AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #1 Del Skrevet 22. desember 2024 Liker dere å ha facesit? Dere damer, hva liker dere i såfall med det? Som mann tenner jeg på at hun sitter på meg. Og sg hun nyter det. Anonymkode: 696ad...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #2 Del Skrevet 22. desember 2024 Kan jeg spørre om hva det er at du tenner på at hun sitter på deg? Jeg føler av en eller annen grunn at dominansen skifter der.. fordi jeg sitter «oppå» gutten. Jeg vil heller ligge under og ha han facesitte på meg. Anonymkode: 894f7...118 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #3 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg spørre om hva det er at du tenner på at hun sitter på deg? Jeg føler av en eller annen grunn at dominansen skifter der.. fordi jeg sitter «oppå» gutten. Jeg vil heller ligge under og ha han facesitte på meg. Anonymkode: 894f7...118 Ikke enig, elsker en slik setting der jeg kan holde henne hardt fast overansiktet mitt og slikker henne til hun kommer og enda bedre spruter uten at hun kommer seg av/unna settingen.... Anonymkode: c8c12...68f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 22. desember 2024 #4 Del Skrevet 22. desember 2024 Det er ikke favoritten, men jeg liker det noen ganger. Jeg får ikke orgasme av det, jeg slapper ike nok av til det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #5 Del Skrevet 22. desember 2024 Det er digg så lenge man husker å puste og ikke drukner når squirten kommer i fontener. Anonymkode: 30138...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #6 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg tenner på dette og ulike varianter av oral. Dessverre liker ikke hun dette. Anonymkode: 1f08a...d4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #7 Del Skrevet 22. desember 2024 Elsker det! Har en eks som gjorde det, og det er fremdeles noe jeg tenker på når jeg fikser selv den dag i dag, 15 år og et ekteskap senere 🙈 Dessverre ikke opplevd noen andre menn som har ytret noe ønske om det. Har mye komplekser med den delen av meg selv så kommer aldri til å foreslå det selv. Anonymkode: b0866...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #8 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dessverre ikke opplevd noen andre menn som har ytret noe ønske om det. Har mye komplekser med den delen av meg selv så kommer aldri til å foreslå det selv. Det er jo en høna og egget (pun intended) situasjon. Det kan jo være at han ikke vil spørre fordi han vet du har komplekser. Spør om det er noe dere ikke har gjort sammen som han kan tenkte seg å prøve. Eller vær mer direkte og hør om han vil være med. Tror de fleste har komplekser, jeg og (mann), men sexen blir bedre hvis man er åpen, ærlig og snakker med partner. Det verste du kan få er nei. Anonymkode: 1f08a...d4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 22. desember 2024 #9 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Elsker det! Har en eks som gjorde det, og det er fremdeles noe jeg tenker på når jeg fikser selv den dag i dag, 15 år og et ekteskap senere 🙈 Dessverre ikke opplevd noen andre menn som har ytret noe ønske om det. Har mye komplekser med den delen av meg selv så kommer aldri til å foreslå det selv. Anonymkode: b0866...348 Vettu hva det merkelige med de kompleksene er? .. Dess deiligere underliv dere kvinner har dess større komplekser for det har dere...🤔..kan du fatte det.. ( og nei en tynn strek som småjenter har er ikke sexy) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #10 Del Skrevet 22. desember 2024 Som mann er det helt nydelig når hun sitter over trynet mitt😋 Anonymkode: 9fc31...2f6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #11 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kan jeg spørre om hva det er at du tenner på at hun sitter på deg? Jeg føler av en eller annen grunn at dominansen skifter der.. fordi jeg sitter «oppå» gutten. Jeg vil heller ligge under og ha han facesitte på meg. Anonymkode: 894f7...118 Har dere prøvd det, at mannen sitter oppå? Slikker du pikken hans da? For min del liker jeg den fornøyde minen hennes når hun sitter der. Ts Anonymkode: 696ad...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #12 Del Skrevet 22. desember 2024 Nei, liker det ikke. Kan ikke sitte sitte. Man kan faktisk ikke sitte helt avslappet, da hadde mannen blitt kvelt. Man man holde seg litt oppe, ergo slapper man ikke helt av i muskulaturen. Da får jeg som kvinne ikke mulighet til å fult ut nyte det. Anonymkode: 51cac...dff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 22. desember 2024 #13 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kan jeg spørre om hva det er at du tenner på at hun sitter på deg? Jeg føler av en eller annen grunn at dominansen skifter der.. fordi jeg sitter «oppå» gutten. Jeg vil heller ligge under og ha han facesitte på meg. Anonymkode: 894f7...118 Jeg elsker det og jeg tror det er akkurat pga det du nevner der. Dominanse. Det er litt kjedelig å være mann og det å skulle dominere hele tiden.. Godt med litt forandring. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #14 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nei, liker det ikke. Kan ikke sitte sitte. Man kan faktisk ikke sitte helt avslappet, da hadde mannen blitt kvelt. Man man holde seg litt oppe, ergo slapper man ikke helt av i muskulaturen. Da får jeg som kvinne ikke mulighet til å fult ut nyte det. Anonymkode: 51cac...dff Men du kan jo" hvile" litt ved å sette deg litt lenger nede på ham, ved skuldrene for eksempel- så kan han jo fingre deg💕 Jeg ville som mann pjusket dama litt i dusken også ( hvis du har dusk da)🥰 Anonymkode: 696ad...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christianw Skrevet 22. desember 2024 #15 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kan jeg spørre om hva det er at du tenner på at hun sitter på deg? Jeg føler av en eller annen grunn at dominansen skifter der.. fordi jeg sitter «oppå» gutten. Jeg vil heller ligge under og ha han facesitte på meg. Anonymkode: 894f7...118 skjønner ikke helt det at du vil at gutten facesitter på deg, siden vi fleste mannfolk liker at dama facesitter på oss for mere nytelse. kan desverre ikke si meg enig i det nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #16 Del Skrevet 22. desember 2024 Har aldri følt dominansen av å sitte på noen? Syns det høres utrolig rart ut at man er en person som er fornøyd for nå "sitter jeg stolt på ansiktet ditt" Så mektig jeg er 😂 Anonymkode: 7ab59...a37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 22. desember 2024 #17 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har aldri følt dominansen av å sitte på noen? Syns det høres utrolig rart ut at man er en person som er fornøyd for nå "sitter jeg stolt på ansiktet ditt" Så mektig jeg er 😂 Anonymkode: 7ab59...a37 Er vel kanskje ikke helt slik det foregår. Er nok litt mer underbevisst enn som så. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #18 Del Skrevet 22. desember 2024 Det er super deilig. Du kan binde han fast, be han penetrere deg med tungen sin, få han til å slikke deg og det er så mye deilig med facesit. Jeg elsker det og mannen min gjør!! Anonymkode: bf8df...79a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #19 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg gjør det gjerne og det er spennende, men for å komme må jeg ligge behagelig og slappe av så jeg har ikke fått orgasme på denne måten. Hos oss er han den dominante part og jeg føler at jeg gjør det fordi han bestemmer at det skal være slik. De er det greit for meg ☺️ Anonymkode: bcc78...f80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #20 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Som mann er det helt nydelig når hun sitter over trynet mitt😋 Anonymkode: 9fc31...2f6 Så har du jo så nydelig utsikt 🥰 Anonymkode: 696ad...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå