Gå til innhold

Burde jeg godta dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg endte opp med å gå imot rådene deres og sendte han en melding hvor jeg sa at han kunne gjøre det om han ønsket. Fikk i svar en melding hvor han sa at han hadde ombestemt seg og tenkte at grunnlaget for et forhold mellom oss er ødelagt og at han ville gå videre. Og han ønsket fullstendig no-contact framover... Angrer skikkelig over alt nå..

Anonymkode: ff101...d03

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg endte opp med å gå imot rådene deres og sendte han en melding hvor jeg sa at han kunne gjøre det om han ønsket. Fikk i svar en melding hvor han sa at han hadde ombestemt seg og tenkte at grunnlaget for et forhold mellom oss er ødelagt og at han ville gå videre. Og han ønsket fullstendig no-contact framover... Angrer skikkelig over alt nå..

Tror du bør innse at det faktisk er det eneste rette å gjøre, da dere faktisk ikke fungerer sammen i et forhold og egentlig ikke har gjort det siden første året av forholdet.

Dere er destruktive for hverandre, og da er det bedre å sette pris på minnene om det som faktisk var godt, men også akseptere at dere ikke passer sammen, og så komme deg videre i eget liv!

Du må akseptere dette nå, og ta ansvar for ditt eget liv og helse. Et godt forhold skal ikke være så mye frem og tilbake som det dere har holdt på med! Og er du ærlig med deg selv, så tror jeg du innser det samme...

❤️

Anonymkode: 4f86f...9b9

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 0.15):

Kvinner som har rebound sex er verdiløse partnere, så det er egentlig liten vits. Gjør han en tjeneste og la han være i fred.

Og ja, den eneste grunnen til at han er kompisen din var akkurat dette, i håp om å få seg litt rebound fitte, dette vet alle menn. "Kompisen" din har aldri brydd seg om deg eller sett på deg som en venn.

Anonymkode: c2b0a...6cf

Dude, du snakker ikke for alle menn.  Jeg er dog enig om "kompisen" 

Der du, ts, må gjøre er å huske hvorfor det ble slutt. Om dere blir i lag igjen er det fryd og gammen i noen uker, kanskje måneder, så dabber det av og alt blir som før.

Kvinner har en "mageguts" Lytt til det!

Anonymkode: b81bc...4fa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Da er det over. Nå er du singel og kan mangle. 

Det er surt, 4 års forhold er over.

Bare husk, når han kommer krypende tilbake må du være beinhard. Du er ikke en reserveløsning. 

For han kommer tilbake. Som mann vet jeg hvordan enkelte menn funker.

Han kommer tilbake fordi du er hans reserveløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Bare husk, når han kommer krypende tilbake må du være beinhard. Du er ikke en reserveløsning. 

For han kommer tilbake. Som mann vet jeg hvordan enkelte menn funker.

Han kommer tilbake fordi du er hans reserveløsning.

Leste vi samme innlegg? Virker heller som om typen hennes er reserven, i og med at trådstarter slo opp, pulte noen andre for å så ville bli sammen igjen. 

edit: Og dette gjorde hun 2 ganger attpåtil😆

Endret av oumon23
mer innhold
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere passer ikke sammen.

Hvis samboeren min (har hatt over 10år sammen) hadde bedt om en "pause" eller gjort det slutt burde han hatt en ekstremt god grunn, dødsfall i familien hans eller noe som virkelig kan tulle med hodet til en mann, for at jeg skulle vurdert å ta han tilbake.

Hvis det bare var pga. uoverensstemmelser i forholdet hadde ikke han fått kommet tilbake uavhengig av om han hadde hatt sex med andre eller ikke.

Tilliten er brutt og han valgte bort forholdet med en gang det ble vanskelig. Og å i tillegg gjøre det 2 ganger på få år?!

Nei, sånn kan man ikke leve.

Skjønner det gjør vondt ts. Men vil du ikke heller finne deg ett stabilt forhold med kjærlighet og tillitt?

Anonymkode: ea07b...126

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du lå med han andre, så gikk du videre. Skal du gå tilbake på i etterkant blir det ikke noe bra forhold. Gå videre.

Anonymkode: f6cd9...49d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjorde det slutt og lå med en annen. Det ville være dumt av din x å ta deg tilbake.

Kameraten din vant. Han fikk lurt deg, tror jeg.

Hadde dette vært meg hadde jeg tenkt at dette forholdet er over.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 % sikkert at du får det bedre i livet ved å gå videre uten han. 

Anonymkode: ea371...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forelsket person vil ikke ligge med noen andre enn personen de vil være i forhold med. 

Så enkelt er det

Anonymkode: 2be8d...c02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere høres giftige (og for så vidt barnslige) ut for hverandre. Han vil ikke bli sammen med deg igjen, og utnytter at du lå med noen andre, mens du var singel, for å kunne pule rundt. Idioti. Og du burde heller ikke ha fortalt han at du har hatt sex, det er jo ikke hans sak når du er singel. 

Anonymkode: 7c152...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det hørtes egentlig ut i HI som han var klar for å bruke det at du (som singel!) hadde hatt sex med noen andre som argument for det han ønsket. Sex med andre, gjør det helt slutt med no contact osv. Han tok muligheten til å gjøre det helt slutt og samtidig få kunne skylde alt på deg slik at han har ryggen fri og har noe å skylde på. 

Han er ikke interessert i et forhold med deg, gå videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det hørtes egentlig ut i HI som han var klar for å bruke det at du (som singel!) hadde hatt sex med noen andre som argument for det han ønsket. Sex med andre, gjør det helt slutt med no contact osv. Han tok muligheten til å gjøre det helt slutt og samtidig få kunne skylde alt på deg slik at han har ryggen fri og har noe å skylde på. 

Han er ikke interessert i et forhold med deg, gå videre. 

Selvsagt er han ikke det. TS gjorde det slutt og lå med en «kompis». Han er dum om han går tilbake.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En forelsket person vil ikke ligge med noen andre enn personen de vil være i forhold med. 

Så enkelt er det

Anonymkode: 2be8d...c02

Kanskje det er så enkelt for deg, men ikke for meg. Jeg kan ha følelser for flere folk samtidig og det er ikke noe galt med det. Ikke alt er så svart-hvitt som du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kanskje det er så enkelt for deg, men ikke for meg. Jeg kan ha følelser for flere folk samtidig og det er ikke noe galt med det. Ikke alt er så svart-hvitt som du tror.

Det stemmer nok det ja. For øvrig, ingen med respekt for seg selv vil jo respektere det. Med mindre de selv er likedan og åpne for åpent forhomd etc. Denne fyren er ikke likedan, og han har respekt for seg selv og dermed er du ikke lenger et potensiell kjæreste for han, forståelig nok.

Anonymkode: 32f53...a2f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...