Gå til innhold

Tenner du på å fiste en kvinne??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dømmende folk 🤮

Anonymkode: 16261...3c0

Er takknemlig for å være på det dømmende laget. 

Anonymkode: 8d2a3...213

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Typen min gjorde det uten at vi snakket om det først. Jeg fikk helt sjokk da jeg så bildene etterpå (han filmet det). Men det var over flere timer lange seanser så han opparbeidet det langsomt. Han liker det, jeg er så langt borte og elsker alt han gjør. Men trodde aldri det skulle være plass til noe slikt nedi der! 

Anonymkode: 78aa9...034

Gjør det på han også. Så kan han ligge der i flere timer??? Å få et massivt hull i baken.

Har dere ingenting å drive på med? Enn å ligge bevisstløs å bli fistet? Det kommer til å gå dårlig med deg en dag om du ikke dropper han galingen der.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare presisere at det er vaginal fisting, anal fisting synes jeg overhodet ikke noe om.

Anonymkode: 2ec3b...0a9

Ja det er vel mer å regne som selvskading enn sex 

Anonymkode: 9c84e...444

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd det en gang med en fast partner. Selve aktiviteten, det å prøve med en, to, tre osv fingre, gir meg ingenting. Men dialogen rundt det, oppleve tilliten hun viser meg ved å si at dette er noe hun har fantasert om å prøve, det var ganske fint.

I mine øyne krever det tillit bygget opp over litt tid for folk å åpne opp om mange av fantasiene sine. Og reisen, det å prøve det og så prate om det i ettertid, var no som gav en god del bekreftelse. Hun stolte nok på at jeg kom til å stanse om det var vondt. Stolte nok på meg til å være trygg på at fantasien hennes ikke ble møtt med "nei æsj" og at vi pratet samme språk under sex.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det på han også. Så kan han ligge der i flere timer??? Å få et massivt hull i baken.

Har dere ingenting å drive på med? Enn å ligge bevisstløs å bli fistet? Det kommer til å gå dårlig med deg en dag om du ikke dropper han galingen der.

Hahaha, takk for en god latter. Men vi elsker lange BDSM-sessions og han er pleasure dom. Så han gjør aldri noe jeg ikke vil.

Anonymkode: 78aa9...034

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint du liker det. Jeg liker det ikke. Bli slått inni fitta er ikke behagelig for meg. 
Men alle har sine preferanser ☺️☺️

Anonymkode: 2678d...21a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint du liker det. Jeg liker det ikke. Bli slått inni fitta er ikke behagelig for meg. 
Men alle har sine preferanser ☺️☺️

Anonymkode: 2678d...21a

Slått?

Lurer på hva du mener med det?

Anonymkode: 34b9d...0a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, -og selvsagt MÅTTE noen komme med sånn oppgulp jeg ikke trenger å høre. 🙄

Hvorfor klikker du inn for å lese noe du virkelig ikke liker, -eller påstår at jeg er en mann??

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar, -og selvsagt MÅTTE noen komme med sånn oppgulp jeg ikke trenger å høre. 🙄

Hvorfor klikker du inn for å lese noe du virkelig ikke liker, -eller påstår at jeg er en mann??

Jeg mistenker at de ikke har det så bra med seg selv. En ting er å ikke like ting,men å gå inn aktivt i tråder som dette og å skrive nedverdigende ting, er visst helt innenfor på KG. Det er bare ett forsøk på latterliggjøring.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for dumt å dømme noen som har sex med samtykke.  Hva de liker angår ikke meg og hva jeg liker angår ikke dem. 
Jeg kan forstå at man blir kår av å fylles opp og at noen ønsker å fylle opp. 

Min, noe begrensede erfaring, er likevel at kvinner liker forskjellig antall fingre. Selv har jeg en fiks idé om at det er lurt å bruke  bare en eller høyst to fingre slik at «lillemann» skal føles større. 

Kona har født våre to barn. Hodene var større enn min hånd, men det så ikke akkurat ut som om det var godt å bli strukket til det ytterste. 

For meg, er det klart «Nei». I aim to please, men alt utover to fingre gir meg bare angst. Jeg blir kåt av å kåte opp den jeg ligger med, altså kona nowadays og forhåpentligvis resten av livet.

Jeg er ellers en total slut. Det er også behov for det. Som omskåret trenger jeg at det er klart og vått. Da kan jeg gjøre det jeg vil men med hennes samtykke da. 

Anonymkode: 4c565...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det! Er barnløs kvinne i slutten av 30-årene. 

Jeg må være veldig kåt og det er ikke alltid det går da heller. Jeg blir alltid ekstremt våt når jeg er kåt så det hjelper nok. Synes vanlig sex er ekstra deilig etterpå for jeg blir så sensitiv. 

Synes ikke du skal skamme deg over at du synes det er deilig, er det ikke bra at dere stoler såpass på hverandre at dere tørr å utforske? 

Anonymkode: 18509...140

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Du er nok en mann, ja... En singel mann. 

Anonymkode: 4dd07...6c8

Jeg er både mann og singel. Jeg tenner ikke på fisting. Så der tar du ganske feil. Men hver sin lyst, si. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann, og tenner på det. 

Har bare gjort det to ganger siden jeg har store hender, men det var utrolig deilig å kjenne fitta hennes omslutte hele neven. Fantastisk følelse. 

Ikke noe å skamme seg over, bare kos deg med det! 🥰

Anonymkode: 06c29...d4a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du er jo en mann. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (9 timer siden):

Jeg mistenker at de ikke har det så bra med seg selv. En ting er å ikke like ting,men å gå inn aktivt i tråder som dette og å skrive nedverdigende ting, er visst helt innenfor på KG. Det er bare ett forsøk på latterliggjøring.

Å skrive nedverdigende ting er ikke pent, det er jeg helt enig i. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne kanskje tent på å se henne fistet av en slank kvinnehånd, men ikke å gjøre det selv. Det er noe mentalt der, med at min tynne penis skal inn etterpå. Å se henne bli knullet av en veldig tjukk penis, gjorde derimot ingenting. M55

Anonymkode: 3f1e2...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner veldig på det.. Madammen og. 

Det er et høydepunkt de gangene vi gjør det, skjer en gang i uka. 

Anonymkode: 9c632...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 0.58):

Lykken er at muskulaturen er bra, så man kan båre slappe av -og stramme til senere med mindre greier der oppe ;) 

Ja, dette er lykken. Man må ha fysikken på plass. Det hjelper ikke bare å tenne på det. 
Så må partner også være kompatibel, både fysisk og mentalt. 
Dere er heldige som matcher på dette og jeg ville droppet skam og heller følt på glede 😌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.12.2024 den 9.37):

Du er jo en mann. 

Greit, så er jeg det i dine øyne. I kveld gikk jeg i kjole da, mens mannen hadde skjorte og bukse. 

I mine øyne er du er feit julegris som ingen vil ha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...