Disney Adult Skrevet 12 timer siden #461 Del Skrevet 12 timer siden 2 lapper En håndfull med nøtter Kaffe med melk En stor porsjon med nachos 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #462 Del Skrevet 12 timer siden Tre knekkebrød med cottage cheese og syltetøy uten sukker. Fire kylling-grillpølser med speltlomper og rå rødløk. En neve agurk og paprikaringer til. Jeg orket ikke lage middag i dag.... Mulig jeg ryker på en proteinbar etterpå, får se. Anonymkode: bddb2...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #463 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Blir imponert hvis du får ned 5 liter Pepsi max 😁 Anonymkode: 9668e...a04 Personen gjør narr av meg som spiser mer enn 1000 kcal om dagen på grunn av spiseforstyrrelse. Men personen bommer kraftig da, for jeg drikker faktisk sjeldent pepsi max. Er bare når jeg er på besøk hos mamma at jeg drikker det. Anonymkode: 4c11e...65b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #464 Del Skrevet 9 timer siden Frokost: Kaffe med melk x3(trøtt i dag) Lunsj: 3 knekkebrød med lettere fløtemysost og 80%bær syltetøy, et eple Middag: Rester av tomatbasert linsegryte med grønnsaker og litt kjøttdeig(bruker 200g i en gryte som gir mat til 2 i 2 dager) Trim: 20 min cardio Kvelds: Yt proteinyoghurt, mango, havregryn, nøtter, 10g potetgull og 2 ruter av en stratosbar Anonymkode: 4c09b...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #465 Del Skrevet 9 timer siden Frokost: En liten yoghurt Mellommåltid: Restene av smågodtet fra i går Lunsj: Omelett med pølse, løk og ost Middag: Panert fisk med pommes frites og erter Kveldsmat: Granola med yoghurt naturell, gresk type og cottage cheese Anonymkode: 447df...51b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #466 Del Skrevet 9 timer siden Frokost: to små sjokoladekjeks og en liten pepperkake Lunsj: To grove brødskiver med egg og spekeskinke + to After eight til "dessert" Mellommåltid: bolle med melis og noen biter sjokolade Middag: kyllinglår med urtesmør Kveldskos: sjokolade Skikkelig freddan idag... Anonymkode: ac5d1...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #467 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Personen gjør narr av meg som spiser mer enn 1000 kcal om dagen på grunn av spiseforstyrrelse. Men personen bommer kraftig da, for jeg drikker faktisk sjeldent pepsi max. Er bare når jeg er på besøk hos mamma at jeg drikker det. Anonymkode: 4c11e...65b Så dårlig gjort! 😡 Anonymkode: 9668e...a04 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #468 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Personen gjør narr av meg som spiser mer enn 1000 kcal om dagen på grunn av spiseforstyrrelse. Men personen bommer kraftig da, for jeg drikker faktisk sjeldent pepsi max. Er bare når jeg er på besøk hos mamma at jeg drikker det. Anonymkode: 4c11e...65b Gjør narr av at du spiser helt tullete, ja. Spis i det minste ordentlig freia sjokolade i stedet for den ekle kinder maxi-sjokoladen. Du er ikke 5 år 😂. Dyrt er det også! Alle voksne trenger mer en 1000 kalorier. Er ikke det jeg antyder. Du trenger faktisk å spise MER mat. Ordentlig mat. Minst 2000-2500 om dagen med kjøtt, fisk egg, grønnsaker, potet, grovt korn osv. Anonymkode: dd833...9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå