AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden De som gjør dette, hvorfor gjør de det? Dater nå en som gjør virkelig alt for meg. Vil ikke bli lovebombet. Anonymkode: 328da...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Desperat etter mus. Anonymkode: 12e1b...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Noen gjør det etter at de har vårt utro, sier ikke det gjelder i ditt tilfelle, bare en random fact. Anonymkode: d0091...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Men om daten er veldig på før sex, må det bety at de lovebomber? Anonymkode: 328da...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Det er turn off 😏 Anonymkode: b215b...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Desperat etter mus. Anonymkode: 12e1b...ccf Hvordan skal den ekte, ærlige daten være da? Vi er da seksuelt tiltrukket av det vi liker. Anonymkode: 328da...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Og noen gjør det fordi de er opp etter ørene forelsket. Slik som min samboer på 10’ende året. Det er dette som er så ekkelt med falsk lovebombing. En kan faktisk ikke vite helt sikkert om de mener det eller lurer deg. Noen ganger må man bare våge å satse på noen frosker. Det kan derimot mot fungere forebyggende å fortelle daten at du kan bli litt paranoid av lovebombing fordi du har hørt så mye om og/eller brent deg selv på falske menn som kun er ute etter sex. Anonymkode: c32d8...e61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Og noen gjør det fordi de er opp etter ørene forelsket. Slik som min samboer på 10’ende året. Det er dette som er så ekkelt med falsk lovebombing. En kan faktisk ikke vite helt sikkert om de mener det eller lurer deg. Noen ganger må man bare våge å satse på noen frosker. Det kan derimot mot fungere forebyggende å fortelle daten at du kan bli litt paranoid av lovebombing fordi du har hørt så mye om og/eller brent deg selv på falske menn som kun er ute etter sex. Anonymkode: c32d8...e61 Enig, det er umulig å vite fordi en forelsket mann vil opptre helt likt. Man er i en slags "rus". Det vil bli naturlig å være seksuelt tiltrukket når man er forelsket, men også normalt å være seksuell i handlingene pmm mam vil ha ei dame for ligg. Anonymkode: 328da...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden https://www.healthcentral.com/sex-and-relationships/what-is-love-bombing Anonymkode: 9d80d...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan skal den ekte, ærlige daten være da? Vi er da seksuelt tiltrukket av det vi liker. Anonymkode: 328da...b37 Det lurer jeg på og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Og noen gjør det fordi de er opp etter ørene forelsket. Slik som min samboer på 10’ende året. Det er dette som er så ekkelt med falsk lovebombing. En kan faktisk ikke vite helt sikkert om de mener det eller lurer deg. Noen ganger må man bare våge å satse på noen frosker. Det kan derimot mot fungere forebyggende å fortelle daten at du kan bli litt paranoid av lovebombing fordi du har hørt så mye om og/eller brent deg selv på falske menn som kun er ute etter sex. Anonymkode: c32d8...e61 Tenker at det handler om ytterpunkter... At feks en mann som ikke er kosete i det hele tatt, er det for at han har skjønt at det er partnerens svake punkt... Min X var ekstremt slik. Og når han hadde fått meg på limpinnen med hus og hele pakka så tok det brått slutt... I etterkant så ser jeg en tydelig overgang. Og på slutten så var det brødsmuler... Det er ikke bra... Så det kan man ikke vite med mindre man kjenner personen litt fra før... Om man allerede har dannet seg et inntrykk på forhånd, og om det inntrykket stemmer så er det noe annet... En forelsket mann vil og være kosete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): De som gjør dette, hvorfor gjør de det? Dater nå en som gjør virkelig alt for meg. Vil ikke bli lovebombet. Anonymkode: 328da...b37 Men hva bener du med at han gjør alt for deg? Hvor lenge har dere datet? Hvordan lovebomber han mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Lovebombing kjennes ofte igjen ved at vedkommende bruker superlativer hele tiden, og ofte gjør alt for at motparten skal forelske seg. Ofte er det gaver inne i bildet også. De sier det de tror du har lyst til å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men om daten er veldig på før sex, må det bety at de lovebomber? Anonymkode: 328da...b37 Må jo selvsagt ikke bety det, han kan absolutt være han liker deg veldig godt. Normalen i dag er mer og mer at man skal være avventende og ta ting rolig, for å beskytte seg selv. Det er i utgangspunktet en bra ting, men man kan fint klare å beskytte seg ut av noe som kunne blitt veldig bra også. Kjærligheten vil alltid være en sjanse man selv må velge å ta. Også må en selv finne tempoet man er komfortabel med Anonymkode: 26e6d...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #15 Del Skrevet 11 minutter siden Datet en fin fyr med ADHD (hyperaktiv type), han fikk overtenning mentalt og love-bombet til det ekstreme. Han var så ufattelig interessert, og han viklet meg og alle venner inn i «oss». Så fikk han ADHD-fatigue, og forsvant på dagen da han landa på bakken. Han var veldig fiksert på å få sex også. Tror ikke han var slem, han bare visste ikke bedre Det er mange grunner til love bombing. Men som regel har det sammenheng med å få sex. Nesten ingen love-bomber for å få kjæreste… Anonymkode: 1286a...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå