Stor pike Skrevet 22. desember 2024 #21 Del Skrevet 22. desember 2024 Passer ikke for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. desember 2024 #22 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Liker dere å ha facesit? Dere damer, hva liker dere i såfall med det? Som mann tenner jeg på at hun sitter på meg. Og sg hun nyter det. Anonymkode: 696ad...bc1 Om det er noe han liker, så tenker jeg det kan prøves ut for å se om det er noe 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 23. desember 2024 #23 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Elsker det! Har en eks som gjorde det, og det er fremdeles noe jeg tenker på når jeg fikser selv den dag i dag, 15 år og et ekteskap senere 🙈 Dessverre ikke opplevd noen andre menn som har ytret noe ønske om det. Har mye komplekser med den delen av meg selv så kommer aldri til å foreslå det selv. Anonymkode: b0866...348 Har det litt som deg der. Selv om jeg ikke har opplevd det siden i ungdommen nesten, så er det fortsatt noe jeg tenker på og drømmer om. Den nyyydelige følelsen av kjønnet hennes som dekker munn og ansikt..og å ka tunga vandre fritt 😍 Meen, senere partnere jeg har nevnt det for har ikke vært interessert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #24 Del Skrevet 23. desember 2024 Rosa Gnom skrev (22 timer siden): Jeg elsker det og jeg tror det er akkurat pga det du nevner der. Dominanse. Det er litt kjedelig å være mann og det å skulle dominere hele tiden.. Godt med litt forandring. Ikke sant. Det skriker også ut å hun er engasjert i sexen og hinter til å hun er over gjennomsnittet i ta vare og ansvar for egen seksualitet og selvbilde ❤️ Anonymkode: 11f5e...03f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 23. desember 2024 #25 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 15.22): Som mann er det helt nydelig når hun sitter over trynet mitt😋 Anonymkode: 9fc31...2f6 Noe av det absolutt beste jeg vet! Og hvis hun squirter i tillegg er jeg i himmelen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå