Gå til innhold

Er lovebombing noe som skjer før sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er sant😊 Men jeg har vært singel I en lang periode nå å har følt på en skikkelig deilig bekreftelses følelse rundt han jeg er med nå. Jeg har blitt ghostet tidligere og hatt menn som kun vil ha seg og ikke inn i et forhold eller vise meg til andre, så det er fikk meg til å ta sjansen på dette og stole på at det funker. Han er enormt kjærlig med meg og kan ikke vinkle dette i en negativ retning. Hva skal man da gå etter? En mann uten interesse, eller en som viser sånn midt på av interesse. Føler alt er et rødt flagg idag, ikke rart det skal være vanskelig å finne seg en livspartner. Håper på det beste og koser meg her og nå. 

Anonymkode: 328da...b37

Mer enn det kan man ikke gjøre. En mann som er oppriktig interessert i deg vil være søkende overfor deg tenker jeg. Så kan gradene av det være ulikt i forhold til behov. Noen er mer glad i nærhet enn andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor skal man lovebombe ei helt vanlig dame? Hva er grunnen? Ingen falsk følelse i det hele tatt. Og ikke ta alle under en kam. Min eks og jeg var sammen i 11 år og han sa etter 2 uker at han elsket meg. 

Jeg har troa på denne mannen. Vil aldri få meg mann i livet om jeg aldri hadde tatt sjanser. 

Anonymkode: 328da...b37

Hvis du ikke vet årsakene til lovebombing så må du søke opp og lese/se YouTube om det, for årsakene er mange. Det handler om å få den andre på kroken/få den forelska rett og slett, for å få forskjellige fordeler/makt ved det. Og det er jo helt tilfeldig hva de vil ha. Jeg regner med du har litt forståelse om begrepet når du bruker det, og ikke at KG skal opplyse deg om hva det faktisk er. 
Noen gjør det for å komme i buksa på dama/kun for sex, andre gjør det for et langvarig undertrykkende forhold (narsissisme). 

Men rett og slett forskjellen mellom det normale - en innpåsliten hyper forelska mann, og en som lovebomber er logikken i det. Virker det overdrevent og f.eks. noe som skjer kun når han er kåt og vil ha sex, viser jo det tydelig at han er en mann som kan spille på knappene dine og ville vært rødt flagg for meg. Vil han inn i et bindende forhold med deg etter en måned er jo det et megarødt flagg! Men om han bare vil være oppmerksom kjæreste og være sammen med deg så mye som mulig, sier mye fint jevnt over, er jo det helt normalt.

Hva mener du med «å ta sjansen»? Å gifte seg eller kjøpe hus sammen etter to uker er toppen av idioti. Det er hjerneløshet på nivå under psykisk utviklingshemming. Om du henviser til kjærlighets eksempler hvor det gikk bra likevel, så er det likevel på det nivået. 

Men å få seg en kjæreste og se hvordan det går er jo ikke akkurat noen «å ta en sjanse». Alle gjør jo det hele tiden, er jo eneste måten å få seg partner på. 

Anonymkode: 32942...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...