AnonymBruker Skrevet 29. august #1061 Skrevet 29. august Ingenting hittil annet enn vann. Tenker jeg skal finne meg litt nøtter, frukt og proteinmelk nå snart for å få i meg noe. Kanskje klarer jeg å lage en enkel grønnsakslapskaus utpå kvelden en gang. Anonymkode: 693da...17b
AnonymBruker Skrevet 29. august #1062 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingenting hittil annet enn vann. Tenker jeg skal finne meg litt nøtter, frukt og proteinmelk nå snart for å få i meg noe. Kanskje klarer jeg å lage en enkel grønnsakslapskaus utpå kvelden en gang. Anonymkode: 693da...17b men skjære vene du må da spise mer enn det Anonymkode: ce136...b0d
sakteglød Skrevet 29. august #1063 Skrevet 29. august frokost et rundstykke med remulade og rester fra stek lunsj et rundstykke med philadelphia ost middag chili con carne med ris og chips
AnonymBruker Skrevet 29. august #1064 Skrevet 29. august Vet ikke om jeg er blant dem dere mener har spiseforstyrrelse. Det har jeg på ingen måte, eller jo - omvendt. Har hatt BMI på 40 og prøver å gjøre noe for helsa mi. Derfor prøver jeg å passe på (fortsatt BMI på 29, så ingen fare her). Anonymkode: bddb2...5ba
AnonymBruker Skrevet 29. august #1065 Skrevet 29. august Sikkert en liter kaffe. 2 brødskiver, 1 egg og trøstespiste pga et brudd med sorbet is og sjokoladefondant 🫣 Anonymkode: 735d9...6d1
AnonymBruker Skrevet 29. august #1066 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vet ikke om jeg er blant dem dere mener har spiseforstyrrelse. Det har jeg på ingen måte, eller jo - omvendt. Har hatt BMI på 40 og prøver å gjøre noe for helsa mi. Derfor prøver jeg å passe på (fortsatt BMI på 29, så ingen fare her). Anonymkode: bddb2...5ba man kan ha det selv om man har høy bmi. uansett hvis du er en av dem som ikke spiser vær dag eller bare et måltid om dagen så er det overhode ikke noe bra, man får ikke alle næringsstoffene man trenger Anonymkode: ce136...b0d
AnonymBruker Skrevet 29. august #1067 Skrevet 29. august 1 proteiniskaffe og en banan til frokost. 1 baguette med roastbiff og italiensk salat til lunch (sånne halvstekte grove fra butikken). 1 appelsin. Fiskekaker, potetmos og grønnsaker til middag. 1 kiwi. Til kvelden skal jeg kose meg med en skål (ca 50 gram) chips og 1 pils. Anonymkode: 398b8...3ac
LilleVy94 Skrevet 29. august #1068 Skrevet 29. august Et halvt eple og ei halv gulrot til frokost, to ballerinakjeks, en liten porsjon thaisuppe med svinekjøtt og et par seigmenn som dessert. Har begynt på en medisin som har tatt helt knekken på all matlyst, aldri opplevd å spise så lite og ikke ha mer lyst på mat 🥴
AnonymBruker Skrevet 29. august #1069 Skrevet 29. august 1 egg og 10 mandler til frokost, salat m/feta og kikerter til lunsj, havregrøt m/banan+peanøttsmør+bringebær etter jobb, butter chicken på restaurant til middag og chips og snop til kvelds 😊 Balanse ❤️ Anonymkode: 08021...7c8
AnonymBruker Skrevet 29. august #1070 Skrevet 29. august En Toro rett i koppen og et halvt rundstykke uten noe til frokost, kakao og vann. Våknet på fjellet. et knekkebrød med kremost og en nevne nøtter og rosiner til lunsj, vann. To små hamburgere (sånn i sånn frossen pappeske) med salat, paprika, agurk, mais, sylteagurk, ost og bacon. Cola. Halv plate boble sjokolade og Pepsi Max utover kvelden. Anonymkode: c33a2...efd
Disney Adult Skrevet 30. august #1071 Skrevet 30. august (endret) 2 egg, 2 brødskiver, 1/2 avokado Nudelsuppe 3 pannekaker Cotton candy druer Endret 30. august av Disney Adult
AnonymBruker Skrevet 30. august #1072 Skrevet 30. august Frokost: En skive med ost og grønt. En iskaffe uten sukker Middag: En hjemmelaget burger og litt fries Mellomåltid: Tre twist Snacks: Mexian potetgull Tross alt lørdag 🙋♀️ Anonymkode: 73ad2...072
Summeer Skrevet 30. august #1073 Skrevet 30. august 1,5 rugkrisp med Jarlsberg + 1,5 dl eplejuice. Svart kaffe 2,5 plate grove vafler; en med brunost og en med syltetøy Hummus av 75gr kikerter, 1 kyllingfilet, 3 ovnsbakte nypoteter i båter, diverse rå grønnsaker 10 biter smågodt og 0,5 l pepsimax
sakteglød Skrevet 30. august #1074 Skrevet 30. august frokot et rundstykke med remulade og stek luns havregrøt med rosiner, halv bann, kanel, kardemomme og en ts sukker middag lasange med salat
veronica<3 Skrevet 30. august #1075 Skrevet 30. august Tråden er ryddet for brukerdebatt. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet 30. august #1076 Skrevet 30. august Frokost: to knekkebrød med egg, ost, skinke Lunsj: skål med naturell youghurt og müsli + 3 cottage cheese rundstykker uten pålegg middag: to pizzastykker (hjemmelaget) og salat ved siden av snacks: dadler, eple og noen valnøtter drikke: vann, zeroh saft og p max Anonymkode: ca9df...f25
AnonymBruker Skrevet 31. august #1077 Skrevet 31. august I går spiste jeg mer enn vanlig! 3 knekkebrød med cottage cheese og syltetøy 2 loffskiver med Østavind og Brie borte på besøk 3 pizzastykker (hjemmelaget, rester fra fredag) 1 proteinbar En skål med gresk yoghurt naturell, honning og frukt. Anonymkode: bddb2...5ba
veronica<3 Skrevet 31. august #1078 Skrevet 31. august Tråden er ryddet for helseskadelig innlegg. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet 31. august #1079 Skrevet 31. august To rundstykker med ost, spekeskinke og agurk, eggerøre av to egg, en håndfull tomater, et eple, og et glass biola naturell. To skåler thai fiskesuppe. En banan, en kiwi, en håndfull cashewnøtter. Anonymkode: 7d849...620
AnonymBruker Skrevet 31. august #1080 Skrevet 31. august Frokost: en kopp kaffe, 1.5 skive ristet brød med blåbær og et glass juice et stykke brownies Middag: et fat pasta bolognese med karbonadedeig, 2 stykker focaccia en monster et stykke brownies Kveldsmat: to stykker hjemmelaga pizza med scirachamayo på og et glass juice Har løpt 8 km Anonymkode: ceb37...484
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå