Gjest Teodora Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 Er den noe fin?? Det er korte bukser og shorts i alle lengder i butikkene her jeg bor nå. Jeg prøvde en på i dag og min samboer sa at det var det teiteste han noensinne har sett... Jeg er litt enig.. Er det noe fint??
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #2 Skrevet 2. mars 2006 Hvis du mener kort shorts+strømpebukse+støvletter så synes jeg det ser skikkelig teit ut. Men så er jo ikke jeg særlig opptatt av hva som er moderne heller. Shorts er forbeholdt sommeren synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #3 Skrevet 2. mars 2006 Det er definitivt en motebølge jeg IKKE kommer til å kaste meg på.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #4 Skrevet 2. mars 2006 kort shorts, strømpebukse og høye hæler er jo kult! fordi 1. bena ser flotte ut da og 2. det er mer praktisk enn miniskjørt for det er ikke fare for at truse vil synes! hvor selger de slike shorts?!
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #5 Skrevet 3. mars 2006 Jepp - veldig praktisk med shorts nå, det er bare 10-15 kuldegrader ute.
Gjest Binna Skrevet 3. mars 2006 #6 Skrevet 3. mars 2006 Jeg synes det ser skikkelig snålt ut, ikke fint, ikke kledelig. øynene mine kommer ikke til å tvangs- vennes til det før det er HELT ut igjen. Men meg om det.
Gjest Jalileh Skrevet 3. mars 2006 #7 Skrevet 3. mars 2006 Jeg syns det er dritkult. Hver sin smak. Trives du ikke i det, så ikke gå i det.
Catzy Skrevet 3. mars 2006 #8 Skrevet 3. mars 2006 Det skal være ganske pene eller typete damer til for at det funker. Og da må det i så fall være pene cityshorts, ikke sykkelshorts. Så det i London i desember, og har sett det i Oslo nå. Er fremdeles ikke veldig imponert... Catzy
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #9 Skrevet 3. mars 2006 Beklager avsporingen, men hva menes med "typete"?
Gjest Jalileh Skrevet 3. mars 2006 #10 Skrevet 3. mars 2006 (endret) Gleder meg til alle trådene om hvor man får tak i kule shorts, som jeg tipper vil komme her snart. Mest sannsynlig fra mange som ikke kan fordra den moten nå også. Endret 3. mars 2006 av Seniorita_
Catzy Skrevet 3. mars 2006 #11 Skrevet 3. mars 2006 Typete = med sin egen, tøffe og unike stil. Trenger ikke være veldig spesielt, men når noen ser kul ut på en egen måte. Bertine Zetlitz er typete i mine øyne. Det er et positivt ord. Catzy
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2006 #12 Skrevet 3. mars 2006 Gleder meg til alle trådene om hvor man får tak i kule shorts, som jeg tipper vil komme her snart. Mest sannsynlig fra mange som ikke kan fordra den moten nå også. ← De kommer om et halvt år, de
Gjest Binna Skrevet 3. mars 2006 #13 Skrevet 3. mars 2006 Det kan tenkes jeg stiller opp i shorts til sommern ja...
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 3. mars 2006 #15 Skrevet 3. mars 2006 Shorts er DRITKULT Jeg har mange allerede, skikkelig moteslöve
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2006 #16 Skrevet 3. mars 2006 Jeg innrømmer at jeg har lyst på slik shorts, men kanskje ikke kort og vid. Men fortsatt leter jeg febrilsk etter Drømmestøvlettene jeg skal ha til.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #17 Skrevet 3. mars 2006 Jeg kjøpte ullshorts på TopShop i oktober, og har brukt den i hele vinter uten å være kald (med knestrømper i ull utenpå strømpebuksa blir det så varmt, atte). Nå har jeg kjøpt et par til på H&M, pinstripe i ull denne gangen. I like!
viren Skrevet 3. mars 2006 #18 Skrevet 3. mars 2006 Jeg synes det ser helt grusomt ut. Jeg har et par hvite og et par grønne sommershorts, men det er alt. Men det er jo ganske underholdende at enkelte må ha "alt" som er mote, jeg må innrømme at sambo og jeg har det ganske morsomt når vi tusler i byen og "nyter" synet av hva folk finner på å kle seg i.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 3. mars 2006 #19 Skrevet 3. mars 2006 Jeg synes det ser helt grusomt ut. Jeg har et par hvite og et par grønne sommershorts, men det er alt. Men det er jo ganske underholdende at enkelte må ha "alt" som er mote, jeg må innrømme at sambo og jeg har det ganske morsomt når vi tusler i byen og "nyter" synet av hva folk finner på å kle seg i. ← Og denne holdningen ler jeg av. Liten tilpassningsevne er ikke alltid posetivt
Gjest StoreSky Skrevet 3. mars 2006 #20 Skrevet 3. mars 2006 Hmm. Jeg er jaggu ikke sikker på hva dere snakker om jeg..! Men så er jeg absolutt ikke noen moteslave, som kjøper klær fordi det er "in". (for meg er det en negativ ting og heller ikke noe jeg forbinder med tilpassningsevner...-sikter til Humlen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå