Rosa Dartle Skrevet lørdag kl 23:15 #1 Del Skrevet lørdag kl 23:15 (endret) Hei 😊 Jeg forsøker å finne en ny serie å se på uten mannen i ferien, men nå finner jeg absolutt ingenting. Favoritter: The Wire Six Feet Under Generation Kill Mildred Pierce Olive Kitteridge White Lotus Succession Deadwood Boardwalk Empire Breaking Bad This is Us Har også likt: Dexter The Last of Us Fargo You Jerich Chernobyl Game of Thrones Homeland Outlander Downton Abbey Anatomy of a Scandal Kan også se krim som seriene basert på Harlan Coben, Kastanjemannen, Broen, The Fall, Lupin, Sherlock ..eller lettbeint som Ginny & Georgia. Akkurat nå ser jeg litt på Kids in Crime og Yellowstone etter humør, men skulle gjerne hatt litt å binge. Prøvd, men ikke likt/kommet i gang: Mad Men Arrested Development The Walking Dead The Bear Har også prøvd meg på (men ikke kommet videre i): Black Sails Parks & Recreation (mannen min sin favoritt derimot 😄) Veldig mye forskjellig, så jeg vet ikke om det gir så mye mening 😄 Endret 4 timer siden av Rosa Dartle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet lørdag kl 23:17 #2 Del Skrevet lørdag kl 23:17 (endret) Har du sett The Leftovers? Kan ellers anbefale Somebody Somewhere. Lettbeint med litt alvor. Fin og annerledes. Endret lørdag kl 23:20 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:17 #3 Del Skrevet lørdag kl 23:17 Har du sett Shogun? Anonymkode: ad441...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet lørdag kl 23:28 #4 Del Skrevet lørdag kl 23:28 The Killing Pride and Prejudice-1995 TV-serien med Colin Firth True Detective sesong 1 The Serial Killer's Wife Poldark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:38 #5 Del Skrevet lørdag kl 23:38 Prøv From, Black Sails, Severance, The Peripheral eller Slow Horses. For noe svært lett kan du sjekke ut Parks and Recreation. Har du ikke sett Dark har du noe fantastisk foran deg! Anonymkode: 07319...df1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:39 #6 Del Skrevet lørdag kl 23:39 Jeg liker mest krim eller spenning. Men så kom jeg over «tell me lies» Er på sesong 2 nå.Helt hekta Anonymkode: bcd99...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:41 #7 Del Skrevet lørdag kl 23:41 Bloodline! Anonymkode: 325dd...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 4 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Bloodline! Anonymkode: 325dd...7fe Takk, den har jeg sett og syntes var ålreit! 😊 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg liker mest krim eller spenning. Men så kom jeg over «tell me lies» Er på sesong 2 nå.Helt hekta Anonymkode: bcd99...b10 Den skal jeg sjekke ut! Kan den minne litt om En Dag på Netflix? For den serien elsket jeg 😍 https://m.imdb.com/title/tt16283804/ Takk for tips dere andre også, skal sjekke ut videre 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hikerbiker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Varg Veum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Prøv From, Black Sails, Severance, The Peripheral eller Slow Horses. For noe svært lett kan du sjekke ut Parks and Recreation. Har du ikke sett Dark har du noe fantastisk foran deg! Anonymkode: 07319...df1 Er den veldig skummel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Slow Horses, som AB# foreslår, likte jeg veldig godt🙂 The Outlaws (britisk krimkomedie), Black Doves (britisk spiondrama),Ginny & Georgia (amerikansk drama), Nobody Wants This (am. romantisk komedie), Day of the Jackal (krim/thriller). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Unbelievable. The split. Anonymkode: 325dd...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden visp skrev (1 time siden): Er den veldig skummel? Nei, mer som en slags mystisk krim med noe ekstra. Anonymkode: 07319...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå