Natttåke Skrevet onsdag kl. 14:56 #1181 Skrevet onsdag kl. 14:56 (endret) Frokost: Forsov meg og rakk ikke noe Lunsj:… Bakt potet med tilbehør og sjokolademilkeshake. Jeg var sulten da. Jeg elsker normalt frokost. Mellomåltid: Te og nøtter. Middag: Pasta og salat Kveldsmat: Vi deler vårt sedvanlige fruktfat. Endret onsdag kl. 14:57 av Natttåke
Nowayback Skrevet onsdag kl. 19:44 #1182 Skrevet onsdag kl. 19:44 Til lunsj; 2 rundstykker med ost og skinke, samt 3 dl appelsinjuice. Til middag ble det hamburgermeny fra Max. Stor cheeseburger, ekstra cheeseburger, medium pommes frites, 4 chili cheese tops og 0,5 l pepsi max.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:49 #1183 Skrevet onsdag kl. 19:49 2 egg og 1 Avokado. 1/2 proteinbar, poteter, fisk og brokkoli til middag og to knekkebrød med makrell i tomat til kvelds. Anonymkode: a1f8c...699
Marlenene Skrevet onsdag kl. 19:53 #1184 Skrevet onsdag kl. 19:53 To brødskiver med bremykt, ost og paprika. En cookie og monster. Pizza, og tre skjeer risgrøt som jeg delte med minstemann 🤡 Fyser på mer pizza, så venter på å få mulighet til å spise mer 😂
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:04 #1185 Skrevet onsdag kl. 20:04 Frokost: en brødskive med syltetøy og Brunost. Et egg med kaviar. 2 kopper kaffe. Lunsj: en brødskive med makrell og majones. Rislunsj. Et glass appelsinjuice. En kopp kaffe. Middag: stor porsjon feta pasta med scampi. Kvelds: middagsrester. Snacks ila dagen: 2 boksbrus, 3 biter tørket mango. Ser nu hvorfor jeg går opp i vekt, når jeg sammenligner mot deres kosthold. Anonymkode: a48a9...11d
Frøkenfryden Skrevet onsdag kl. 21:30 #1186 Skrevet onsdag kl. 21:30 To svarte kaffe. Rugbrød med smøreost, pulled pork og crispi. Rugbrød, minifiskekaker, tomater og gresk yoghurt med mangopure. Selleristenger, ost og kylling. Svart kaffe. Potet-brokkolisuppe og to lompetoast. Creamy caramel-yoghurt med en mini bit hakka tiramisusjokolade på.
Gnå Skrevet torsdag kl. 08:07 #1187 Skrevet torsdag kl. 08:07 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Frokost: en brødskive med syltetøy og Brunost. Et egg med kaviar. 2 kopper kaffe. Lunsj: en brødskive med makrell og majones. Rislunsj. Et glass appelsinjuice. En kopp kaffe. Middag: stor porsjon feta pasta med scampi. Kvelds: middagsrester. Snacks ila dagen: 2 boksbrus, 3 biter tørket mango. Ser nu hvorfor jeg går opp i vekt, når jeg sammenligner mot deres kosthold. Anonymkode: a48a9...11d En del av de som svarer her, gjør det nok fordi de (bevisst eller ubevisst) er litt ekstra fornøyde med hvor lite de spiser, så jeg ville ikke brukt det som en mal. Du spiser ikke mye (med forbehold om at middagen og kveldsmaten ikke er veldig store porsjoner) - heller tvert imot. Men hva med å bytte ut brunost/syltetøy, Rislunsj og brus med mer næringsrike alternativer? Evt. droppe det hvis du vil forbedre kostholdet ditt?
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:23 #1188 Skrevet fredag kl. 18:23 En liten kyllingsalat og frukt til lunsj Litt pizza til middag noen biter smågodt til dessert Anonymkode: e08f3...7f8
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:41 #1189 Skrevet fredag kl. 21:41 I dag har jeg spist en egg og bacon sandwich, og en kvikk lunsj. Anonymkode: d377e...f35
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:44 #1190 Skrevet fredag kl. 21:44 En halv pinsa som pizzabunn. Anonymkode: f2f1e...83c
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:22 #1191 Skrevet fredag kl. 22:22 Det er jo temmelig sykt det som rapporteres her. Ofte eldig små mengder, men samtidig mye usunt. Anonymkode: c6d19...301 3
Natttåke Skrevet fredag kl. 22:29 #1192 Skrevet fredag kl. 22:29 (endret) Frokost: 4 grove skiver med ost og kalvepålegg og tomat og agurk. Lunsj: Pizzabit og salat Middag: Fisk og grønnsaker Kveldsmat: Kake og to krus te, og vårt sedvanlige fruktfat. Endret fredag kl. 22:29 av Natttåke
Jadasikkert29 Skrevet fredag kl. 22:35 #1193 Skrevet fredag kl. 22:35 En halv porsjon med pasta og kylling .. (Syk idag så har ingen appetitt)
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:44 #1194 Skrevet fredag kl. 22:44 Frokost - en kopp kaffe Lunsj - 2 ostesmørbrød og kaffe Middag - indrefilet med salat Snacks - chips og dipp Anonymkode: 40d54...622
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:49 #1195 Skrevet fredag kl. 22:49 Har ikke spist noe Anonymkode: 07c3d...67e
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:51 #1196 Skrevet fredag kl. 22:51 Et smørbrød. Det er alt. Anonymkode: 9dbd6...df4
Frøkenfryden Skrevet i går, 06:02 #1197 Skrevet i går, 06:02 I går: Svart kaffe. Cottage cheese, vaniljeskyr og aprikos-ferskensyltetøy. Kylling, ost, ett egg, tomater, crispi og et knekkebrød. Svart kaffe. Selleristenger og agurk. Byggrynslunsj med jordbær med en klatt mandelsmør. Svart kaffe. To epler og to knekkebrød med kyllingpålegg. Hokkaidosuppe med kokt egg. 8 noblessepletter til fredagskosen🥰
Sinnanordlendig Skrevet 10 timer siden #1198 Skrevet 10 timer siden For å være helt ærlig så husker jeg ikke😅 Har dessverre blitt en del småspising i dag😬
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå