Gå til innhold

Blir jeg lurt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Via nettdating har jeg truffet en mann jeg liker veldig godt. Det er nesten for godt til å være sant. Vi har kjent  hverandre i 6-7 uker, med andre ord ikke så lenge. Han var tidlig åpen på at han er gift. Jeg vet at det kan stilles spørsmål ved det moralske ved dette. Vi har hatt veldig fin og hyppig kontakt via nett, og jeg er veldig betatt av ham. Han forteller mye om det som opptar ham og er veldig interessert i det jeg driver med. Vi er også veldig seksuelt tent på hverandre. Vi har møttes fire ganger, og to av gangene med sex. Det har vært korte møter, i skjul. Etter at vi har hatt sex har han forlatt stedet veldig raskt, kanskje i løpet av fem minutter. Jeg har kjent på mye tvil rundt dette, og spesielt er jeg bekymret for at han «kun» ønsker sex og nærhet, som jeg tror han ikke får hos sin kone. Fra sosiale medier har jeg fått et inntrykk av ar hun har hatt brystkreft. Jeg føler at jeg har møtt verdens fineste mann på alle måter.  Noen som har opplevd noe lignende eller har synspunkter på dette?

Anonymkode: 8b688...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan verdens fineste mann er en tittel som kan inkludere løgn og regelmessig, planlagt utroskap mot en kreftsyk kone, kan jeg aldri forstå.

La oss tenke litt fremover i tid her, hvis, mot formodning, denne fyren ikke bare bruker deg for sex (som han garantert gjør), vil du være komfortabel med en slik kjæreste? Vil du ikke føle på konstant uro siden all statistikk viser at slik oppførsel nesten alltid fortsetter i neste forhold?

85% av forhold som starter med utroskap avsluttes av samme grunn innen 10 år.

Anonymkode: 28f54...b30

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor lurer du på om du blir lurt? Jeg hadde heller lurt på om jeg var dum.

Anonymkode: d95db...3d6

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kun ute etter sex. Virker nesten som han skammer seg, siden han haster avgårde rett etterpå.... Eller så stikker han for at han har fått dekt behovet sitt eller begge deler. Forstår godt at du stusser for å si det sånn...

Endret av Irak
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forresten, av egen erfaring; når noe føles for godt til å være sant, er det som regel det.

Manipulerende personer er veldig flinke til å speile ens ønsker og behov, for å fremstå som den perfekte partner. Det får oss til å falle som fluer og smelte dypt inn i en hekt. Og du vil IKKE havne i en hekt med en utilgjengelig fyr, det dreper sjelen din.

Hilsen ei som mistet fem av sine beste år til en slik fyr.

Anonymkode: 28f54...b30

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir du lurt mener du? Han har jo vært ærlig på at han er gift. Du burde jo skjønne hva du innlater deg på. 
En kan kanskje si du lurer deg selv her….

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg holdt på å si han vil bare i trusa di... 

Oops jeg sa det...

Anonymkode: 756d3...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forlatt stedet etter 5 minutter? Haha, snakk om å blir brukt. 

Anonymkode: 08d09...561

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En gift mann på et nettsted som tidlig initierer til å ha sex med deg - hva tror du han er ute etter, Ts?

Og selvfølgelig er det slik at han "ikke får sex av kona". Er hun kreftsyk, så er det kanskje ikke så rart om det ikke blir så mye sex en periode - og hans løsning er å løpe ut, drive med nettdating, ha sex med fremmede damer, for så å hoppe rett ut av senga etter sex med elskerinner, og så løpe tilbake til kona?

Jeg håper dere bruker kondom, Ts, for ellers utsetter også du hans kone for stor risiko, for er hun i behandling nå har hun et redusert immunforsvar, og det du legger igjen på ham av din bakterieflora m.m., det tar han med hjem også.

Du får fortelle ham at hvis han er seriøs med tanke på en langsiktig og forpliktende forhold med deg, så får han heller kommet tilbake til deg etter at han har blitt singel og bodd for seg selv en stund. Så får han se om du på det tidspunktet både er singel og ev. fortsatt interessert i ham. Og så sier du at så lenge han er gift og ikke bor alene, så vil du ikke ha kontakt med ham. Og så holder du på det.

Han behandler deg som om du er en skitten hemmelighet han er skamfull over.

Du fortjener langt bedre!

Anonymkode: 06968...c39

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir så flau på Norske damer sine vegne. Kan du slutte å poste? 

Anonymkode: 756d3...d96

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En gift mann på et nettsted som tidlig initierer til å ha sex med deg - hva tror du han er ute etter, Ts?

Og selvfølgelig er det slik at han "ikke får sex av kona". Er hun kreftsyk, så er det kanskje ikke så rart om det ikke blir så mye sex en periode - og hans løsning er å løpe ut, drive med nettdating, ha sex med fremmede damer, for så å hoppe rett ut av senga etter sex med elskerinner, og så løpe tilbake til kona?

Jeg håper dere bruker kondom, Ts, for ellers utsetter også du hans kone for stor risiko, for er hun i behandling nå har hun et redusert immunforsvar, og det du legger igjen på ham av din bakterieflora m.m., det tar han med hjem også.

Du får fortelle ham at hvis han er seriøs med tanke på en langsiktig og forpliktende forhold med deg, så får han heller kommet tilbake til deg etter at han har blitt singel og bodd for seg selv en stund. Så får han se om du på det tidspunktet både er singel og ev. fortsatt interessert i ham. Og så sier du at så lenge han er gift og ikke bor alene, så vil du ikke ha kontakt med ham. Og så holder du på det.

Han behandler deg som om du er en skitten hemmelighet han er skamfull over.

Du fortjener langt bedre!

Anonymkode: 06968...c39

Hun fortjener langt bedre? Hun har sex med en mann som har en kreftsyk kone. Hun fortjener ingenting.

Ts, selvfølgelig er han ikke verdens fineste mann. Han er en avskyelig løgner som utsetter en kreftsyk kone for smitte som kan føre til store helsekomplikasjoner. Istedenfor å fokusere på å støtte og hjelpe sin kone, bruker han tid og energi på å søke spenning og sex. Du er garantert ikke den eneste han prater med, og du er garantert ikke den eneste han har sex med.

Og ja, han bruker deg. Han bruker deg for spenning og sex. Han er ikke interessert i deg som person. Og om du skulle være så "heldig" at kona dør og han blir fri, så vil han være utro mot deg også. 

Er en mann utro med deg, vil han være utro mot deg.

Anonymkode: 8d009...a00

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke gått men løpt hvis en gift mann tok kontakt med meg. Håper at du for din egen skyld, og hans kone, kommer deg ut av dette.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, dette er ingen fin og god mann. Bare det faktum at han er utro mot en potensielt alvorlig syk kone, forteller meg at dette er en mann uten skrupler 🙄 

Hold deg unna, gå videre og finn en mann som er SINGEL 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kunne hatt et forhold med en retura kontringer og jeg hadde tenkt det var en like god ide.

Du fortjener ikke kjærlighet 

Anonymkode: 98d16...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kunne hatt et forhold med en retura kontringer og jeg hadde tenkt det var en like god ide.

Du fortjener ikke kjærlighet 

Konteiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var du som var gift, kreftsyk og fikk vite at din mann beilet og hadde sex med en annen, hadde du ment at mannen din var verdens beste?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lav er liste din for verdens beste siden denne mannen snublet over den? 

Jeg har nesten problemer med å tro dette er sant, så lite verdens beste er han. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg føler at jeg har møtt verdens fineste mann på alle måter

Kanskje ikke alle måter. Du har møtt en utro mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...