AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hvis jeg er forelsket i noen som er i et forhold med en annen, synes du det er OK om jeg prøver å få den jeg er forelsket i til å slå opp med sin kjæreste og bli sammen med meg isteden? Eller synes du det er forkastelig? Anonymkode: 7920a...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekko jenta Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Forkastelig ja, dårlig menneske ja. Så er det krig og kjærlighet. Du blir nok sett ned på av mange og mulig mister venner over det. Men er dette mannen/damen i ditt liv du vil dele livet ditt med så er det ditt valg hva du velger å gjøre.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Det er bare idiotisk. Hvem vil ha noen som lar seg "stjele"? Å bli "stjelt" innebærer jo at man ikke har respekt for det å være i et forhold, og hvorfor skulle vedkommende da ha mer respekt for deres forhold om du "stjeler" han så dere blir sammen? Anonymkode: 5679d...36d 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Nei det er jo ikke greit. Det er personen som er i ett forhold som må ta den avgjørelsen helt på egenhånd. Og vil du egentlig ha en mann som velger å slå opp med dagens kjæreste fordi det kom noe "bedre"? Karma følger vettu, så risikoen er jo at det samme skjer med deg innen kort tid. Anonymkode: d3a38...67f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvis jeg er forelsket i noen som er i et forhold med en annen, synes du det er OK om jeg prøver å få den jeg er forelsket i til å slå opp med sin kjæreste og bli sammen med meg isteden? Eller synes du det er forkastelig? Anonymkode: 7920a...73f Hvem du er forelsket i kan du ikke styre. Å få noen til å slå opp, eller forlate forholdet de er i er ikke bra. På en annen side så går det ikke an å røve det som ikke røves kan... Det er mange som er i forhold eller ekteskap idag med noen som de egentlig ikke passer sammen med. Jeg hadde aldri med viten og vilje selv tatt initiativ til slik kontakt med et slikt formål. Det passer ikke for meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Vent på tur. Anonymkode: b255c...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er bare idiotisk. Hvem vil ha noen som lar seg "stjele"? Å bli "stjelt" innebærer jo at man ikke har respekt for det å være i et forhold, og hvorfor skulle vedkommende da ha mer respekt for deres forhold om du "stjeler" han så dere blir sammen? Anonymkode: 5679d...36d Jeg tenker heller som så at hvis hen avslutter sitt forhold for å bli sammen med meg, så kan det jo ikke ha vært et veldig solid forhold i utgangspunktet, og kanskje like så greit å avslutte. Anonymkode: 7920a...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Ser ikke problemet med at noen prøver seg på mannen min, nei. Er han jeg stoler på. Og er ikke avhengig av at alle andre holder seg unna for å holde på han. Anonymkode: 99e25...30c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg tenker heller som så at hvis hen avslutter sitt forhold for å bli sammen med meg, så kan det jo ikke ha vært et veldig solid forhold i utgangspunktet, og kanskje like så greit å avslutte. Anonymkode: 7920a...73f Er vel heller mannen som ikke er så solid… Anonymkode: c76a2...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #10 Del Skrevet 56 minutter siden Jeg bryr meg fint lite om en kvinne prøver å "stjele" typen min. Han hadde uansett avvist deg blankt. Helst ville han synes det hadde vært underholdende om du prøvde deg foran meg 😅 Vi er ekstremt lojale mot hverandre. Åpne telefoner og har noen tatt kontakt for å åpne opp for å flørte viser vi det til hverandre og avviser/ignorerer vedkommende. Vi er et sånt kvalmt par som konstant nusser, kysser, kliner, klemmer og er oppå hverandre. Vi dyrker og vanner gresset vårt og har et så sterkt fundament at ingenting vil kunne få oss til å engang se på en annen på den måten. Anonymkode: 12e4c...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #11 Del Skrevet 55 minutter siden Nei det er bedriten oppførsel. Anonymkode: 554e9...6dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 47 minutter siden #12 Del Skrevet 47 minutter siden Med mindre du har fått indikasjoner på at det er ønskelig så hadde jeg ikke gjort det. Og det er ikke pga at det er moralsk forkastelig men pga jeg driter meg selv mest sannsynlig ut til de grader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 43 minutter siden #13 Del Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis jeg er forelsket i noen som er i et forhold med en annen, synes du det er OK om jeg prøver å få den jeg er forelsket i til å slå opp med sin kjæreste og bli sammen med meg isteden? Eller synes du det er forkastelig? Anonymkode: 7920a...73f Istedet for å stjele,hva med å prate med personen istedet? For det du vet så har de de samme følelsene for deg. Tror det beste er å prate med personen. Hadde det vært meg så hadde jeg pent takket nei og satt pris på komplimentet. Det skader ikke å prate sammen. På en ordentlig måte. Ikke prøve å kysse eller bli fysisk,men bare fortelle hvordan du føler. Er det ikke gjensidig så tenker jeg at du får en avslutning, slik at du slipper å tenke noe mer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #14 Del Skrevet 42 minutter siden Hvorfor vil du gjøre det? Noen folk her inne er så korttenkt at det ikke er mulig. Ville du hatt en mann du enkelt kunne ha stjålet fra noen andre? 😃 Anonymkode: 446c0...d8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden #15 Del Skrevet 38 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis jeg er forelsket i noen som er i et forhold med en annen, synes du det er OK om jeg prøver å få den jeg er forelsket i til å slå opp med sin kjæreste og bli sammen med meg isteden? Eller synes du det er forkastelig? Anonymkode: 7920a...73f Du er et dårlig menneske som i det hele tatt tenker tanken. Anonymkode: d4bad...8c8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #16 Del Skrevet 36 minutter siden Ja det er forkastelig. Anonymkode: d6a9b...2e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #17 Del Skrevet 36 minutter siden Hvis du kan "stjele" min mann fra meg så skal du jaggu få han. Da er han ikke mannen jeg trodde han var. Anonymkode: 4a50e...e68 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #18 Del Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis jeg er forelsket i noen som er i et forhold med en annen, synes du det er OK om jeg prøver å få den jeg er forelsket i til å slå opp med sin kjæreste og bli sammen med meg isteden? Eller synes du det er forkastelig? Anonymkode: 7920a...73f Om denne personen er stjelbar når den er hos en annen, er den også stjelbar hos deg. Håper dette hjelper. Anonymkode: d63b6...ebb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #19 Del Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis jeg er forelsket i noen som er i et forhold med en annen, synes du det er OK om jeg prøver å få den jeg er forelsket i til å slå opp med sin kjæreste og bli sammen med meg isteden? Eller synes du det er forkastelig? Anonymkode: 7920a...73f Det vet du selv, siden du spurte.. Men utover det, så sier det alt om hans moral og syn på et forhold. Du vil for alltid vite at han er typen til å la andre damer forføre ham når han er i monogame forhold. Er det noe du kan leve godt med? Og hvem vil vel ha det? 🤮 Og karma kommer alltid. Anonymkode: 8b701...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #20 Del Skrevet 25 minutter siden Ja du må bare prøv. Men jeg vet at han ikke drar ifra meg. Han kommer til å være avvisende mot deg. Men det er lov å prøv. Anonymkode: 5115b...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå