AnonymBruker Skrevet i går, 20:02 #1 Del Skrevet i går, 20:02 Jeg er en kvinne i 30-årene som har null erfaring med det å ha kjæreste, og da mener jeg altså null erfaring = har aldri holdt hender med noen en gang, aldri kysset eller gjort noe seksuelt heller. Jeg har jo egentlig ett ønske om å ha kjæreste, bli samboere, stifte familie osv men nervøsiteten og den manglende erfaringen og det at jeg er veldig innadvendt stopper meg veldig og jeg tør ikke ta sjansen på å laste ned tinder eller forsøke møte noen gjennom hobby eller andre steder. MEN jeg må jo nesten bare det hvis jeg skal klare å finne meg noen... Noen her som kanskje har lignende erfaringer eller har noen råd jeg kan ta med meg på veien? Anonymkode: 49294...544 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Hva med å laste ned tinder (evt hinge som er snillere), og tenke at du gjør det bare for å øve deg? Ikke ta det så seriøst og vær redd for å finne en kjæreste. Men hver person du snakker med der, eller om du møter noen - det er kun for å øve deg på akkurat det. Da er det ikke så farlig om det går dårlig, men du får erfaring. Jeg ville nok kanskje ikke sagt noe til dem om manglende erfaring innenfor kjærlighet, det kan skremme bort noen. Det er også uviktig. Og kanskje du også skulle funnet en hobby eller noe hvor du får øvd deg litt på å bli mindre nervøs? Gå utenfor komfortsonen? Anonymkode: a23cc...174 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er en kvinne i 30-årene som har null erfaring med det å ha kjæreste, og da mener jeg altså null erfaring = har aldri holdt hender med noen en gang, aldri kysset eller gjort noe seksuelt heller. Jeg har jo egentlig ett ønske om å ha kjæreste, bli samboere, stifte familie osv men nervøsiteten og den manglende erfaringen og det at jeg er veldig innadvendt stopper meg veldig og jeg tør ikke ta sjansen på å laste ned tinder eller forsøke møte noen gjennom hobby eller andre steder. MEN jeg må jo nesten bare det hvis jeg skal klare å finne meg noen... Noen her som kanskje har lignende erfaringer eller har noen råd jeg kan ta med meg på veien? Anonymkode: 49294...544 Jeg er også i tredve årene og har aldri hatt kjæreste. Mann Anonymkode: 06780...e73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Har du noen venninner du kan snakke med og be om råd da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva med å laste ned tinder (evt hinge som er snillere), og tenke at du gjør det bare for å øve deg? Ikke ta det så seriøst og vær redd for å finne en kjæreste. Men hver person du snakker med der, eller om du møter noen - det er kun for å øve deg på akkurat det. Da er det ikke så farlig om det går dårlig, men du får erfaring. Jeg ville nok kanskje ikke sagt noe til dem om manglende erfaring innenfor kjærlighet, det kan skremme bort noen. Det er også uviktig. Og kanskje du også skulle funnet en hobby eller noe hvor du får øvd deg litt på å bli mindre nervøs? Gå utenfor komfortsonen? Anonymkode: a23cc...174 Ja, jeg har hatt tanker en stund om å finne meg en hobby men har ikke så mange interesser som involverer å møte andre mennesker. 000VF000 skrev (18 timer siden): Har du noen venninner du kan snakke med og be om råd da? Nei, det har jeg dessverre ikke... Har planer om å forsøke finne en venninne også, men har ikke hatt noe lykke på Hey girl facebook gruppen for byen jeg bor i foreløpig. Anonymkode: 49294...544 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er mann, eldre enn deg, og har akkurat som deg ingen erfaring, og synes det var skummelt å skulle "ut på markedet" fordi jeg var flau over min uerfarenhet og tenkte at det er da ingen damer som vil ha meg. Men jeg hoppet i det, nå har jeg vært på Facebook Dating en stund, har vært på noen dater, ikke blitt noe mer foreløpig, men føler meg mye tryggere på å møte damer og stå for hvem jeg er. Du må bare klare å innse at du har akkurat like mye rett som alle andre på å søke kjærlighet, og hvis noen rynker på nesen av din uerfarenhet så er det deres problem og de er ikke den rette for deg. Ikke se ned på deg selv pga uerfarenhet, men fokuser på de gode egenskapene dine som vil gjøre deg til en god kjæreste for den rette mannen. Anonymkode: f5510...80f 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Tenk at, det å sitte å stresse over å møte det man er redd for er mindre skummelt enn å sitte på enden av livet å ikke ha stått i det og heller ikke fått oppleve det gode med det. De fleste går gjennom de følelsene. Jeg syns det var mye lettere med kjærlighet da jeg likte en rett forran meg enn når man må ut i en mengde man ikke kjenner å snakke med dem. Så tror kroppen din har det i seg, når det gjelder og den ser h a den vil ha. Kleinhet dreper ikke 😊 Det kommer til å bli både morsomme, romantiske og triste stunder. Å du vil klare deg. Anonymkode: 3aad2...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenk at, det å sitte å stresse over å møte det man er redd for er mindre skummelt enn å sitte på enden av livet å ikke ha stått i det og heller ikke fått oppleve det gode med det. De fleste går gjennom de følelsene. Jeg syns det var mye lettere med kjærlighet da jeg likte en rett forran meg enn når man må ut i en mengde man ikke kjenner å snakke med dem. Så tror kroppen din har det i seg, når det gjelder og den ser h a den vil ha. Kleinhet dreper ikke 😊 Det kommer til å bli både morsomme, romantiske og triste stunder. Å du vil klare deg. Anonymkode: 3aad2...7d5 Men ikke møt slemme mennekser Anonymkode: 3aad2...7d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Dette er faktisk ikke så uvanlig. Bare øv deg på å snakke hyggelig med folk. Det fysiske kan du vente med til du blir godt kjent ♥️ Anonymkode: 48a62...9a9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Mannen min var helt uerfaren og på vei inn i midten av trettiåra da vi ble sammen. Han var helt åpen både om manglende erfaring og at han virkelig ønsket seg et forhold. Det løste seg veldig greit med at han var tydelig på når han var klar for neste trinn, og så ble det ikke kleint fordi vi sammen valgte å ikke gjøre det kleint. Nå er vi gift og har barn. Anonymkode: cff50...f9b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå