Macro Skrevet 10 timer siden #21 Del Skrevet 10 timer siden Jeg vil bare ha fred uansett om det er fyllesyke, influensa,forkjølelse eller blindtarmsbetennelse. Medlidenheten til folk er slitsom og totalt unødvendig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #22 Del Skrevet 10 timer siden Synes det er en smule patetisk å klage/skryte om at man har inntatt store mengder rusmidler. Spesielt når man vet man blir dårlig av det. Vitner om dårlig selvkontroll, synes jeg. Om man velger å innta rusmidler som gjør en dårlig, er det ens egen sak. Men om man velger å klage på det, vitner det om noe annet da det tydeligvis er noe man ikke trives med i etterkant. Anonymkode: baf29...573 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #23 Del Skrevet 10 timer siden Fyllesyke som klager gjør det ikke for å få sympati fra dem som ikke har drukket dagen før. Anonymkode: 949eb...606 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 9 timer siden #24 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har ikke medfølelse for folk som er fyllesyke, for de kan jo for det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #25 Del Skrevet 9 timer siden Kan fint synes synd i dem. Spesielt siden det ikke koster meg en eneste kalori. Anonymkode: 93b2c...a6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #26 Del Skrevet 9 timer siden Synes verken synd på dem eller viser min forakt. Så lenge det ikke er min omgangskrets så jula blir dårligere og vanskeligere, så tenker jeg ikke over andre som er fyllesyke. Anonymkode: 2b45f...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #27 Del Skrevet 27 minutter siden Det er selvfølgelig ubehagelig å være fyllesyk, men jeg synes ikke synd på noen. Ikke på meg selv heller, hvis jeg har gått på en smell. Jeg kan ha medfølelse samtidig som jeg ler av at de har det så kjipt. 😂 Anonymkode: f2cec...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå