AnonymBruker Skrevet 5. september #1101 Skrevet 5. september To omelettlomper med spekeskinke, spinat, ost og avokado. Et eple. En solid porsjon kremet fiskesuppe. En banan og 200 g ananas. Noen ristede mandler. To fiskekaker og noen tomater. Anonymkode: 7d849...620
Frøkenfryden Skrevet 6. september #1102 Skrevet 6. september (endret) I går: Svart kaffe. To grove polarbrød med hamburgerrygg og jarlsberg. To knekkebrød med smøreost og lettere spekeskinke og to med plantego sjokao’. Litt jarlsberg og hamburgerrygg. Tomater. Svart kaffe og en «swedish chocolate ball-kule» fra DIG. To små epler. Svart kaffe Hjemmelaga tomatsuppe med pasta, pølse og gruyere på. 20 mokkabønner Endret 6. september av Frøkenfryden
AnonymBruker Skrevet 6. september #1103 Skrevet 6. september I går: Frokost: Kaffe latte (sånn nespresso) Lunsj: to brødskiver med spekeskinke og en neve druer Middag: en laksefilet og to poteter, med fløtesaus, sitron og asparges Snacks: en linje med milka-sjokolade og to kjeks. Anonymkode: b812e...151
AnonymBruker Skrevet 6. september #1104 Skrevet 6. september I går: Havregrøt (uten topping denne gangen) 2 stekte egg og bacon på fiberstykke (Funkygine) cherrytomater,agurk,paprika Bama middelhavsalat putter oppi avokado, cherrytomater, hakkede valnøtter Bama liten smoothie og ei plomme Liten skål med paprika chips (30 gram) og kroneis. Anonymkode: fcc6f...b19 1
AnonymBruker Skrevet 6. september #1105 Skrevet 6. september Litt fritt etter hukommelsen (har alvorlig neveologisk anfallssykdom som gjør at jeg må spise hver 3.time for å unngå kraftige anfall): Frokost: 2 skiver grovbrød med tynt lag smør&syltetøy+banan (denne fordi ofte kvalm og da ikke orker «smaker». Kaffe. Lunch: Grøvbrød med roastbiff+liten youghurt Middag: Salat med da salat, kyllingfilet, kikerter, søtpotet og tomat Snacks: sjokolade (veier ikke/teller ikke kalorier), litt jordbær og litt druer Så må jeg ha kveldsmat, og om jeg ikke spiser en halv kopp havregryn m plantemelk RETT før leggetid blir mine natteanfall mye verre. Mengden er for meg å ligge i overskudd, jeg blir aldri sulten - og har sjeldent lyst på mat før jeg spiser. Men dropper jeg noe så klikker hjernen og gir meg meganfall. Har testet blodsukker, helt normalt. Så det skyldes nevrologisk sykdom. Anonymkode: 44fd3...837 4
Frøkenfryden Skrevet 6. september #1106 Skrevet 6. september (endret) Svart kaffe Kjøleskapsgrøt med peanøttsmør og bringebærsyltetøy Svart kaffe Hjemmelaget tomatsuppe med et egg. Litt tomater, agurk og kiwi. Bringebær med vaniljeyoghurt. Og en sjokokule fra Oslo Raw. To munnfuller kylling. Svart kaffe. Kyllinglasagne. Med tomater til. Noen mokkabønner. Endret 6. september av Frøkenfryden
AnonymBruker Skrevet 6. september #1107 Skrevet 6. september 3/4 hamburger, 1/2 småkake, litt potetgull og noen biter smågodt 🫠 Så pinlig kosthold jeg hadde i dag. Men skulle jo svare ærlig 😅 Anonymkode: 153c4...7c2
AnonymBruker Skrevet 6. september #1108 Skrevet 6. september Hjemmebakte rundstykker, et med speilegg og et med spekeskinke, ost og agurk. En håndfull mandler, en del tomater, et eple. Et lite glass biola naturell. En stor porsjon pasta med kjøttsaus og ost. Tre pølser (to med cheddar og jalapeños, en med bacon) med to lomper og litt løk. Et uvisst antall s'mores. Anonymkode: 7d849...620
AnonymBruker Skrevet 6. september #1109 Skrevet 6. september Frokost: bananpannekaker med cottage cheese, bringebær og blåbær Lunsj: 1skive, 2 stekte egg, 1/2 tomat, salat og litt mozzarella Snacks: brownie Middag: pad thai Snacks: chips, smågodt og brownie Cola u/sukker og Red bull u/sukker Mat ❤️ Anonymkode: 08021...7c8
lolitsme Skrevet 6. september #1110 Skrevet 6. september Har faktisk ikke spist noe i dag. 😂 Vært litt lat, 1
AnonymBruker Skrevet 7. september #1111 Skrevet 7. september 2 skiver ned leverpostei og majones, 1 kopp kaffe to røde kopper solbærsaft litt sjokolade, smågodt og potetgull og en energidrikke. har deltatt på et fjelløp i formiddag. Anonymkode: ceb37...484
AnonymBruker Skrevet 7. september #1112 Skrevet 7. september Frokost: to skiver ristet brød med aioli og tomat. Lunsj: ett speilegg på brødskive. Tomat. Middag senere blir koteletter med blomkål og poteter. Anonymkode: f41c4...b1c
AnonymBruker Skrevet 7. september #1113 Skrevet 7. september Frokost: 2 skiver med kaviar og 1 egg Snacks: brownie Lunsj: salat m/kikerter, mango, paprika, agurk og feta Snacks: brownie Middag blir lapskaus Snacks blir sikkert resten av brownien til kvelds + Cola u/sukker og Fanta lemon u/sukker Anonymkode: 08021...7c8
AnonymBruker Skrevet 7. september #1114 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): Litt fritt etter hukommelsen (har alvorlig neveologisk anfallssykdom som gjør at jeg må spise hver 3.time for å unngå kraftige anfall): Frokost: 2 skiver grovbrød med tynt lag smør&syltetøy+banan (denne fordi ofte kvalm og da ikke orker «smaker». Kaffe. Lunch: Grøvbrød med roastbiff+liten youghurt Middag: Salat med da salat, kyllingfilet, kikerter, søtpotet og tomat Snacks: sjokolade (veier ikke/teller ikke kalorier), litt jordbær og litt druer Så må jeg ha kveldsmat, og om jeg ikke spiser en halv kopp havregryn m plantemelk RETT før leggetid blir mine natteanfall mye verre. Mengden er for meg å ligge i overskudd, jeg blir aldri sulten - og har sjeldent lyst på mat før jeg spiser. Men dropper jeg noe så klikker hjernen og gir meg meganfall. Har testet blodsukker, helt normalt. Så det skyldes nevrologisk sykdom. Anonymkode: 44fd3...837 Kan jeg spørre hvilken sykdom du har?❤️ Anonymkode: cf6b1...82b
AnonymBruker Skrevet 7. september #1115 Skrevet 7. september Liten banan før morgentrening, deretter brødskive med omelett av 1 egg og 1 ss cottage cheese til frokost. Noen blåbær. Lunsj: 1 brødskive med blåmuggost, en gulrot og en clementin. Middag: testet en oppskrift med bakt sellerirot på en saus av grillet rød paprika, hvite bønner og mandler. 1 brødskrive til. Dessert: en håndfull frosne druer. Kveldsmat: blir sannsynligvis litt skyr naturell med havregryn og bær. Kiwi. I går: Plomme og brødskive med hummus til frokost. Lunsj: Brødskive med omelett etter trening, banan like før. Middag: Quinoa, bakt gresskar, ruccula, feta og gresskarkjerner. Kveldsmat: tallerken med stangselleri, gulrot, paprika og agurk, hummus og ei brødskive. Et glass vin til kveldskos. Anonymkode: c6d19...301 1
Sola de Skrevet 7. september #1116 Skrevet 7. september 2 brødskiver med kokt skinke, jarlsbergost, agurk, paprika, juanitatomater 3 vårruller ostepop 1 rundstykke med rekeost på ene halvdelen og kremgo med mandarin og ananas på andre.
AnonymBruker Skrevet 7. september #1117 Skrevet 7. september Egg og bacon Kylling i pita To øl Anonymkode: 8c57f...cea 1
AnonymBruker Skrevet 7. september #1118 Skrevet 7. september To grove vafler med gulost. En stor porsjon pasta med kyllingkjøttboller i tomatsaus. Ti risbrød. To kokte egg. Anonymkode: 7d849...620
AnonymBruker Skrevet 8. september #1119 Skrevet 8. september Et proteinrundstykke med cottage cheese og syltetøy. Et knekkebrød med et hardkokt egg. Enchiladas (rester fra i går) med en neve tortillachips til, og så en ekstra neve tortillachips etterpå Anonymkode: bddb2...5ba
AnonymBruker Skrevet 8. september #1120 Skrevet 8. september 1 havrerundstykke med smør, graddost og redikk 1 banan 1 rundstykke med 1 karbonade fra Meny 1,5 porsjon pastaskruer med pesto og kylling Kaffe, vann, Pepsi max Anonymkode: d7993...1e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå