AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Ikke alle, men en del. Jeg er en høy person, (nok til at en del kommenterer det), men ser snill ut. Jeg har psykiske problemer men tror jeg er flink til å skjule det. Eneste er at jeg er stresset/ "høyt oppe" ganske ofte. Men jeg er hyggelig og snill (tror og håper jeg). Jeg er ganske forsiktig og fremstår absolutt ikke dominant eller streng. Likevel blir en del mennesker røde i ansiktet når jeg er i rommet. Virker stressa, litt redde. Akkurat som at de ikke stoler helt på meg. Hvorfor?? Jeg fikk høre fra ei jente for noen år siden, at jeg var "shady". Hun sa det med godt humør men mente det helt alvorlig (dette var ikke i datingsammenheng). En annen person i rommet virket enig (vi snakket om hva det betydde, for den gangen visste jeg ikke hva "shady" betyr. Noen som skjønner hva dette dreier seg om? Jeg vil jo at folk skal trives rundt meg. Men jeg tenker faktisk mye på at jeg ikke må virke "skummel" ... Anonymkode: c8445...3c9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Hvilke psykiske problemer har du? Hvordan oppfører du deg rundt disse menneskene? Anonymkode: 1f4f2...401 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Det høres ut som om du kanskje har lav sosial kompetanse, og tenker litt vel mye på deg selv. Det kan være mange årsaker til at folk blir røde i kinnene. Det bet behøver ikke nødvendigvis å handle om deg, selv om rødheten oppstår når du kommer. Det kan være temperatur, et flaut minne, rosacea, hva som helst. Det kan jo også hende at du gjør mennesker i nærheten av deg ukomfortabel, og at de derfor oppfører seg rart. Det er også en mulighet at folk faktisk oppfører seg helt normalt, og at du overtenker dette. Mitt beste tips er å forsøke å tenke litt mindre på hva du tror folk tenker om deg. Det er i bunn og grunn ikke så viktig. Anonymkode: 9b0fc...80c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvilke psykiske problemer har du? Hvordan oppfører du deg rundt disse menneskene? Anonymkode: 1f4f2...401 Jeg er som sagt stresset og litt "høyt oppe". Blir glad av å se mennesker, men blir også nervøs. Jeg kommer med en del spøker . Er redd for å si/gjøre noe galt og prøver å please folk rundt meg. Jeg virker nok usikker. Har en stor frykt for avvisning og tåler kritikk dårlig , men reagerer ikke utad . Anonymkode: c8445...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Når du sier "høyt oppe" er det noe som vises fysisk? Kan spøkene du kommer med oppfattes som upassende? Er du veldig ung? I så fall kan det være at usikkerheten din gjør at du oppfatter disse menneskene som usikre eller nervøse rundt deg. At du på en måte projiserer dine egne følelser og oppfatninger over på dem? Anonymkode: 1f4f2...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Sånn er det med meg også. Folk blir røde og svette når de ser meg. Jeg har aldri gjort en flue fortred. Reddet en bananflue ut av et vannglass for halvannen time siden. Vanskelig å forstå hvorfor jeg virker skremmende på noen. Men spøkene du drar, hva slags humor er det? Krenkende,sårende? Har du feks et veldig stirrende blikk som freaker ut folk? Rare klær, skinnklær? Skjegg som gjør at man nesten ikke ser fjeset ditt? Tatoveringer? Piercinger i fjeset? En person sa til meg en gang: "Du er litt fremoverbøyd og skulende", tror kanskje det er derfor folk rødmer og unngår meg Anonymkode: 90c7c...59a 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når du sier "høyt oppe" er det noe som vises fysisk? Kan spøkene du kommer med oppfattes som upassende? Er du veldig ung? I så fall kan det være at usikkerheten din gjør at du oppfatter disse menneskene som usikre eller nervøse rundt deg. At du på en måte projiserer dine egne følelser og oppfatninger over på dem? Anonymkode: 1f4f2...401 Ja jeg ser stresset ut. Kjapp i replikkene osv. Det er nok en del av people pleasingen. Jeg er veldig "på" for å gjøre andre til lags. Vet ikke hvorfor . Men er et følelsesmennsske Anonymkode: c8445...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Du er ikke tilfeldigvis en ganske høy og kjekk fyr, så folk rødmer da? Anonymkode: 48faf...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sånn er det med meg også. Folk blir røde og svette når de ser meg. Jeg har aldri gjort en flue fortred. Reddet en bananflue ut av et vannglass for halvannen time siden. Vanskelig å forstå hvorfor jeg virker skremmende på noen. Men spøkene du drar, hva slags humor er det? Krenkende,sårende? Har du feks et veldig stirrende blikk som freaker ut folk? Rare klær, skinnklær? Skjegg som gjør at man nesten ikke ser fjeset ditt? Tatoveringer? Piercinger i fjeset? En person sa til meg en gang: "Du er litt fremoverbøyd og skulende", tror kanskje det er derfor folk rødmer og unngår meg Anonymkode: 90c7c...59a Humoren er litt på kanten noen ganger men ALDRI ment for å såre noen . Hva som er passende og ikke er jo vanskelig å definere . Anonymkode: c8445...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er ikke tilfeldigvis en ganske høy og kjekk fyr, så folk rødmer da? Anonymkode: 48faf...c8c Jeg er høy og mørk, men kjekk, vet ikke. Ganske alminnelig tror jeg. Anonymkode: c8445...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Humoren er litt på kanten noen ganger men ALDRI ment for å såre noen . Hva som er passende og ikke er jo vanskelig å definere . Anonymkode: c8445...3c9 Men er du sikker på at de rødmer pga deg? Noen har bare veldig røde kinn/rød hud fra naturens side. Kanskje du overtenker og misoppfatter. Anonymkode: 90c7c...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men er du sikker på at de rødmer pga deg? Noen har bare veldig røde kinn/rød hud fra naturens side. Kanskje du overtenker og misoppfatter. Anonymkode: 90c7c...59a Rødmingen er jo bare en filleting. De virker ukomfortable. Som at jeg er truende. Eneste jeg kommer på er høyden min. Har en del frustrasjon i meg, men den legger jeg jo veldig lokk på. Anonymkode: c8445...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Er du høy og mørk, men med lav selvfølelse er vel en sjanse for at du kanskje er kjekkere enn du tror? Du virker jo ganske harmløs med det du skriver, så kanskje disse som blir røde i ansiktet når du er i rommet liker deg? Anonymkode: 1f4f2...401 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rødmingen er jo bare en filleting. De virker ukomfortable. Som at jeg er truende. Eneste jeg kommer på er høyden min. Har en del frustrasjon i meg, men den legger jeg jo veldig lokk på. Anonymkode: c8445...3c9 Hvordan da? Krymper seg, rømmer ut av rommet, går på do når de ser deg, fniser nervøst, drar hjem? Anonymkode: 90c7c...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Men det er jo uansett vanskelig å si når man ikke vet situasjonen du møter disse menneskene i. Anonymkode: 1f4f2...401 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du høy og mørk, men med lav selvfølelse er vel en sjanse for at du kanskje er kjekkere enn du tror? Du virker jo ganske harmløs med det du skriver, så kanskje disse som blir røde i ansiktet når du er i rommet liker deg? Anonymkode: 1f4f2...401 Tenker det er dette han fisker etter å høre. Derfor han fikk med høy og mørk også😅 Anonymkode: 66f38...acc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan da? Krymper seg, rømmer ut av rommet, går på do når de ser deg, fniser nervøst, drar hjem? Anonymkode: 90c7c...59a AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det er jo uansett vanskelig å si når man ikke vet situasjonen du møter disse menneskene i. Anonymkode: 1f4f2...401 De ser usikre ut i blikket, litt småredde, kikker litt skjevt på meg eller ser i gulvet . De fleste gjør jo ikke dette, men en del Det er på jobb Anonymkode: c8445...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker det er dette han fisker etter å høre. Derfor han fikk med høy og mørk også😅 Anonymkode: 66f38...acc Neeei. Jeg lurer oppriktig på hvordan man skal gjøre folk komfortable. Jeeez. Anonymkode: c8445...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De ser usikre ut i blikket, litt småredde, kikker litt skjevt på meg eller ser i gulvet . De fleste gjør jo ikke dette, men en del Det er på jobb Anonymkode: c8445...3c9 Gjelder det bare kvinner eller også menn? Anonymkode: 1f4f2...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym482 Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden (endret) .. Endret 5 timer siden av anonym482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå