AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Hei. Samboern min(på snart 30) har ikke lappen, men er student. Jeg har sagt lenge at han må ordne den, han sier den skal bli i orden etter jul. Er redd det ikke blir å skje. Er litt lei av å kjøre han rundt og måtte fikse alt. Innafor å gi ultimatum om at han faktisk må ha lappen for at vi skal kunne være kjærester? og samboere? Eller er jelt helt urimelig og egoistisk? Anonymkode: a3755...df4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Det kommer helt an på hvor viktig bilen er. Om dere bor på landet eller i en liten by, synes jeg det er en fordel å ha lappen. Bor man midt i Oslo ser jeg ikke helt behovet. Om du tenker at det er førerkortet som maker eller breaker dette forholdet, er det kanskje ikke noe å ta vare på i utgangspunktet. Anonymkode: 02d84...a07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Ikke pga manglende førerkort, men si nei til å kjøre ham rundt. Anonymkode: 09afa...501 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Ja, du er urimelig og egoistisk hvis du stiller det kravet, akkurat som han er urimelig og egoistisk hvis han krever at du kjører han hele tiden. Anonymkode: ff5a2...57c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Bli med han på kjøretimene. Anonymkode: eeb9b...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei. Samboern min(på snart 30) har ikke lappen, men er student. Jeg har sagt lenge at han må ordne den, han sier den skal bli i orden etter jul. Er redd det ikke blir å skje. Er litt lei av å kjøre han rundt og måtte fikse alt. Innafor å gi ultimatum om at han faktisk må ha lappen for at vi skal kunne være kjærester? og samboere? Eller er jelt helt urimelig og egoistisk? Anonymkode: a3755...df4 Du er urimelig, fordi han har nok av annet å konsentrere seg om med studier. Vil du at han skal gjøre det mindre bra på studiet fordi han må følge opp dine krav? Kjærlighetsforhold er å gi og ta, motta og overlate. Det er ikke krav og ultimatum, da går alt på skeive til slutt. Anonymkode: b4498...587 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Sikkert en upopulær mening men det er noe usjarmerende med såpass voksne menn som ikke diller seg til å ta førerkort Anonymkode: f66d2...b30 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Du kan selvfølgelig gi han det ultimatumet, men da må du også være forberedt på å miste han. Anonymkode: 46c17...28b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei. Samboern min(på snart 30) har ikke lappen, men er student. Jeg har sagt lenge at han må ordne den, han sier den skal bli i orden etter jul. Er redd det ikke blir å skje. Er litt lei av å kjøre han rundt og måtte fikse alt. Innafor å gi ultimatum om at han faktisk må ha lappen for at vi skal kunne være kjærester? og samboere? Eller er jelt helt urimelig og egoistisk? Anonymkode: a3755...df4 Hvis du vurderer å gi et ultimatum basert på dette så er det bedre om du dropper ultimatum og slipper mannen fri. Anonymkode: 4dfe6...4bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Men det er jo du som velger å kjøre han, du kan jo slutte med det og se om han får motivasjon til å ta lappen. Anonymkode: 01705...812 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Hvorfor må du kjøre rundt på han som et barn?? Anonymkode: 07de2...024 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Dropp og kjør han rundt. Har han ikke lappen, så får han ta offentlig transport. Anonymkode: 8cfe1...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Hvis du dropper å kjøre ham, så vil han få mer lyst på førerkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndere1 Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Samboern min(på snart 30) har ikke lappen, men er student. Jeg har sagt lenge at han må ordne den, han sier den skal bli i orden etter jul. Er redd det ikke blir å skje. Er litt lei av å kjøre han rundt og måtte fikse alt. Innafor å gi ultimatum om at han faktisk må ha lappen for at vi skal kunne være kjærester? og samboere? Eller er jelt helt urimelig og egoistisk? Anonymkode: a3755...df4 Uansett hva noen sier. På et tidspunkt i livet trenger man førerrett til bil. Det henger nøye sammen med å bli nogen lunde voksen. Det er et minstekrav etter at man er 18 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndere1 Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sikkert en upopulær mening men det er noe usjarmerende med såpass voksne menn som ikke diller seg til å ta førerkort Anonymkode: f66d2...b30 Ikke noe upopulær mening. Det er rett å slett noe som henger sammen med voksen-livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du vurderer å gi et ultimatum basert på dette så er det bedre om du dropper ultimatum og slipper mannen fri. Anonymkode: 4dfe6...4bb Jeg ville hellet sagt dropper mannen og slipper ultimatum. Anonymkode: 1ab9b...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden Trøndere1 skrev (2 minutter siden): Ikke noe upopulær mening. Det er rett å slett noe som henger sammen med voksen-livet. Ikke hvis man bor sentralt. Jeg kjører ikke fordi jeg tar et bevist valg om å ha minst mulig karbonavtrykk. Og jeg er i midten av 40 årene. Jeg klarer meg helt fint uten bil, og ser null grunn til å ta lappen. Anonymkode: 6810b...cbc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Bor man sentralt nok, og har et noenlunde greit kollektivtilbud, trenger man ikke førerkort, med mindre man trenger det i jobben. Hvor mye koster et førerkort nå? Jeg tror jeg betalte totalt 6000 for mitt da jeg tok det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Trøndere1 skrev (2 timer siden): Ikke noe upopulær mening. Det er rett å slett noe som henger sammen med voksen-livet. Ikke før egenkapital til bolig. Det er idioti. Anonymkode: 3d3fc...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke før egenkapital til bolig. Det er idioti. Anonymkode: 3d3fc...94a Idioti å bli et selvstendig voksent menneske? Den er grei….. Anonymkode: 19d8a...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå