Gå til innhold

Kjæresten min blir rar når det går bra med meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Virker som en eller begge er avhengig av at du er syk og at han er den som hjelper og støtter. Det kan like gjerne være deg som det er han.

Hvis du for eksempel forventer supermye skryt for å ha klart å få deg jobb, så vil en normal person ikke gi deg nok skryt, fordi en normal person regner det å få en jobb som en positiv, men likevel normal, sak i livet. 

Anonymkode: dc3e4...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Flere eksempler er at når jeg fikk ny jobb så var det bare han som ikke ble stormende glad på mine vegne. Han gratulerte kortfattet en gang så var det ikke nevnt igjen, ikke spørsmål om jeg hadde en fin dag på jobb, om jeg trives osv. Jeg kunne snakke om jobb, da var svaret mmmmja, så stille som regel.

Hvis jeg lager middag så er den bare god, eller greit det, feks.

Da jeg var sjuk og ikke fikk til ting gjorde han det meste, kjørte, fikset, handlet, osv, jeg ville trodd han ble glad for å se fremgang. 

Anonymkode: 5a65c...756

Hvordan var han da du var syk da? Drev han og ropte wow hver gang du handlet eller kjørte noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er noen om sier at De liker at du gjør det bra men ikke bedre enn dem. 

Anonymkode: f8738...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Virker som en eller begge er avhengig av at du er syk og at han er den som hjelper og støtter. Det kan like gjerne være deg som det er han.

Hvis du for eksempel forventer supermye skryt for å ha klart å få deg jobb, så vil en normal person ikke gi deg nok skryt, fordi en normal person regner det å få en jobb som en positiv, men likevel normal, sak i livet. 

En kjæreste ser selvfølgelig denne bragden. Når alle andre blir skikkelig glad på ens vegne bortsett fra kjæresten, som bar nikker avmakt eller sier gratulerer, så er kjæresten en dårlig kjæreste.

Anonymkode: 3c76a...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...