AnonymBruker Skrevet 19. januar #301 Del Skrevet 19. januar I går, frokost: Svart kaffe, vann, to hjemmebakte havrekjeks Lunsj på café: Skagentoast, 1 glass hvitvin, vann Middag: Hjemmelaget lasagne med grønn salat, 1 glass rødvin, vann Utover kvelden: 2 glass rødvin, vann Anonymkode: e39b9...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #302 Del Skrevet 19. januar 2 kinder maxi (Pakken var ødelagt, temperaturproblemer hos butikken regner jeg med. Resten ble kastet😭) 3 billy's pan pizza 5 piano yoghurt 3 sandwich is Falukorv med potetmos og toro bernaisaus (anbefales ikke, var ikke god kombo men gikk ned) 300g Hoff pommes frites med toro bernaisaus Drikke: 1,5l fanta, 1l Q sjokomelk og 3 cocio sjokomelk Anonymkode: 4c11e...65b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #303 Del Skrevet 19. januar Havregrøt med diverse topping. Pinnekjøtt med kålrabistappe og poteter. Anonymkode: bddb2...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #304 Del Skrevet 20. januar En Tine iskaffe espresso macchiato En Tine havregrøt med blåbær og nøtter En Fjordland bygglunsj Seks Fiber Balance-knekkebrød 180 gram Delikat klassisk potetsalat 100 gram Gilde roastbiff To smilende egg En Fanta Zero Sugar Dette utgjør til sammen 1400 kcal. Anonymkode: c7274...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #305 Del Skrevet 20. januar Frokost: Kaffe med melk x2 Lunsj: Skyr med havregryn, frø og banan. Litt gulrot på siden Middag: Snitzel med ris, salat og litt søt chillisaus Kvelds: En brødskive med smør, ost og paprika, noen cherrytomater, et eple og et kokt egg. Anonymkode: 4c09b...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #306 Del Skrevet 20. januar Havregrøt med egg i, mandelsmør, syltetøy, cottage cheese pluss litt knas. Til middag ble det denne, den er veldig god! (Bruker både kyllingfilet og kyllingkjøttdeig): https://www.godt.no/oppskrifter/pasta/nudler/9042/nudler-med-smaksrik-kjoettdeig Anonymkode: bddb2...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #307 Del Skrevet 20. januar Frokost: 2 kopper kaffe, vann Lunsj: omelett på 2 egg med søtpaprika til, 1 kopp te Middag: Dampet torsk med speltperler og brokkoli, vann Anonymkode: e39b9...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #308 Del Skrevet 21. januar Gårsdagens utskeielser 😅 Frokost var 2 svart kaffe med to biter smil sjokolade mellom kl.6-9. Litt grønnsaker kl 10.30, 3 rugsprø med kyllingpålegg, kremost og paprika og crabsticks med litt ekstea crabsticksalat (bruker tynt lag, som andre bruker smør), et halvt eple før jeg skulle jogge hjem fra jobb. Lagde honning og sriracha kjøttboller av mager svinekjøttdeig til middag og hadde eggnudler og masse stekte grønnsaker til (løk, gulrot, paprika, masse edamamebønner), en skumbolle og en bit twist til kaffe utover kvelden, også en liten håndfull saltstenger til slutt. Dagens blir frokost og lunsj lik som i går (har det pålegget på jobb og må bruke det opp), middagen blir gladkokkens tomatsuppe, med egg og litt pølse og pasta i. Kanskje brød til, må se om jeg finner noe som frister i butikken. Kvelds spiser vi ikke, men lurte på å lage sukkerfri gele for å stagge søtsuget som alltid kommer etter salt middag 😅 Gjør jeg ikke det så blir det nok en skumbolle til kaffe i dag også. Anonymkode: f560f...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #309 Del Skrevet 21. januar I går: Knekkebrød med makrell i tomat og kylling med kokte grønnsaker, ris og saus. I dag: Havregrøt. Laks med grønnsaker og potet Anonymkode: 11345...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #310 Del Skrevet 21. januar I dag er en veldig tung dag for meg og da hender det at jeg må spise søtsaker som en form for trøst. Så nå har jeg spist tre rause porsjoner risengrynsgrøt med rikelig med smør, sukker og kanel. Det hjalp faktisk. Er slank altså, bmi 20, men noen ganger tyr jeg til dette fordi jeg ikke er god til å regulere følelsene mine. Anonymkode: 9668e...a04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 21. januar #311 Del Skrevet 21. januar Frokost: 2 ryvita med gulost og paprika. Lunch: 2 ryvita med gulost og paprika Middag: 3 spiseskjeer ris Masse grønnsaker. 200g laks og litt fløtesaus. Kvelds(planlagt) En brødskive med egg en kopp kakao 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #312 Del Skrevet 21. januar Frokost - cottage cheese mager 100 gr. 2 knekkebrød uten pålegg. Lunsj: laksewrap. Middag (planlagt): laks og grønnsaker Anonymkode: 4eaa8...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xQueenKx Skrevet 21. januar #313 Del Skrevet 21. januar 3 Rugsprø med Philadelphia hvitløk og urter, ned tomat og rødløk En banan og en cappuccino Omelett av to egg, med rødløk og litt ost, og et rugsprø med kaviar og ost 200 gr kyllingfilet og tre spiseskjeer ris og salat til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #314 Del Skrevet 21. januar Havregrøt med egg, cottage cheese og diverse topping. To(!) hjemmelagede hamburgere med salat/grønnsaker til. Vurderer litt honningmelon i kveld, har liggende Anonymkode: bddb2...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 21. januar #315 Del Skrevet 21. januar Før trening: Gresk yoghurt, chia, valnøtter, blåbær, en scoop whey Etter trening: Tre knekkebrød, ost, skinke, 1 egg Lunsj: Rundstykke med ost og skinke To gulrøtter Middag: Karbonadedeig, potetbåter i ovn og brokkoli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 21. januar #316 Del Skrevet 21. januar Frokost: 150 g. yoghurt naturel m/honning Lunsj: 3 knekkebrød m/kalkunfilet, tomat og agurk Middag: Kyllingsuppe (klar og hjemmelaget) + 1 skive brød Snack: 1 appelsin og 1 banan Kaffe: 3 kopper m/totalt 4 ts sukker. Aktivitet: Sykling 16 km på el sykkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #317 Del Skrevet 21. januar I går: -1 rundstykke med smør, ost og skinke - 1 glass melk - 1 Latte - 2 store tacolefser med kyllingfilet, agurk, tomat, guacamole og litt lettrømme. - 3 klementiner Dette spiser jeg omtrent hver dag og går likevel ikke ned i vekt. Anonymkode: e7abe...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #318 Del Skrevet 21. januar I dag: - eggerøre av 3 egg, stekt i litt smør og 1 skive grovt brød. - glass melk - 5-7 chipsflak - 4 kyllingnuggets stekt i airfryer uten olje/fett - 1 ovnsbakt panert fiskefilet 100g med ovnsbakte poteter. - 6-8 nonstop Anonymkode: e7abe...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #319 Del Skrevet 21. januar 4 kinder maxi 1 piano yoghurt Drikke: 5 bokser pepsi max og 1 litago jordbærmelk Anonymkode: 4c11e...65b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xQueenKx Skrevet 22. januar #320 Del Skrevet 22. januar To egg En banan Tre rugsprø med Philadelphia Lasagne Cappuccino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå