Gå til innhold

Liker dere facesit?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Liker dere å ha facesit?  Dere damer, hva liker dere i såfall med det? Som mann tenner jeg på at hun sitter på meg. Og sg hun nyter det. 

Anonymkode: 696ad...bc1

Om det er noe han liker, så tenker jeg det kan prøves ut for å se om det er noe 😉

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Elsker det! Har en eks som gjorde det, og det er fremdeles noe jeg tenker på når jeg fikser selv den dag i dag, 15 år og et ekteskap senere 🙈

Dessverre ikke opplevd noen andre menn som har ytret noe ønske om det. Har mye komplekser med den delen av meg selv så kommer aldri til å foreslå det selv. 

Anonymkode: b0866...348

Har det litt som deg der. Selv om jeg ikke har opplevd det siden i ungdommen nesten, så er det fortsatt noe jeg tenker på og drømmer om. Den nyyydelige følelsen av kjønnet hennes som dekker munn og ansikt..og å ka tunga vandre fritt 😍

Meen, senere partnere jeg har nevnt det for har ikke vært interessert. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (22 timer siden):

Jeg elsker det og jeg tror det er akkurat pga det du nevner der. Dominanse. Det er litt kjedelig å være mann og det  å skulle dominere hele tiden.. Godt med litt forandring.

Ikke sant. Det skriker også ut å hun er engasjert i sexen og hinter til å hun er over gjennomsnittet i ta vare og ansvar for egen seksualitet og selvbilde ❤️

Anonymkode: 11f5e...03f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 15.22):

Som mann er det helt nydelig når hun sitter over trynet mitt😋

Anonymkode: 9fc31...2f6

Noe av det absolutt beste jeg vet! :sikle: Og hvis hun squirter i tillegg er jeg i himmelen!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...