Gå til innhold

Sliter pga mye hårvekst som kvinne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere som har det sånn? 

Er helt norsk, men har svart hårvekst like svarte hår på lårene som på leggene og like mye og like tett som på leggene. Så der andre kun må barbere legger må jeg barbere lårene i tillegg på samme måte som leggene. Også baksiden. 

Har svarte hår rundt navlen og nedover navlen. Og håret generelt på hele magen og bryst er veldig tydelige, selvom de ikke er sånn heelt mørke mer brunaktige. 

Svarte hår rundt brystvortene. 

Svarte hår på armene og henda. Like ille som legger der også. 

Og jeg har sjekket hormonene og de er helt ok og har ikke pcos. Men er et rart jeg sliter med å se dette hver dag? Og man føler jo ingen andre har det sånn? 

Anonymkode: c04b4...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel bare genetisk? Vurdert laser? Om du har mørke hår er du jo en ideell kandidat. Og du må jo ikke ta alt, men du kan jo ta det som er mest til plage.

Anonymkode: 77212...472

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skjegg og bart som flere gutter i 20-årene kan misunne om de hadde visst om det. Er bare glad jeg lever nå og ikke for 200+ år siden. Nå finnes voks, hårfjerningskremer, laser og hva enn som må til. 

har også busk nok til fem om jeg ikke stusser og hår på leggene til fem menn. Du er ikke alene. 

Anonymkode: 89eb0...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...