AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #21 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Planen var å kjøre hjem på juleferie i dag til familien (foreldrene, 2 søsken og besteforeldre). Men jeg våknet til en melding nå om at spysyken meldte sin ankomst i natt. Jeg har lite lyst å dra hjem nå, vurderer å heller feire her jeg bor. Men foreldrene mine var ikke så positiv til det, for de synes ikke at omgangssyken er noe god grunn. Ser bare for meg at alle må igjennom det og at det kan ta tid! Har noen venner jeg kan spørre her altså, men det er ikke noe krise for meg å være alene heller. Bedre å være alene enn å få spysyken🫢😳 Anonymkode: 9b466...174 Hadde kost meg alene, aldri om jeg ville hatt omgangsyken.. Anonymkode: c529f...e43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 10 timer siden #22 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Bli på hybelen og trekk dyna godt rundt deg ❤️ Er det én ting jeg tipper du har godt av, er det akkurat det. Det kan bli usj, eller det kan bli skikkelig deilig. At foreldre er lite positive, har med omgangssyken å gjøre. Når ting blir snudd på hodet, blir man først og fremst skuffa. Men fornuften i dem, vil sikkert tre frem etterhvert Og enhver lege ville frarådet reise inn i spymekka. Særlig norovirus som herjer i de tusen hjem. Den er nådeløs. Kos deg og husk at selv om det nærmer seg jul, er det lov å tilpasse. Det kan også være en litt ekstravagant mandag og tirsdag, men ikke glem å være snill med deg selv. Heng med venner, men ikke slit deg ut ❤️ Endret 9 timer siden av Tradegy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 9 timer siden #23 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, er to som er syke. Pluss de har gått på skolen til søskenene mine. Men kan jo selvfølgelig være maten å, men rart ikke alle er blitt dårlige da🤔 fikk et lite håp når du sa det. Men er 26 år altså så klarer helt fint å feire alene! Anonymkode: 9b466...174 Aldri konkluder med matforgiftning. Ikke rart det går mye smitte og en aldri får bukt med dette viruset da. Jeg hadde valgt hybel og venner. Hadde ikke kost meg dersom jeg måtte tilbrakt halve julen over do. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #24 Del Skrevet 9 timer siden Jeg hadde dratt om det var min familie som fikk et tilfelle av spysyken i natt. Men det er min familie, det er bare voksne der, og jeg er trygg på at de syke hadde gjort det de kunne for å ikke smitte andre. Foreldrene mine har to bad, og relativt stort hus. Så det er mulig for en med omgangssyke å holde seg rimelig adskilt fra resten mens det pågår. I TS sitt tilfelle så blir jeg skeptisk bare av at foreldrene sier omgangssyke ikke er en god grunn. Manglende forståelse for at det er noe en virkelig ikke vil ha, hadde minsket lysten min til å dra. I hvert fall hvis det er i kombinasjon med mangel på hensyn og hygiene for å unngå smitte. Jeg fikk omgangssyke etter at vi hadde ankommet foreldrene mine og juleselskap 50 mil hjemmefra i fjor. Jeg visste at jeg kunne være smittet, hadde informert om det, og de ønsket at jeg skulle komme likevel. Og jeg holdt meg for meg selv, vasket med klor og smittet ingen. Anonymkode: dd0f8...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #25 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde dratt om det var min familie som fikk et tilfelle av spysyken i natt. Men det er min familie, det er bare voksne der, og jeg er trygg på at de syke hadde gjort det de kunne for å ikke smitte andre. Foreldrene mine har to bad, og relativt stort hus. Så det er mulig for en med omgangssyke å holde seg rimelig adskilt fra resten mens det pågår. I TS sitt tilfelle så blir jeg skeptisk bare av at foreldrene sier omgangssyke ikke er en god grunn. Manglende forståelse for at det er noe en virkelig ikke vil ha, hadde minsket lysten min til å dra. I hvert fall hvis det er i kombinasjon med mangel på hensyn og hygiene for å unngå smitte. Jeg fikk omgangssyke etter at vi hadde ankommet foreldrene mine og juleselskap 50 mil hjemmefra i fjor. Jeg visste at jeg kunne være smittet, hadde informert om det, og de ønsket at jeg skulle komme likevel. Og jeg holdt meg for meg selv, vasket med klor og smittet ingen. Anonymkode: dd0f8...527 Det skjønner jeg, hadde nok dratt da jeg å. Men søskenene mine er 8 og 12, så vanskelig å holde de adskilt fra resten. Ja, veldig rart å reagere slik, men tror egentlig moren min bare var skuffet og lei seg, siden hun ikke har sett meg siden juli😵💫 Anonymkode: 9b466...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 9 timer siden #26 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det syns jeg å! Vurderer å reise hjem å bo hos besteforeldrene mine, de bor for seg selv å har ikke vært der. Men de er gamle og vil liksom presse meg på de. Redd de begynner å stresse med å styre og stelle mye med mat osv. Anonymkode: 9b466...174 Det er jo en utrolig koselig idé! Har de plass da? Tenk så glade de blir!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #27 Del Skrevet 9 timer siden CrazyCatLady2500 skrev (1 minutt siden): Det er jo en utrolig koselig idé! Har de plass da? Tenk så glade de blir!! Jeg endte der. De tok det som en selvfølge at jeg skulle bo hos de i julen og at vi skulle feire sammen. De tenkte ikke på at de måtte ringe meg engang. Ribben var tatt opp og alt på stell. Heldigvis god plass der, har eget bad, rom og stue i kjelleren. Anonymkode: 9b466...174 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 9 timer siden #28 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg endte der. De tok det som en selvfølge at jeg skulle bo hos de i julen og at vi skulle feire sammen. De tenkte ikke på at de måtte ringe meg engang. Ribben var tatt opp og alt på stell. Heldigvis god plass der, har eget bad, rom og stue i kjelleren. Anonymkode: 9b466...174 Det høres så perfekt ut for både deg og dem! Kos deg og god jul! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #29 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det skjønner jeg, hadde nok dratt da jeg å. Men søskenene mine er 8 og 12, så vanskelig å holde de adskilt fra resten. Ja, veldig rart å reagere slik, men tror egentlig moren min bare var skuffet og lei seg, siden hun ikke har sett meg siden juli😵💫 Anonymkode: 9b466...174 Da hadde ikke jeg heller dratt. Og så bra du fant en veldig fin løsning på det! Anonymkode: dd0f8...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #30 Del Skrevet 9 timer siden Hybeljul ❤️ Anonymkode: 8cf2e...7cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #31 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Mine søsken som er syke ja. Det er det som er så vanskelig, foreldrene kan jo blir syke +/- 48 timer etter siste symptom, så får ikke noe svar før tirsdag. Men fikk svar fra besteforeldrene mine nå, de tok det som en selvfølge at jeg skulle bo hos de i julen når ting ble slik. De trodde ikke det var nødvendig å sende melding😅 Anonymkode: 9b466...174 Så kjekt 🥰 Ble nesten litt rørt jeg. Kjør forsiktig og god jul Anonymkode: dba18...ba7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #32 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Mine søsken som er syke ja. Det er det som er så vanskelig, foreldrene kan jo blir syke +/- 48 timer etter siste symptom, så får ikke noe svar før tirsdag. Men fikk svar fra besteforeldrene mine nå, de tok det som en selvfølge at jeg skulle bo hos de i julen når ting ble slik. De trodde ikke det var nødvendig å sende melding😅 Anonymkode: 9b466...174 Så fint! Bare husk at omgangssyke kan være farlig for gamle mennesker. Vet ikke hvor gamle de er eller om de har god helse generelt, men med mindre de er relativt unge og i svært god form, må dere være forsiktige. Vurder om dere bør feire jul hos dem og la resten av familien være syke i fred. Anonymkode: 636c2...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå