AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Jeg er en fantastisk mann på alle måter. Kjekk, snill, intelligens, står opp for det gode. Men ingen kvinner ser det. Så jeg er singel. Har tenkt litt på om det er Gud som har lagt en slør over øynene og hjertene deres. Slik at bare den mest heldige av dem får se det. Slik bare den aller beste får gleden av meg. Er det noen andre menn har som hsr det slik? Anonymkode: bcce9...9a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Synes synd på kvinner som går glipp av meg 💅 Anonymkode: 37cad...8a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Er jo på sett og vis bra du har den tankegangen. Står ikke på selvtilliten 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er en fantastisk mann på alle måter. Kjekk, snill, intelligens, står opp for det gode. Anonymkode: bcce9...9a3 Er det det mamma har sagt? Anonymkode: 4599a...aa7 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det det mamma har sagt? Anonymkode: 4599a...aa7 Ja, hun oppdaget også det. Jeg forstod det for lenge siden. Men kvinner har trøbbel med å se det, kanskje fordi de er så påvirket av så mange løgner og tull fra massemediene. Anonymkode: bcce9...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Og fordi du kan skryte deg opp i skyene så mye du vil, men så lenge du generaliserer kvinner på en nedlatende måte så skinner det gjennom hvilken type mann du er. Heldigvis. Anonymkode: 15cbf...33f 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg er en fantastisk mann på alle måter. Kjekk, snill, intelligens, står opp for det gode. Men ingen kvinner ser det. Så jeg er singel. Har tenkt litt på om det er Gud som har lagt en slør over øynene og hjertene deres. Slik at bare den mest heldige av dem får se det. Slik bare den aller beste får gleden av meg. Er det noen andre menn har som hsr det slik? Anonymkode: bcce9...9a3 Nei, jeg har det ikke som deg. Heldigvis. For du skryter deg opp i skyene, men likevel ble jeg sittende igjen med inntrykket av at du ikke er så fantastisk som du tror du er. For selvinnsikten din mangler. Og det blir ikke bedre at du skylder på Gud og kvinner. Ikke en bra kombinasjon. Bare sier det. God jul! 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Bombasi skrev (5 minutter siden): Nei, jeg har det ikke som deg. Heldigvis. For du skryter deg opp i skyene, men likevel ble jeg sittende igjen med inntrykket av at du ikke er så fantastisk som du tror du er. For selvinnsikten din mangler. Og det blir ikke bedre at du skylder på Gud og kvinner. Ikke en bra kombinasjon. Bare sier det. God jul! Jeg skyldner ikke på Gud. Det jeg skriver er at han lagt en slør over øynene og hjertene til kvinner. Slik at de ikke ser det som er sant. På denne måten får jeg bare den beste og mest gode. Anonymkode: bcce9...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er en fantastisk mann på alle måter. Kjekk, snill, intelligens, står opp for det gode... Anonymkode: bcce9...9a3 Det er ikke nok. Det må også være en match. Anonymkode: cb611...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skyldner ikke på Gud. Det jeg skriver er at han lagt en slør over øynene og hjertene til kvinner. Slik at de ikke ser det som er sant. På denne måten får jeg bare den beste og mest gode. Anonymkode: bcce9...9a3 Gratulerer. Håper deg og fantasien din er veldig lykkelige sammen. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skyldner ikke på Gud. Det jeg skriver er at han lagt en slør over øynene og hjertene til kvinner. Slik at de ikke ser det som er sant. På denne måten får jeg bare den beste og mest gode. Anonymkode: bcce9...9a3 Du får bare den beste og mest gode, og likevel klager du over at du ikke får noen og er enslig? Ok. Vel, det er ingen Gud som har bestemt din skjebne, så legg ifra deg tanken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden Wow, er du så intelligens altså? Det kunne jeg faktisk merke. Anonymkode: 1c9b4...1d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg skyldner ikke på Gud. Det jeg skriver er at han lagt en slør over øynene og hjertene til kvinner. Slik at de ikke ser det som er sant. På denne måten får jeg bare den beste og mest gode. Anonymkode: bcce9...9a3 Du burde bli en komiker 😂 Anonymkode: 37cad...8a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skyldner ikke på Gud. Det jeg skriver er at han lagt en slør over øynene og hjertene til kvinner. Slik at de ikke ser det som er sant. På denne måten får jeg bare den beste og mest gode. Anonymkode: bcce9...9a3 Pass deg for å gå i "hellig-fella" og leite for hardt etter meninger bak at du er singel. Kanskje noe godt venter der framme. Men da må du ta tak i livet ditt og fjerne de hindringene som er der. Anonymkode: cb611...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Del Skrevet 10 timer siden Det er ingen kvinner som blir kåt av at du et snill, intelligent og står opp for det gode. Det er et biologisk faktum. Anonymkode: 5084b...6ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10 timer siden #16 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ingen kvinner som blir kåt av at du et snill, intelligent og står opp for det gode. Det er et biologisk faktum. Anonymkode: 5084b...6ef Kilde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 10 timer siden #17 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ingen kvinner som blir kåt av at du et snill, intelligent og står opp for det gode. Det er et biologisk faktum. Anonymkode: 5084b...6ef På samme måte som at ingen menn blir kåt av en kvinne som er snill, intelligent og står opp for det gode. Det må gjerne foreligge noe mer som gir en match. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10 timer siden #18 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg er en fantastisk mann på alle måter. Kjekk, snill, intelligens, står opp for det gode. Men ingen kvinner ser det. Så jeg er singel. Har tenkt litt på om det er Gud som har lagt en slør over øynene og hjertene deres. Slik at bare den mest heldige av dem får se det. Slik bare den aller beste får gleden av meg. Er det noen andre menn har som hsr det slik? Anonymkode: bcce9...9a3 Hvor lenge har du vært singel da? På hvilken måte har Gud lagt et slør over øynene og hjertene deres? Det er jo bra om du står opp for det gode. Viktig det. Det samme er selvinnsikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Del Skrevet 10 timer siden Klarer du å flørte, Ts? Og klarer du å være mandig, om du forstår hva jeg mener? Hvis du skal få kvinner til å se deg som et kjæresteemne, så må du også vise dem den siden av deg. Da mener jeg selvfølgelig ikke at du skal være slibrig og tafsende, men flørtete og maskulin. Da vekker du interesse hos kvinner. Anonymkode: 8a37f...54a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #20 Del Skrevet 10 timer siden Hannabanna skrev (13 minutter siden): Gratulerer. Håper deg og fantasien din er veldig lykkelige sammen. Ja, jeg er alt lykkelig 😂 Men hva med kvinnene som ikke oppleve meg. Derfor synes jeg synd i dem 😔 Anonymkode: bcce9...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå