AnonymBruker Skrevet 3. januar #121 Del Skrevet 3. januar Prøver å avvenne meg fra sukkersuget, pluss spise litt sunnere igjen. Lunsj: havregrøt med 1 skje honning og frosne ananasbiter. Middag/kvelds på jobb: tacosalat laget av 200 gram karbonadedeig, 2 spiseskjeer lett rømme, 1 liten avokado, salat, mais, agurk, tomat og salsa. Snacks: 1 proteinbar jeg fant hjemme. Sulten... Anonymkode: 766f7...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 3. januar #122 Del Skrevet 3. januar (endret) Kjøleskapshavregrøt med melk, chiafrø og solsikkekjerner. Laksefilet med egg, banan, agurk. Biffsalat med ytrefilet av storfe, isbergsalat, vårløk, agurk og vinaigrette. Proteinshake med vaniljesmak 1 knekkebrød med bringebærsyltetøy og brunost. En neve nøtter. 1 monster vannmelon og 1 boks solo super Endret 3. januar av Illumi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #123 Del Skrevet 4. januar Dette er hva jeg spiser så godt som hver dag: - havregregrøt med syltetøy og rosiner x2 - 2 knekkebørd med prim - 2 brødskiver med prim - 2 bananer - 1 pære - 2 klementiner - 1 stor bolle med salat, gultot og løk og litt dressing - mûsli - yoghurt med havregryn/mûsli - 2 striper Kvikklunsj - 1 energibar Drikker: kaffe, vann, sukkerfri saft Har spiseforstyrrelse og prøver å gå opp (eller i alle fall ikke ned) i vekt. Anonymkode: e8af0...d89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #124 Del Skrevet 4. januar Hittil i dag: Brødskive med setersmør og storfetunge Tre kalde pizzabiter Litt julebrus Mange Mariannedrops + litt melkesjokolade. Senere blir det lasagne og rødvin. Anonymkode: d70b4...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #125 Del Skrevet 4. januar To vårruller med sweet chili saus En rugsprø med jalapenosost Middag i kveld; kyllingpai med grønn salat. Mulig et glass vin, usikker i dag. Anonymkode: fba93...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #126 Del Skrevet 4. januar En klementin. Biff med bernaise, grønnsaker og hjemmelaget potetmos (nok av smør og fløtegratinerte i) litt senere i kveld. Må først ha en runde til med å måke snø. Anonymkode: f2f1e...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #127 Del Skrevet 4. januar Jeg fant en halv sjokolade, kvikklunsj, da jeg stod opp. Spiste den. 2 rundstykker med eggerøre og laks klokka 14:00. En irish Coffee. Jada, vi fikk det for oss. Der er lørdag, og vi koste oss med musikk. ....nå venter jeg på at mannen skal lage middag. Wrap med kylling. Usikker på hvor mye jeg spiser. Skal ha et glass vin. Anonymkode: 424fc...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #128 Del Skrevet 4. januar Et par runder med smoothie, kyllingbryst og søtpotetmos, egg. Anonymkode: 685d7...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 4. januar #129 Del Skrevet 4. januar Banan, lasagne med salat, vann og en boks pepsi max. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #130 Del Skrevet 4. januar Har ikke spist i dag før nå, og nå spiste jeg 100 gram blåbær, 100 gram bringebær, litt musli og ca 100 gr sukkerredusert vaniljeyouhurt. Drukket 2 kopper kaffe og vann. Har ingen matlyst om dagen, og har gått ned 17 kg siden november uten at jeg slanker meg. Anonymkode: 071b2...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #131 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke spist i dag før nå, og nå spiste jeg 100 gram blåbær, 100 gram bringebær, litt musli og ca 100 gr sukkerredusert vaniljeyouhurt. Drukket 2 kopper kaffe og vann. Har ingen matlyst om dagen, og har gått ned 17 kg siden november uten at jeg slanker meg. Anonymkode: 071b2...0e3 Det er vel neppe overraskende med massivt vekttap når man spiser så lite. Håper du finner ut og gjør noe med årsaken til lite matlyst. Du kommer til å få alvorlig næringsmangel ellers, både d vitamin, omega 3, b vitaminer, jern, protein, m.m Anonymkode: 685d7...34a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #132 Del Skrevet 4. januar Brunsj: To rundstykker med porchetta (Jacobs). Farris Frus med Bringebær. Snop: Litt fersk ananas - smågodt - mest bringebærgele og sjokolade med lakris. Kaffemat: En berlinerkrans og en veldg tynn skive fruktkake. Middag/kvelds: Stekt kyllingbryst med med ris, grannsaker og masse asiatisk søt saus med mye ingefær. En flaske hvitvin. Natmat: Kanskje en sitronerte og litt mer snop. Anonymkode: 8af8e...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #133 Del Skrevet 4. januar 1 banan 1 kokt egg 2 skiver grovbrød med lettsyltetøy 1 gulrot 2 knekkebrød med smøreost Omelett med løk og paprika + litt skinke og ost Kanskje 1 yoghurt kl. 21. Anonymkode: 9668e...a04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #134 Del Skrevet 4. januar Frokost: 2 brødskiver, en med egg og tomat, en med lett kremost, skinke og tomat. Kaffe Lunsj: - Middag: Taco 🌮 Snack: 20g potetgull, 2 biter marsipan:) Anonymkode: 4c09b...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sminkebord Skrevet 4. januar #135 Del Skrevet 4. januar Frokost: En skål yoghurt naturell med granola Middag: To tacolefser med kjøttdeig, mais, agurk, tacosaus og rømme Kvelds: To tacolefser med kjøttdeig, mais, agurk, tacosaus og rømme Kunne helt ærlig spist mer, føler jeg aldri blir mett Vet jeg ikke har spist den mest næringsrike maten da, så jeg får bare holde ut sulten(jeg skal ned i vekt). Fornøyd med å ikke ha spist godteri/snacks da, til tross for at det er lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_1991 Skrevet 4. januar #136 Del Skrevet 4. januar Fint rundstykke med eggesalat 200g melkesjokolade En halv pizza fra Olivia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica Jones Skrevet 4. januar #137 Del Skrevet 4. januar Frokost/lunsj: brødskive med roastbeef, majones og sylteagurk Mellommåltid: hvetebolle og klementin Middag: kremet pasta med sopp og bacon Kvelds/snacks: lørdagsgodt, chips og druer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #138 Del Skrevet 4. januar Frokost: 1 bløtkokt egg, 1 brødskive med smør, gulost og paprika og 1 glass melk. 3 kopper kaffe Lunsj: Flatbrød med kokt kald potet, majones, salt og pepper og fenalår 1 pose potetgull 185g (prøver å begrense meg, men i dag gikk hele posen ned) Middag: Pinnekjøtt m/ kålrabistappe og 3 glass vin utover kvelden. I tillegg masse kullsyrevann. Kjenner at det har blitt i overkant mye salt mat i dag. Tørst som bare det. Anonymkode: 2b726...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #139 Del Skrevet 4. januar I dag har jeg spist 1 skål med frokostblanding og 1 hjemlagd hamburger m/salat, løk og tomat Anonymkode: 8d5fb...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #140 Del Skrevet 4. januar 1 skive med brunost 1 porsjon grov pasta med kjøttsaus Litt taffelsticks Vann og en øl Anonymkode: bbdfa...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå