elgfareskilt Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Ingen anelse hvordan jeg skal beskrive lukten annet en at det lukter som lukten av den første røyken som kommer når du tenner på ved (fresht og varmt) + en eller annen blomst. Har prøvd å kjøpe testere av flere parfymer med Woody notes, men det er ikke noe sånn treduft. Den parfymen jeg leter etter er mer varm, lett og myk. Det må være en slags unisex kategori, for har luktet den i guttegarderoben, og når jeg går forbi både gutter og jenter på gata. Nærmest hver dag. Det er ikke by fireplace eller santal 33. De er altfor intense og sterke. Noen som har noen anelse hvilken det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k4ren Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Ååå jeg vet hva du mener, har kjent den så ofte i det siste.. vet dessverre ikke hva det er, men anbefaler denne la det ligge. Hva enn som får så mange folk til å tro de dufter godt, de gjør ikke det. Jeg synes heller det stinker og prøver å komme meg bort fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elgfareskilt Skrevet 4 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 4 timer siden hvaa?!? Har aldri luktet noe så godt som denne her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #4 Del Skrevet 47 minutter siden Jazzclub? Anonymkode: 9d746...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #5 Del Skrevet 40 minutter siden elgfareskilt skrev (5 timer siden): Ingen anelse hvordan jeg skal beskrive lukten annet en at det lukter som lukten av den første røyken som kommer når du tenner på ved (fresht og varmt) + en eller annen blomst. Har prøvd å kjøpe testere av flere parfymer med Woody notes, men det er ikke noe sånn treduft. Den parfymen jeg leter etter er mer varm, lett og myk. Det må være en slags unisex kategori, for har luktet den i guttegarderoben, og når jeg går forbi både gutter og jenter på gata. Nærmest hver dag. Det er ikke by fireplace eller santal 33. De er altfor intense og sterke. Noen som har noen anelse hvilken det kan være? Høres ut som en Tom Ford variant. Brent, lær, våpenolje, tobakk etc. klassisk Tom Ford Anonymkode: 9c3fa...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elgfareskilt Skrevet 8 minutter siden Forfatter #6 Del Skrevet 8 minutter siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jazzclub? Anonymkode: 9d746...2e4 Det kan være, men lover ikke bra at den lener seg så lang mot menn på fragrantica. AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Høres ut som en Tom Ford variant. Brent, lær, våpenolje, tobakk etc. klassisk Tom Ford Anonymkode: 9c3fa...894 Jeg har prøvd mange tom ford og de er altfor intense og sterke. altfor mye wood. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå