AnonymBruker Skrevet 16. februar #501 Skrevet 16. februar Frokost: Overnight oats med eple og peanøttsmør Snack: En skive bananbrød Middag: Spanske kjøttboller, bakt søtpotet og salat av aspargesbønner og sukkererter Kveldsmat: Regner med at det blir en miniomelett Anonymkode: 02074...996
AnonymBruker Skrevet 16. februar #502 Skrevet 16. februar Havregrøt med egg, cottage cheese, sukkerfritt syltetøy og banan. Tacorester fra i går, men i skål uten lefse i dag. Anonymkode: bddb2...5ba
AnonymBruker Skrevet 16. februar #503 Skrevet 16. februar 2 knekkebrød og 2 kokte egg Laksemiddag En skål smågodt Anonymkode: f14a6...dcf
AnonymBruker Skrevet 16. februar #504 Skrevet 16. februar I dag har jeg spist mye. Tenåringen ville ha pasta carbonara til frokost så jeg spiste en porsjon av det med hvitløksbaguett. Til middag spiste jeg tacorester fra helgen. Så har jeg knasket alt for mye på kinder sjokolade, minst 10 choco bons og 1 kinder maxi. Ja og så noen biter fra stratos. Er sinnsykt mett. Prøver å spise mindre porsjoner av alt i ukene og virker som om det har gjort litt susen for jeg er mettere av mindre plutselig, Anonymkode: 49b6d...2a2 1
xQueenKx Skrevet 17. februar #505 Skrevet 17. februar Tre knekkebrød. To med leverpostei og ett med spekeskinke Et rundstykke med ost og salami Skrella mozzarella En fiskekake
AnonymBruker Skrevet 17. februar #506 Skrevet 17. februar Tre "proteinpizzaboller" som jeg smalt sammen før jobb i dag. Svin indrefilet med salat. Anonymkode: bddb2...5ba
AnonymBruker Skrevet 17. februar #507 Skrevet 17. februar Ikke så mye som en bit av noe. Holder på med middagen nå. En indisk curry med basmati og nan. Anonymkode: 1a39d...899
MiominMio Skrevet 17. februar #508 Skrevet 17. februar Frokost: Gresk yoghurt 100 g m/1 banan og blåbær - toppet med honning Lunsj: 2 små hjemmelaga havre rundstykker m/brunost 2 appelsiner Middag: Fiskegrateng + 3 små poteter og appelsin/gulrotsalat Snacks: 1 biscotti 50 g saltstenger Ferdig spist kl. 19.00 så dette er dagens meny.
Jadasikkert29 Skrevet 17. februar #509 Skrevet 17. februar Frokost: Havrelunsj med eple og kanel Middag: fiskeboller i hvit saus med poteter og gulrøtter Snacks: 5-6 gjendekjeks Blir mest sannsynlig en baguett til kveldsmat med spekeskinke og brie som jeg kjøpte til lunsj idag men som jeg ikke rakk å spise
AnonymBruker Skrevet 17. februar #510 Skrevet 17. februar Frokost: Kaffe med melk x2 Lunsj: 3 knekkebrød, ett med kremost + skinke, to med brunost og syltetøy. En kiwi og noen tørkede svisker. Middag: Kylling i form med tomat og grønnsaker, brødblings med smør på siden Kvelds: Yoghurt, mango, havregryn, nøtter. 10g gigantmais. Trim: En times svømmetur. Anonymkode: 4c09b...086
Disney Adult Skrevet 17. februar #511 Skrevet 17. februar Usunn dag i dag. YT Proteindrikk 2 Wienerpølse i lompe 1 pk Samyang Buldak Tørket mango og mango mochi
AnonymBruker Skrevet 18. februar #512 Skrevet 18. februar Frokost: Kaffe med melk x2 Lunsj: Tre knekkebrød, 2 med philadelpia light og skinke, og ett med syltetøy. En kiwi og noen svisker. Snack: Gulrot og litt nøtter Middag: Kylling og grønnsaker i form med ris Kvelds: Havregryn med skummet melk og rosiner, 100g mango og 100g håndfull ristede kikerter(så sjukt godt!) Anonymkode: 4c09b...086
Frøkenfryden Skrevet 18. februar #513 Skrevet 18. februar Tre knekkebrød med plantego’ avokadopålegg, salat og parmaskinke. 1 babybel. Kikert-korma med grønnsaker i, sammen med ris. Agurk og selleristang. Lohilo brownie-proteinbar Torskecurry med ris. Drukket tre sorte kaffe og 1 urtete
AnonymBruker Skrevet 18. februar #514 Skrevet 18. februar Havregrøt med egg, cottage cheese, sukkerfritt syltetøy, chiafrø og litt peanøttsmør. To hjemmelagde hamburgere med grove brød. Anonymkode: bddb2...5ba
AnonymBruker Skrevet 18. februar #515 Skrevet 18. februar Frokost: en sjokoladebit, kaffe, havregrøt med chiafrø og jordbær. Lunsj: kavringer og kaffe, fire sjokoladebiter. Middag: pannekaker Kvelds: to brødskiver med banan. Anonymkode: 46115...c0b
AnonymBruker Skrevet 18. februar #516 Skrevet 18. februar veldig sulten idag, så jeg har spist mye. Kaffe+ te til frokost lunsj: 1 proteinrundstykke med egg, noen cherrytomater og en liten skål chiagrøt og bær. plummer og litt nøtter torsk og grønnsaker til middag Kvelds: liten skål chiagrøt med bær, og en YT proteinpudding snacks: 2 riskaker med sukkerfritt syltetøy, og en is-kjeks. Anonymkode: c113c...103
AnonymBruker Skrevet 18. februar #517 Skrevet 18. februar 1 skål minestronesuppe 1 boks is (330 ml 1 kopp kakao 4 skiver surdeigsbrød med ost 1 skål minestronesuppe 1/2 brownie Anonymkode: fe1e3...fb2 1
xQueenKx Skrevet 19. februar #518 Skrevet 19. februar Brødskive med ost Knekkebrød med nugatti Skrella mozzarella Laks og pastasalat
AnonymBruker Skrevet 19. februar #519 Skrevet 19. februar Frokost: to kopper svart kaffe, vann Lunsj: en grov skive med brie og paprika, to kopper te, vann Middag: en diger porsjon fiskesuppe med mye grønnsaker i, ett glass hvitvin Vann Anonymkode: 5c46e...13f
AnonymBruker Skrevet 19. februar #520 Skrevet 19. februar Tre knekkebrød med cottage cheese og sukkerfritt syltetøy. To proteinpizzaboller. En tallerken hjemmelaget blomkålsuppe. En liten skål med den nye Kvargen med vanilje og bjørnebær, samt et halvt eple. Anonymkode: bddb2...5ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå