nytt forhold) Du må finne det DU vil gjøre . Ingen kommer å redder deg. Anonymkode: 87519...5ba 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #9 Del Skrevet 22. desember 2024 Nei, jeg vet ikke helt jeg. Lurer på det samme selv. Jeg fikk ikke lagt grunnlaget i 20-årene slik de fleste gjør, jobbet hardt i 30-åra for å ta det igjen, bare for å gå døra slengt masse i trynet i 40-åra som har bestått av masse tap og avvisninger. Og det har ikke stått på innsatsen. Så jeg vet ikke lenger. Anonymkode: 5ca5e...5b2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #10 Del Skrevet 22. desember 2024 Nei, det er bare nedoverbakke. Er selv 42 og har valgt feil i tjue år. Så nå er det eneste jeg koser meg med mat, serier, hunden min og søvn. Anonymkode: 76540...d12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #11 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er bare nedoverbakke. Er selv 42 og har valgt feil i tjue år. Så nå er det eneste jeg koser meg med mat, serier, hunden min og søvn. Anonymkode: 76540...d12 Det høres jo ganske fint ut. Har et konstant stress i hodet på meg Anonymkode: b848f...760 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #12 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Livet er hva man gjør det til selv, er du ikke fornøyd så får du gjøre noe for å endre det. Anonymkode: b8924...3e1 Er bare det, at samfunnet er skrudd sammen slikt, at det er så fokus på det som er lovende , vakkert og ungt Anonymkode: b848f...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #13 Del Skrevet 22. desember 2024 Du kan velge. Du kan sette deg ned og synes synd på deg selv og gi opp slik at resten av livet ditt blir kjipt. Eller du kan ta tak i det og gjøre endringer som gjør livet ditt bedre. Anonymkode: 936fd...a0e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #14 Del Skrevet 22. desember 2024 Kjenner meg igjen. Nå skal ikke jeg svare for trådstarter. Men jeg tro mange av dere som svarer "Livet er hva man gjør det til" misforstår. Når jeg ikke har oppnådd noe i livet elv om jeg er 40 så er det ikke fordi jeg ikke har prøvd. Jeg har prøvd knallhardt, men ikke fått det til likevel. Anonymkode: 3e180...7e0 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #15 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjenner meg igjen. Nå skal ikke jeg svare for trådstarter. Men jeg tro mange av dere som svarer "Livet er hva man gjør det til" misforstår. Når jeg ikke har oppnådd noe i livet elv om jeg er 40 så er det ikke fordi jeg ikke har prøvd. Jeg har prøvd knallhardt, men ikke fått det til likevel. Anonymkode: 3e180...7e0 Da prøver du antagelig på feil ting for deg. Jeg hadde aldri blitt flink til å male eller synge, uansett innsats, med mer. Anonymkode: 19989...7e1 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 22. desember 2024 #16 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ikke selvmord, eller noe sånt. Men når du sitter her, uten skikkelig utdannelse , singel, vennelisten og sliten, er det jo bare et tomt liv. Før du vet ordet det, har du blitt 67 og pensjonist. Ingen mening med deg. Betyr liksom ikke noe Anonymkode: b848f...760 Hva kom du hit for å oppnå da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #17 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er bare det, at samfunnet er skrudd sammen slikt, at det er så fokus på det som er lovende , vakkert og ungt Anonymkode: b848f...760 Du velger ditt fokus. Ikke lev livet ditt på sosiale medier. Ikke sammenlikne deg med andre. Du kan aldri bli lykkelig da. Det er alltid en eller annen skjønnmalt virkelighet som vil fremstå bedre enn din. Anonymkode: d7371...0a2 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #18 Del Skrevet 22. desember 2024 Tått skrev (5 minutter siden): Hva kom du hit for å oppnå da? Dette er et diskusjonsforum 🙄 Anonymkode: 8c3dc...975 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #19 Del Skrevet 22. desember 2024 En utdannelse kan man alltids ta. Vi må jo alle kjenne etter hva vi ønsker å gjøre. Noen blir 100% lykkelige av å ha en jobb, egen bolig, en liten hage og en bil. Det har jeg, og jeg synes livet er bra. En mann gjør meg ikke lykkelig. Anonymkode: 36469...9cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 22. desember 2024 #20 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Dette er et diskusjonsforum 🙄 Anonymkode: 8c3dc...975 Hva kom du hit til jorda for å oppnå? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå