AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Har begynt å få kviser på rumpa og bakside lår av en eller annen grunn 😭 og de er så vonde! Større enn de jeg er vant til å få på rygg/ansikt. Er 40, og trodde jeg snart var ferdig med kviser 🙈 Noen som har tips til hva jeg kan bruke for å bli kvitt dem? Anonymkode: 023c4...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg bruker Basiron wash gel sporadisk når jeg dusjer (benzoylperoksid) og veksler litt med produkter med salisylsyre. Opplever at det hjelper litt. Anonymkode: 1f18e...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Endre kosthold. Kutt ut sukker, frøoljer og ultraprosessert mat, så går betennelsesnivået i kroppen ned og hormonene roer seg. Anonymkode: 3d477...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har begynt å få kviser på rumpa og bakside lår av en eller annen grunn 😭 og de er så vonde! Større enn de jeg er vant til å få på rygg/ansikt. Er 40, og trodde jeg snart var ferdig med kviser 🙈 Noen som har tips til hva jeg kan bruke for å bli kvitt dem? Anonymkode: 023c4...a79 Er vel neppe kviser du har. Få en lege til å se på baksiden av medaljen din. Anonymkode: 79111...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå