AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:36 #1 Del Skrevet lørdag kl 19:36 Er 9 uker på vei med nr 2. Sist hadde jeg ikke antydning til mage en gang før jeg var rundt 20 uker på vei. Selv derifra kunne jeg lett skjult den i mange uker. Denne gangen er allerede buksene stramme, og jeg har fått en liten kul nederst på magen. Kulen er helt hard (altså ikke fett), og forsvinner ikke om jeg ligger flatt eller trekker inn magen 😅 Jeg har ikke lagt på meg noe i vekt heller. Er det mulig at magen begynner så tidlig? Ungen er vel bare på størrelse med en drue eller noe så det gir jo ikke helt mening. Men mannen også sier han ser det?🤷🏽♀️ Noen med flere svangerskap bak seg som har erfaringer? Begynner jo å bli usikker på om jeg er lenger på vei enn jeg tror mtp dette, selv om det er lite sannsynlig... Anonymkode: 8bf10...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet lørdag kl 19:37 #2 Del Skrevet lørdag kl 19:37 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er 9 uker på vei med nr 2. Sist hadde jeg ikke antydning til mage en gang før jeg var rundt 20 uker på vei. Selv derifra kunne jeg lett skjult den i mange uker. Denne gangen er allerede buksene stramme, og jeg har fått en liten kul nederst på magen. Kulen er helt hard (altså ikke fett), og forsvinner ikke om jeg ligger flatt eller trekker inn magen 😅 Jeg har ikke lagt på meg noe i vekt heller. Er det mulig at magen begynner så tidlig? Ungen er vel bare på størrelse med en drue eller noe så det gir jo ikke helt mening. Men mannen også sier han ser det?🤷🏽♀️ Noen med flere svangerskap bak seg som har erfaringer? Begynner jo å bli usikker på om jeg er lenger på vei enn jeg tror mtp dette, selv om det er lite sannsynlig... Anonymkode: 8bf10...aa8 Oh yes. Jeg hadde synlig mage i uke 9. Så ut som jeg var mye lengre på vei Tror kroppen "husker" fra sist gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:54 #3 Del Skrevet lørdag kl 19:54 Uke 12 her, barn nr 2, buksene har vært trange en stund 🙈 de få som vet jeg er gravid ser det allerede ❤️ Anonymkode: 62609...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:00 #4 Del Skrevet lørdag kl 20:00 Det er fint mulig, men det er ikke livmoren som er over bekkenkanten ennå, du er nok mer oppblåst Anonymkode: a6921...934 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:01 #5 Del Skrevet lørdag kl 20:01 Så ut som jeg var 3 mnd på vei etter noen uker, og et halvt år på vei når det var tre mnd.. Anonymkode: 0aa97...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:15 #6 Del Skrevet lørdag kl 20:15 Maleficenta skrev (36 minutter siden): Oh yes. Jeg hadde synlig mage i uke 9. Så ut som jeg var mye lengre på vei Tror kroppen "husker" fra sist gang. Er 6 år siden sist her, så trodde kroppen hadde glemt 🤭🤭tydeligvis ikke 😅 Takk for svar dere! Godt å se det ikke er bare meg 🤭 Anonymkode: 8bf10...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:18 #7 Del Skrevet lørdag kl 20:18 Jeg var 11 uker på vei når de i barnehagen utbrøt til gutten min "XXX, skal du bli storebror, så koslig!" Jeg hadde ikke fortalt han det engang enda, tenkte å vente til uke 12. Det ble det ikke noe av. Anonymkode: da915...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:19 #8 Del Skrevet lørdag kl 20:19 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var 11 uker på vei når de i barnehagen utbrøt til gutten min "XXX, skal du bli storebror, så koslig!" Jeg hadde ikke fortalt han det engang enda, tenkte å vente til uke 12. Det ble det ikke noe av. Anonymkode: da915...622 Nei så ugreit🤯 Anonymkode: 8bf10...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:20 #9 Del Skrevet lørdag kl 20:20 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var 11 uker på vei når de i barnehagen utbrøt til gutten min "XXX, skal du bli storebror, så koslig!" Jeg hadde ikke fortalt han det engang enda, tenkte å vente til uke 12. Det ble det ikke noe av. Anonymkode: da915...622 Ikke greit 😳 Anonymkode: 50fa7...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:20 #10 Del Skrevet lørdag kl 20:20 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei så ugreit🤯 Anonymkode: 8bf10...aa8 Kutt ut da 🙄 Får skjule det da, hvis man ikke vil at noen skal vite det. Anonymkode: 90cbb...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:21 #11 Del Skrevet lørdag kl 20:21 Kan det være mer enn en? 🤔 Anonymkode: ccfe2...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:24 #12 Del Skrevet lørdag kl 20:24 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kutt ut da 🙄 Får skjule det da, hvis man ikke vil at noen skal vite det. Anonymkode: 90cbb...903 Det gikk helt fint, ble bare litt rar situasjon. Men magen i uke 11 kunne like gjerne vært oppblåst foodbaby tenkte jeg selv, så jeg hadde ikke forventet å bli spurt sånn åpenlyst. Da hadde jeg gjort noen tiltak for å skjule, selv om det ikke akkurat var fremhevet heller. Anonymkode: da915...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:29 #13 Del Skrevet lørdag kl 20:29 da jeg gikk gravid la jeg merke til at det kom an på mange, mange ting. jeg kunne både holde magen flat men kunne også få den til å se kjempegravid ut. kunne også gå normalt, men også på den gravid-måten, haha. det spørs bare hvor mye plass man tar som gravid, egentlig. nå tenker jeg ikke på dem med bekkenproblemer ... Anonymkode: 08629...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:32 #14 Del Skrevet lørdag kl 20:32 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): da jeg gikk gravid la jeg merke til at det kom an på mange, mange ting. jeg kunne både holde magen flat men kunne også få den til å se kjempegravid ut. kunne også gå normalt, men også på den gravid-måten, haha. det spørs bare hvor mye plass man tar som gravid, egentlig. nå tenker jeg ikke på dem med bekkenproblemer ... Anonymkode: 08629...8a1 Tror veldig mange av oss slutter å holde inn magen når vi vet vi er gravide og, derfor det plutselig "popper." Vi er vant til å holde inn og stramme muskler, så plutselig er det greit å la være. Anonymkode: da915...622 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:37 #15 Del Skrevet lørdag kl 20:37 Absolutt. Magen med baby nr kom kjemperaskt. Tror det er livmora som utvider seg mer enn selve babyen Anonymkode: b7fe5...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15 timer siden #16 Del Skrevet 15 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 21.32): Tror veldig mange av oss slutter å holde inn magen når vi vet vi er gravide og, derfor det plutselig "popper." Vi er vant til å holde inn og stramme muskler, så plutselig er det greit å la være. Anonymkode: da915...622 Seriøst? Jeg driver ikke å går og holder inne magen Endret 15 timer siden av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 21.29): da jeg gikk gravid la jeg merke til at det kom an på mange, mange ting. jeg kunne både holde magen flat men kunne også få den til å se kjempegravid ut. kunne også gå normalt, men også på den gravid-måten, haha. det spørs bare hvor mye plass man tar som gravid, egentlig. nå tenker jeg ikke på dem med bekkenproblemer ... Anonymkode: 08629...8a1 Jeg kunne ikke få flat mage av å holde den inne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå