AnonymBruker Skrevet 15. januar #241 Del Skrevet 15. januar 6pk chicken nuggets og medium chips fra mcdonald's 8 mr brownie 6 kinder maxi 2 piano yoghurt 2 billy's pan pizza 800g yoplait yoghurt Drikke: 1,5l urge, 1l melk med o'boy og 2 litago jordbærmelk Anonymkode: 4c11e...65b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #242 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 6pk chicken nuggets og medium chips fra mcdonald's 8 mr brownie 6 kinder maxi 2 piano yoghurt 2 billy's pan pizza 800g yoplait yoghurt Drikke: 1,5l urge, 1l melk med o'boy og 2 litago jordbærmelk Anonymkode: 4c11e...65b HVordan klarer du den mengden væske? Det er 3,5 l væske ekskludert det vannet du eventuelt måtte drikke. Anonymkode: 419bc...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #243 Del Skrevet 15. januar * kaffe med kakao blandet sammen + håndfull mandler * Fiskekarbonade, oppkuttede grønnsaker og melon * Stekt karbonadedeig, speilegg, løk og sopp, servert med fries laget i airfryer og grønnsaksmos av blomkål og brokkoli * Anonymkode: 38507...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #244 Del Skrevet 15. januar To ristede brødskiver med fem veggis-skinker og smør. En stor boks cottage cheese. En pose tørka mango med sjokoladetrekk. En kiwi. En banan. To små bokser med ingefærøl. En halv liter sukkerfri saft. En stor kopp kaffe med litt havremelk. En stor kopp koffeinfri kaffe med litt mere havremelk. En sånn dag hvor jeg føler at jeg ikke har spist en dritt, og så ser jeg denne lista.... Anonymkode: 1bc14...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #245 Del Skrevet 15. januar * Noen gamle pepperkaker * Noe melkesjokolade * 2 brødskiver med gulost * Blandet salat med tomat, paprika, salat, spinat, feta og oliven * Litt potetchips * En god del godteri * 2 halvlitere med øl Ikke i den rekkefølgen Anonymkode: 419bc...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #246 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): To ristede brødskiver med fem veggis-skinker og smør. En stor boks cottage cheese. En pose tørka mango med sjokoladetrekk. En kiwi. En banan. To små bokser med ingefærøl. En halv liter sukkerfri saft. En stor kopp kaffe med litt havremelk. En stor kopp koffeinfri kaffe med litt mere havremelk. En sånn dag hvor jeg føler at jeg ikke har spist en dritt, og så ser jeg denne lista.... Anonymkode: 1bc14...9c7 Sånn er de fleste av mine dager. Jeg tror ikke jeg spiser så mye, og så er jeg oppe i daglig anbefaling likevel - og er så sulten at jeg skulle tro jeg ikke hadde spist hele dagen 😜 Anonymkode: 419bc...c4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 15. januar #247 Del Skrevet 15. januar Tre grove brød skiver med gulost, hamburgerrygg og agurk. Og litt smågodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #248 Del Skrevet 15. januar Havregrøt av vann og 50g med meierismør og prim, proteinshake. 1/2 boks cottage cheese, vanlig type. 1 eple, 2 gulerøtter. 2 snitzler, litt pommes frites. 2 husmann knekkebrød med hvitost, skinke, meierismør, 1/2 paprika. 2 never potetgull, 6 sjokoladeruter. 1 espresso, ca 2,5-3L vann. Anonymkode: aa841...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #249 Del Skrevet 15. januar Frokost: Havregyn med melk, blåbær og en banan. Lunsj: 2 brødskiver, med leverpostei og agurk, og makrell i tomat. Middag: kjøttkaker, poteter, brun saus, gulrøtter og kålrot. Kvelds: 1 stekt egg med brødskive, kaviar og rødbeter, 2 glass melk. 2-3 kopper svart kaffi og et eple i løpet av arbeidsdagen. Ellers endel vann, men jeg følger ikke med på mengden. Dette er en ganske standard dag for meg mengdemessig, så varierer selvsagt pålegg , type frukt og middagsrett fra dag til dag. Men mye vanlig husmannskost. Anonymkode: ccaff...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #250 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): To ristede brødskiver med fem veggis-skinker og smør. En stor boks cottage cheese. En pose tørka mango med sjokoladetrekk. En kiwi. En banan. To små bokser med ingefærøl. En halv liter sukkerfri saft. En stor kopp kaffe med litt havremelk. En stor kopp koffeinfri kaffe med litt mere havremelk. En sånn dag hvor jeg føler at jeg ikke har spist en dritt, og så ser jeg denne lista.... Anonymkode: 1bc14...9c7 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sånn er de fleste av mine dager. Jeg tror ikke jeg spiser så mye, og så er jeg oppe i daglig anbefaling likevel - og er så sulten at jeg skulle tro jeg ikke hadde spist hele dagen 😜 Anonymkode: 419bc...c4b Skjønner godt dere er sultne etter dette? Ser ingenting her jeg hadde trodd mettet noe særlig. Bortsett fra evt cottages cheese, men ikke nok til en hel dag. Spiser dere ikke middag? Anonymkode: ccaff...a73 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #251 Del Skrevet 15. januar Tirsdag: Lunsj: halv avocado, to små potetlefser med brunost og smør, litt vesterbotten ost, 2 skiver serrano Middag: 2/3 porsjonspizza på italiensk restaurant (ost og tomatsaus). Onsdag: Lunsj: Liten salat med kylling og grønnsaker. Litt cæsardressing. En skive speltbrød, 1 ss pesto. Liten skål gulrotsuppe. Middag: 1/3 pizza (rester). Snacks: 12 nonstop, 5 seigmenn, 1 kjeks, 1 Dumle, 5 druer. Jobber med å bevare vekt etter stor vektnedgang. Anonymkode: f2d95...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #252 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): HVordan klarer du den mengden væske? Det er 3,5 l væske ekskludert det vannet du eventuelt måtte drikke. Anonymkode: 419bc...c4b Det er to grunner til mengden. Har ocd og er redd for å få mat i halsen, så jo mer jeg spiser, jo mer må jeg drikke. Brusen er kun for å unngå kvelningsfornemmelse når jeg spiser (tvangstanker og tvangshandlinger). Jeg er også oppe å drikker om natten, det er da jeg drikker litago på grunn av det under. O'boy er fordelt jevnt utover dagen (SF). En annen grunn til mengden er at jeg er redd for å bli innlagt med dehydrering, uvi og nyreproblemer igjen (innlagt i fjor og året før, 3 ganger til sammen). Da drakk jeg en boks pepsi max om dagen og en om natten på det meste i alt for lang tid. Anonymkode: 4c11e...65b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #253 Del Skrevet 15. januar Havregrøt til lunsj, ingen frokost. Til middag hadde vi fish and chips..men det var egentlig poteter stekt i ovn. Så 2 kokosboller. Anonymkode: 424fc...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #254 Del Skrevet 16. januar -1 stk kesam med havregryn og bær til lunsj -10 nonstop - 1,5 laksefilet med kokte grønsaker - 1/2 banan - 2 stk rugsprø knekkebrød med tunfisk Anonymkode: c113c...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #255 Del Skrevet 16. januar Halvt knekkebrød med kokt egg til frokost, resten gikk i bossen og 1 glass juice vsa. 3 kopper kaffe. 2 vårruller til middag, ingenting tilbehør vsa.. 2 hjemmebakt skillingsboller og 2 toast med kun ost til kveldsmat. Bare dritt! Anonymkode: 4aea0...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #256 Del Skrevet 16. januar I går: En porsjon havregrøt. Laks med grønnsaker. En yoghurt. I dag: Foreløpig en pepsi Max. Blir laks med grønnsaker til lunch snart. Torsk med grønnsaker til middag er på planen Anonymkode: 11345...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #257 Del Skrevet 16. januar Blir mer mat enn vanlig i dag fordi jeg har vært ute på lunsj.... Havregrøt med diverse til frokost. Lunsjen var på Jordbærpikene, Club Sandwich med søtpotetfries. Middag blir rester fra i går, altså "fajitasbowl" med diverse salat og grønnsaker i. Får droppe yoghurten i kveld tror jeg! Anonymkode: bddb2...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #258 Del Skrevet 16. januar Spiser ikke frokost, men drikker flere kopper kaffe fra morgenen av 4 knekkebrød med kyllingpålegg, smøreost, agurk/paprika til lunsj. Ett par små sjokolader til kaffen etter lunsj Noen peanøtter mens jeg ventet på middag Pulled pork sandwich med agurk, sylta gulrøtter og majones. Boblevann som drikke. Anonymkode: 2b726...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #259 Del Skrevet 16. januar Frokost: én kopp kaffe, én kopp te, vann Lunsj: 2 knekkebrød med egg og ansjos, vann Kaffe og en havrekjeks med geitost Middag: Salat med bønner, tunfisk og div. grønnsaker, 1/2 glass vin, vann Anonymkode: e39b9...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 16. januar #260 Del Skrevet 16. januar Kjøleskapsgrøt (havregryn) med kanel og gresskarkjerner. En brødskrive med nøttesmør og en med ost, paprika og agurk. Ananas. Vegetar burger, hjertesalat, rødløk, mais, agurk og cherry tomater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå