AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har pyntet, kjøpte gaver, baket, skal ha ribbemiddag i dag, hører julesanger, osv osv. Men mangler fremdeles innvending julestemning. Er nok deprimert og må jobbe gjennom det men annet forslag å få julestemning litt høyere? Må si jeg har vært forkjølet i en uke. Vi skal feire med storfamilien på julaften men skulle gjerne lage stemning i hele huset. Anonymkode: ef158...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Hva er det som bruker å gi deg julestemning da? Hos meg kommer den vanligvis ikke før på julaften når sølvguttene synger julen inn, middagen står på bordet, og roen senker seg i hjemmet Anonymkode: a0d66...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Det er vel ganske vanlig å ikke ha julestemning som voksen. For meg virker det som om julestemningen lever sitt eget liv, noen år kommer den mens andre ikke. Dette selv om jeg gjør akkurat de samme tingene hvert år. Anonymkode: 5ebf1...68d 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå